Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2010-01-06, 18:06
ŚH jest wybite na butli.
Ja bym miał komplet do 1.8, tylko jest problem bo przewody są miedziane i ich poskładanie do wielkości paczki jest niemozliwe. Do tego nikt Ci nie wyśle butli lpg. Bo nie będe odsiadką ryzykował. Równie dobrze możesz bombe wysłać. Zresztą nikt takiej paczki nie przyjmnie. Dlatego tylko odb. osobisty
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2010-01-07, 16:41
Nie mam papierów bo homologacja jest na butli i jest widoczna.Ten dokument gdzieś się zapodział, ale na przeglądach gościu podnosił dywanik i tam sprawdzał. Reduktor ma duży zapas bo jest na 2E + podstawka wtrysku. Do tego jest wiązka, sterownik, przełącznik z diodową skalą ilości paliwa. cena 300 + koszta wysyłki
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Panowie,
"homologacja" jest przypisana do konkretnego auta i wygląda mniej więcej tak:
Zaś paszport butli (bo tak sie nazywa atest - dokument poświadczający ze zbiornik się do czegoś nadaje), nie musi być dołączony do butli bo można wszelkie dane zczytać z butli lub wystąpić do konkretnego producenta o duplikat.
To tak w roli ścisłości
_________________ Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło
Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2010-01-08, 14:20
theority, masz racje archeolog, papier wydaje Ci gazownik, po to by mieć dok na przeglądzie i do urzędu potem. Więc Nie podilujemy. Papierów nie bede szukał bo kiedy to było. Ja świadect pracy nie potrafie odszukać, a co dopiero gaz, dla mnie malo ważne. Szukaj dalej
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-01-10, 08:39
archeolog, sorki za moje głupie pytanie....ale czy nie lepiej pojechać do dobrego gazownika i założyć markowy gaz Fakt że to będzie podchodziło pod 2 tys ale masz wszystko na legalu, nowe graty, profesjonalne ustawienie itp. Z tego co czytam na różnych forach to takie oszczędności na instalacji są przyczyną samych problemów gdyż zazwyczaj autko chleje co nie miara a poza tym muł się robi na maxa.
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-01-10, 23:19
Markowy ? ten też bedzie dobrej firmy , i nawet reduktor nowy można dać a butla i elektronika sie chyba nie starzeje ? Mam ok 1 tys i przy normalnych cenach robocizny stykło by na nową instalke z robocizną ... ale gazole zdzierają , i cięzko sie znimi dogadać nie którzy w moim mieście nie są wstanie powiedzieć nawet ile biorą za samą robociznę , albo nie chcą
butla ma homologacje na 10 lat, po tym czasie trzeba albo oddać ją na badania albo kupić nową (podobne koszta).
"Gazole" nie wiem czy zdzierają.
Ja mam ceny: 800 zł za zwykła i 1800 zl za sekwencje, dużo?
A mało który gazownik założy używany gaz, który mu dodatkowo klient sam przyniesie, bo jest ryzyko, że nie wszystko będzie sprawny a focha będzie zawsze na tego kto zakładał że to on spie*rzył.
_________________ Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum