Z moich obserwacji tak jak mowisz nie sa awaryjne. Ale zobaczymy.
U mnie, najpoważniejszą awarią, którą to miało być przestawienie się rozrządu i walnięta uszczelka pod głowicą, okazało się, wiesz co?
Pierdoła.
Najzwyczajniej w świecie, tylko czujnik temperatury.
Problem obszerny, ale powiem tyle, ze silnika nie szło uruchomić. WYmieniłem i chodzi jak złoto
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-24, 21:55
Kop napisał/a:
A co dop gazu to juz nic wiecej nie da sie wymyslic?
A to niech Ci tak ze 2-3 minuty porechtoli na PB i dopiero w tedy przerzuć na LPG....może masz jakieś zabezpieczenie przed przewczesnym przerzuceniem na LPGbo w tedy parownik jest niedogrzany....
A co dop gazu to juz nic wiecej nie da sie wymyslic?
Cały czas myślimy i pacujemy nad tym i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby Ci pomóc
Ale o gazie to gdzie indziej, a o brzęczyku, tutaj , co by nie robić chaosu jednego
a to sorki widocznie mi sie tematy pomylily bo pisze tu i tam . Naprawde jeszcze raz juz dzieki za pomoc i naprawde doceniam ze sie staracie i to jeszcze w niedziele o tej godzinie
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-25, 21:54
Kop, nie wciskaj prosze wszystkim POMÓGŁ w każdym poście, oki? Jak rzeczywiście ktoś Ci pomoże to wciśnij raz na cały temat, dzięki czemu statystyki pomógł sa bardziej uczciwe i nie zawyżone...
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2009-12-05, 16:10
mam pytanie odnośnie brzeczyka kumple ma dla mnie ori vw z golfa i calkiem inaczej ma nozki:/ może ktoś zerknie okiem i powie czy to bedzie działać??
http://www.fotosik.pl/pok...ea081b02da.html
oryginalny przekaźnik odpowiedzialny za sygnał dźwiękowy przy nie wyłączonych światłach ma nr 36 wiec taki jak Twój ... ale na 99% nie masz poprowadzonej elektryki mimo ze miejsce przypisane w skrzynce jest wiec musowo sie troszkę pobawić i zrobić lekkie modyfikacje tak jak jest to szczegółowo opisane w tej poradzie:
http://www.foto-markowski.pl/bzyczek.pdf
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
ja pier... masakra, ile dłubaniny przy tym...
To już naprawdę lepiej poszukać tego z trzema nóżkami i zrobić wedle mojej porady - 2 minuty roboty, a efekt ten sam. bez stresu
a moze Tobie sebastian, poszło tak łatwo bo może masz ta brakująca elektrykę
sebastian napisał/a:
To już naprawdę lepiej poszukać tego z trzema nóżkami i zrobić wedle mojej porady - 2 minuty roboty, a efekt ten sam
jasne ze tak ... to ja odrazu składam zamówienie u Ciebie Sebus na takiego brzęczyka jak masz Ty ... popytaj na szrocie może maja więcej takich brzęczyków
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
a moze Tobie sebastian, poszło tak łatwo bo może masz ta brakująca elektrykę
Nic podobnego, mój brzęczyk działa na własnym pomyśle, a nie na pomyśle inżynierów z Wolfsburga. Chociaż ten oryginalny ma jedyną fajną rzecz, że w momencie wyłączenia zapłonu, a pozostającym w stacyjce kluczykowi, bądź nawet gdy go nie ma, to nic nie brzęczy, dopóki drzwi się nie otworzy. jest to dobre, gdy zachodzi potrzeba zostawienia auta na światłach. Mój, z kolei, po wyłączeniu zapłonu brzęczy tak długo, aż świateł nie wyłączę. I to nie ważne, czy mam drzwi zamknięte, czy otwarte, czy kluczyk siedzi, czy go nie ma. Myślę, że nie byłoby z tym dużo roboty, co by podpiąć się pod krańcówki drzwi, ale nie chce juz mi się z tym bawić. Wystarczy, że jest sam w sobie, za co
krzeszak napisał/a:
popytaj na szrocie może maja więcej takich brzęczyków
spox. Będę w tygodniu na szrocie to zapytam co tam mają ciekawego do wybrzęczenia.
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2009-12-08, 19:05
krzeszak, najdłużej chyba schodzi żeby odkrecić cały ten plastik co jest nad nogami pozniej tylko wyciagasz kostki pierwsze ja robilem "K" i "L" . te kostki ISO co trzeba to nie rozbijac ich bo uszkodzisz te wsówki lepiej igłą wyciagnać je, pozniej tylko wpinasz kabelki i łączysz z tymi co trzeba , nastepnie kostke "H1" wyciągasz i łączysz z tym kabelkiem w czerwonej złączce u mnie akurat był świetny dostep do niego składasz i probujesz i jest gitara bardzo dobra porada ta co mi wysłałeś ja sobie ją wydrukowałem i jazda polecam monataż bo roboty naprawde nie wiele...
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2009-12-08, 19:52
krzeszak napisał/a:
to znaczy ze ich nie rozdzieliłeś a kabel przecinałeś aby sie wczepić czy pod wsowki sie podpinałeś ?
bo do zrobienia tej instalacji trzeba dokupic takie kostki ISO jak ida do radia(te co są orginalnie w instalacji w vento zeby radio podlaczyc i tzreba tak igielka odgiać zabezpienienie od wsówki i wyciaga sie normalnie wsówki i dopiero wkładasz je w kostki te co sa w skrzynce bezpieczników bo tam są wolne miejsca w tych kostkach. a kable rozciałem i polaczyłem ,zalutowalem i scisnałem tą opaska termokurczliwa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum