MAM problem od zawsze hehe czyli od mometu jak kupilem wentyla. Juz przy 2 osobach z tylu na dolkach slychac stuki stylu bardzo glosne jak by tlumik walilo podloge , ale gdy na kanale za niego macham to jest wszystko ok czy to moze byc cos z zawieszeniem??, a moze chlapacze obcieraja o nawieszchnie i slychac lomot bo są dosyć sztywne
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 199 Skąd: Orneta
Wysłany: 2007-01-10, 21:41
a mi sie wydaje ze tlumik podobnie mialem u sie bie na ostatnim zgienciu róra stukala o belke popatrz uwarznie na rure w tym niejscu powinien byc minimalne rysy najlepiej posadz ludzi bosrodka i poruszaj za komin i wtedy uslyszysz . co do chlapaczy wontpie aby sięgnely do ziemi dam jest duza przerwa. zrub jak muwie z tlumikiem i bendziesz widzial . albo gumy tylnie sie konczą te co mocyja belke tylną
wymień na tylnych wachaczach gumy i to ustąpi miałem to samo i ustąpiło ,jak jechałem po nawet małych nierównościach to tak waliło jakby ktoś walił młotkiem w spód samochodu,gumy kosztują niewiele ale roboty jest od groma z wyjęciem i założeniem
[ Dodano: 2007-01-10, 22:01 ] browar1 też dobrze mówi na tylnej belce ja to nazwałem "wachacze"
to chyba ja się walnąłem w nazwie TY miałes rację na końcówkach belki są takie gumy i one jak się wyrobią to gają już stuki metaliczne chylę czoła :OK:
do BROWAR1 maski nie znalazłem a koleś się nie upomina to to ja też nie szukam ale dzięki za informacje i zainteresowanie
[ Dodano: 2007-01-10, 22:52 ]
do bebos fachowo to trzeba wymienić tuleję metalowo-gumową na wahaczu zespolonym z belką poprzeczną, ta tuleja znajduje się pod wspornikiem belki po obu stronach trzeba to wymienić, tak to się nazywa fachowo .do BROWAR1 mieliśmy razem słuszną rację
[ Dodano: 2007-01-10, 22:58 ]
do BEBOS jeszcze jedno będziesz musiał zdjąć przed tym wszystkim korektor siły hamowania i dopiero zaczniesz to co masz wymienić
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-01-12, 00:33
bez kanalu tez sie zrobi-odkrec tylne lewe kolo, postaw jak najwyzej na lewarek i dojscie jest znosne-poluzuj kalorynek i rozsun ostatni tlumik z rura na ktora zachodzi maksymalnie jak sie da i skrec-wtedy calosc podejdzie do gory i powinno byc po problemi-tez mam tak u siebie i tez puka przez amrtyzatory do wymiany-pod obciazeniem oczywiscie puka.
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Wydaje mi sie ze nie na wachaczach a na belce i nie gumy a tuleje metalowo-gumowe... U mnie jest to samo.. Tuleja zrobila sie tylko metalowa bo gumy juz nie ma
pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum