od pewnego czasu mam maly dymek zza kierownicy..szczegolnie jak chodza wycieraczki albo mrugam dlugimi!!
czy to manietki od kierunkow i wycieraczek czy to kostka czy urwana masa???
Wiem co jest w końcu jestem mechanikiem wymień przełączniki często siadają a zwłaszcza podróby. Przeważnie siada ten od wycieraczek bo jest większe obciążenie na stykach.
Silnik: AAZ Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 410 Skąd: Włocławek/Pruszków
Wysłany: 2007-07-30, 23:03
mi dziś w vento zadymiło przez chwilkę i wycieraczki nie dają się włączyć chyba się wyłącznik zjarał
najgorsze, że wracałem do domu po ciemku i cały czas padało
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-07-30, 23:14
Kupcie oryginalny przełącznik i po problemie. Ja kiedyś kupiłem nówkę podróbę, podziałała nieco ponad rok, czyli gwarancja minęła i wywaliem ją do śmieci. Teraz mam używkę oryginał, pasuje jak ulał także z Polo z 2000 roku itp w tej budzie, także można wybrać młody przełącznik i oryginales.
Silnik: AAZ Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 410 Skąd: Włocławek/Pruszków
Wysłany: 2007-07-30, 23:22
oryginał to oryginał, w końcu nie bez powodu podróby są tańsze
tak, czy inaczej trzeba będzie wymienić bo bez wycieraczek troszkę trudniej się bryka
na szczęscie pasują z tylu vw i seatów, że nie ma problemu z kupnem oryginalnej używki
czesc.tez mialem to samo.zadymilo mi sie kilka razy po przekreceniu kluczyka.zdialem plastiki i nic nie znalazlem,a teraz mam jakis blad poduszki.kontrolka poduszki na chwilke gasnie i zapala sie na nowo,tyle ze na stale ;(((
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-02, 23:38
raczek525, bo odpiołeś pewnie poduchę jak ściągałeś kiere no nie? I tu jest problem, podjedź i odłącz Ventkę od VAGa i po kłopocie, pokasują CI błędy...