Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-12-09, 23:06
z tym niewiem na forum vw śląsk koleś miał wał z 2.0 na głowicy 1.8 wsio mu pasowało. Tu masz gg do gościa 2431611 koleś ma nick J@RO. Więc jeszli z 2.0 wchodzi do 1.8 to i z 1.8 na 2.0 wejdzie, pytanie tylko po co zamulac 2.0????. Różnica na wałach może być tylko taka, że 2.0 ma inne pewnie dłuższe czasy otwarć i tyle
p.s. teraz tak patrze, że ty z pszczynki jesteś. to już wiem skąd ja ta ventke kojarze. Ja na brzeszczach siedze i kiedyś wieczorkiem leciałem na kato i Cię mijałem w LOS KOBIUROS
Ostatnio zmieniony przez pablo170 2009-12-09, 23:13, w całości zmieniany 1 raz
Powiadasz ze zrobil taka przekladke to w sobote rozbieram silnik 2.0 i oblukam wal xD hehe xD Dzieki Pablo napisze do goscia i opytam dokladnie
A co do zamulenia to tak mam silnik 2.0 ale cos tam z walem sie stalo:D a reszta jest OK i przeloze tylko wal z mojego i przybedzie z 20km xD zawsze cos;p
Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-12-10, 20:11
a stad, bo ventek jest mało i je się poprostu widzi
A co do wałów to mogłeś gadać ja mam mały golfo - szrot na placu i głowice bym miał 2E z dobrym wałkiem tak to zamulisz 2.0 i za bardzo szału nie będzie jak masz 1.8 90KM to wręcz różnicy nie odczujesz.
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
hehe tylko ze mi chodzi! o wal korbowy xD :) ale to tak nawiasem xD ale juz doczytalem teraz to tylko sprawdzic w praktyce teoretycznie musi pasowac ale w sobote rozbiore i zobacze xD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum