2 lata temu wyjechalem do Irlandi i zostawilem swoja ventke pod opieka mlodszego brata ktory "uczy" sie za mechanika . Auto mialo czasami problemy z przyspieszeniem ale pozatym wszystko bylo OK . Po namowie mechanika brat wyciagol wtryski wyczyscil itd i tak minelo kilka miesiey. Obecnie jestem w Polsce na 2 tygodnie i postanowilem cos z tym zrobic. Wsadzilem wtryski , kupilem nowy akumulator i zaczolem nim krecic . Niestety nie odpala , postanowilem odkrecic przewody z wtrysku ale tam zadne paliwo nie leci. Co prawda niewiem czy do samej pompy juz doszlo paliwo . Moze macie jakies sugestnie , za kazda nawet najmniejsza podpowiedz bardzo dziekuje.
Auto :
VW Vento 1.9 TDI GT (Klimatronic)
Rok : 1996
Silnik chyba 1Z
Jezeli jest jakis mechanik co dobrze zna sie na wentkach z okolic Chorzowa bardzo prosze o kontakt na GG: 3277149 lub oczywiscie na forum ;0
Pozdrawiam
A ten samochod w ogole jezdzil jak byles poza Polska? Bo moze jest susza w baku?
Druga sprawa, wyjac filtr paliwa i strzykawka zalac go do pelna. Potem sprawdzic czy w wezykach tych od filtra (przezroczywstych) jest jakies paliwo czy susza. Popuscic nakretki przy wtryskiwaczach i krecic rozrusznikiem. Jak zacznie sie cos lac to dokrecic, zakrecic rozrusznikiem i w koncu powinien zalapac.
Po prostu uklad jest zapowietrzony, troche potrwa zanim samym rozrusznikiem go odpowietrzysz.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Hmm
Zaraz biore sie za odpowietrzanie. Co do przewodow to w przewodzie z filtra do pompy jest troche paliwa (z piana) ale nie dochodzi do samej pompy . Troche zaczelo ciagnac ale co mnie martwi to ucieka paliwo z pompy do filtra.(Widac to na tym przezroczystym przewodzie,cofa sie)
Dzieki za odpowiedz , pozdrawiam
Dodano:
W Delta Scan wypisalo blad 17978 P1570 - zablokowany sterownik silnika - imobilaizer
Ostatnio zmieniony przez elfis 2009-11-18, 13:19, w całości zmieniany 2 razy
Immo swoja droga ale to dziala tak, ze silnik odpali i po 2sekundach zgasnie. Czyli nawet z zepsutym, zablokowany immo auto musi odpalic.
elfis napisał/a:
w przewodzie z filtra do pompy jest troche paliwa (z piana)
A piany byc nie moze ani babli.
elfis napisał/a:
ucieka paliwo z pompy do filtra
Moze padl zaworek zwrotny w pompie. Albo zaloz swoj wlasny zaworek zwrotny, paliwo wtedy nie bedzie sie cofalo ergo pompa nie bedzie sie zapowietrzac.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ciekaw jestem co sie dzieje na wysokich obrotach, bo zyczenie kierowcy duze, ale dawka paliwa juz nie bardzo i dolek w mocy
Sprawdz czy masz dobrze dokrecone opaski zaciskowe na filtrze paliwa.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez bradley 2009-11-18, 17:37, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum