Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Bierze olej
Autor Wiadomość
karo53 
Autostopowicz


Silnik: 1,8
Wiek: 71
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 2
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2010-01-15, 21:05   Bierze olej

Cze wszystkim. Moje Vento zaczęło zrzerać olej i kopcić białym dymkiem. Czy można wymienić uszczelniacze zaworów bez ruszania głowicy?
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-01-15, 21:17   

tak można :faja: gdzies już było o tym pisane na forum :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
karo53 
Autostopowicz


Silnik: 1,8
Wiek: 71
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 2
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2010-01-15, 21:23   

Serdeczne dzięki Faja.
 
 
sajmonmuwi 
Ventofan
sajmonmuwi



Silnik: 2.0 16v ABF
Wiek: 42
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 110
Skąd: Kotlin
Wysłany: 2010-01-15, 21:48   

chciałbym dodac spostrzezenie ze to nie morze byc wina uszczelniaczy a pierscieni ja bym proponował zmierzyc cisnienie zanim sie cos zacznie rozbierac :P
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-01-15, 21:56   

Czapy zdejmowac nie trzeba. Trzeba tylko zdjac pokrywe zaworow i zdemontowac walek rozrzadu -->pasek rozrzadu. No i miec specjalny przyrzad do wyjmowania i wkladania popychaczy albo samemu zmajstrowac.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-01-15, 22:58   

konkretnie to popychacze wyjmuje się palacami. Trzeba mieć przyrząd do naciskania sprężyn zaworowych i wyjmowania starych uszczelniaczy bo bardzo mocno siedzą. Nowe wbić dobraną rurką. W cylindry wsadzić sznurek i podnosić tłoki po kolei kręcąc wałem żeby zawory nie spadły po wyjęciu zamków. Oto mój zestawik (szczypce są oryginalne)
Ostatnio zmieniony przez pablomed 2010-01-15, 23:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Buli 
Pan i władca oktanów
VW


Silnik: AEK
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1316
Skąd: ZCH
Wysłany: 2010-01-15, 23:08   

kolego ja tez bym najpierw spr pierscienie.. zrob prube olejowa to powinnl wyjasnic czy to pierscienie jak nie wiesz jak to zrobic napisz na pw
_________________

Mój Yachting

 
 
Daaamiano 
Ventofan
Grupa Dolnośląska



Silnik: 1,9 TD AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 120
Skąd: Kamieniec Z...
Wysłany: 2010-01-24, 12:22   

Dużo bierze Ci tego oleju?? Kiedys miałem Passata z silnikiem 1,8 RP i brał mi około 1,5l;2l/1000km i dymił na niebiesko.. Okazało się ze to były pierścienie oraz uszczelniacze..
_________________
http://rapideo.pl/buttonRapideo.png
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 9