Witam Jestem nowy i mam do was chłopaki małe za pytanko otóż
Oglądam sobie dzisiaj motorek a patrze sobie na odmę i widzę kilka wężyków które są założone ,,nie za mocno,, porostu można je łatwo ściągnąć idą one od wężów od IC i od filtra powietrza :
Idą one do tego :
i później z powrotem do silnika ale nie mogę powiedzieć do czego bo węże od IC zasłaniają
Jak bym je puścił bezpośrednio czyli omijając te ,,pierdułko kolo filtra powietrza mogę spodziewać sie na chociaż 2 KM ?
silnik to 1Z 90 KM 96 rok
Ostatnio zmieniony przez Lwomati 2010-01-03, 21:16, w całości zmieniany 1 raz
W niektórych TDI nie ma tych wężyków. Pierwszy raz spotkałem się to u mnie One są jakby podciśnieniowe ale nie mam chyba filtra weglowego
Nie wiesz może co to jest koło filtra powietrza idzie jeszcze ta wtyczka do filtra powietrza od tego czegoś
to jest elektrozawór N75 sterujący ciśnieniem turbiny.
ShoOt napisał/a:
W niektórych TDI nie ma tych wężyków
w których
czarnysauber napisał/a:
nie za bardzo czaje z tych fotek o co chodzi
wężyk z kolektora ssącego idzie do ECU,z tyłu tegoż kolektora masz EGR i przewód od niego idzie do takiego czarnego zaworka N18 ,który nim steruje.Zaworek N18 jest połączony przewodami z zaworkiem N75.Wszystko jest bardzo ważne,no może prócz EGR-a
aha ta wtyczka od zaworka N75 jest podłączona do przepływomierza
jeśli miałbyś robiony program to można wywalić EGR,ale trzeba go wyłączyć w sofcie przed demontażem i zaślepić wylot w kolektorze wydechowym,Ale jak nic nie modzisz to lepiej nic nie ruszaj ,tak jak jest ,to ma być
jeśli miałbyś robiony program to można wywalić EGR,ale trzeba go wyłączyć w sofcie przed demontażem i zaślepić wylot w kolektorze wydechowym,Ale jak nic nie modzisz to lepiej nic nie ruszaj ,tak jak jest ,to ma być
Nie trzeba go odlaczasz w sofcie. Wystarczy zaslepic waz podcisnieniowy i tyle w temacie. Chyba ze chcemy sie fizycznie pozbyc N18 wtedy trzeba programowo odlaczyc zaworek bo kostka od N18 bedzie zwisac i powiewac.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
z tego co wiem to trzeba,tak przynajmniej robił mi tuner przy programie,dopiero póżniej przy wymianie kolektora ssącego wywalałem fizycznie zawór EGR-a.Jak nie wyłączysz w sofcie to chyba będzie łapał błędy
W nowych autach bedzie lapal blad. Vento jest stare. Nic mi nie zlapalo a tez bylem zmuszony wyrzucic EGR po wymianie kolektora ssacego bo nowe kolektory mialy EGR zintegrowany z klapa gaszaca. A ze klapy nie mam no to jest flansza z cyckiem na wezyk do ECU.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Zamiast wciagac silowniczek w grzybie EGRa to wciaga wkrecony wkret w wezyk. Czyli nie robi nic bo to wezyk bez powrotu
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez bradley 2010-01-03, 21:35, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum