dokładnie będzie Ci potrzebny płaski śrubokręt i kluczyk 10 bo trzeba pina od membrany odkręcić. Różnica bedzie odczuwalna zależni od tego jak tego pina ustawisz. Ale jest odczuwalne
_________________ Najpierw Bóg stworzył Diesla, a potem świat
aaaa to co do tego pina to trzeba go jakos odpowiednio wkrecic... czy tak aby luzow nei mial... bo chodzi mi o to zeby za duzo czasem mi nie pali.. bo jzu mam dawke zwiekszata. mam nadzieje ze nie bedzie wiecej palil??
to jak go wkręcisz zależy od przybytku mocy i nieznacznego wzrostu spalania. Ma on kształt niesymetryczny im oś będzie dalej od iglicy który wystaje w pompie tym moc bedzie wieksza
_________________ Najpierw Bóg stworzył Diesla, a potem świat
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Chodzilo mi raczej o to ze TDI to wtrysk bezposredni, wiec nie da rady TDka przerobic
Ale i z niego mozna zrobic cos co sie bedzie zwawo odpychalo. PIN, IC, moze jakas wieksza turbina, wiekszy tlokorozdzielacz w pompie
Ale na pinie i IC mozna sie zatrzymac Za reszte bardziej oplaca sie kupic mocniejszy silnik,.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
ja widzialem juz dwa przypadki bawienia z PINAMI jeden scoobiego za bardzo podkrecona dawka i PIn = i druga opcja wywalilo koncowki wtryskow jak nie cale wtryski do wymiany poprostu trzeba to z glowa ustawic i napewno Ic zeby mieszanka dobra byla
wiec powiecmy ze to juz nei tak dla amatorycznej zabawy... to ja k dawke zmiejsze przykladowo tam do tyc 6 litrow na trasie to ten pin bedzie lepiej codzil jak mam teraz dawke ustwione cos okolo 7 li t row na 100 km
no jak Ci 6 na trasie pali to tragedia napisze Ci tak scoobi wyciagnal na Pinie i dawce 102KM z 75Km wiec ladnie na przyspieszenie mnie bral ale jak doszlo do wiekszych predkosci na trasie to dupa blada on 175 czy 180 i koniec a ja dalej rura wiec poprostu trzeba to dobrze se dostroic i nic wiecej nie ma co przeginac bo to nie sa silniki z tego roku :p
nbo tak buda i silnik 92:) no to jak bym odpowiednio wyregulował dawke paliwa na standardowo.. i wstawil pina to bedzie lepiej sie zbierac jak teraz mam na tej dawce jak z tego rozumiem... nie codzi mi tam o 200 km na godz ale o t ozeby mial zarabiste tam przyspieszenie do wyprzedzania...
no to zarabiscie:) to jezeli sie nie myle to tam na turbinie srubke sie podkreca?? sprężenie ilości powietrza... a Ty to robiles tak na oko czy jakimis specjalnymi miernikam? bo w moim Ventylku niestety nie ma wyjscia pod kompa...:) Golas:D
aha kombinacja ;p hehee no nic bede myslal nad tym pinem.... jak na razie to nie ma $$ wiec powoli trzeba w pierwszej kolejnosci to hokej ccem wstawic pod zderzak od GT i VR6
Ciekawi mnie to bo TD ma krociutka skrzynie biegow. Kreciles go do 5,5tys obr?
W tjunink trzeba sie umiec bawic
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Przy realnych 205km/h wg GPS mam cos kolo 4300, do czerwonego jeszcze z 300obrotow ale za malo mocy i duze opory powietrza.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum