Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 199 Skąd: Orneta
Wysłany: 2006-12-06, 23:31
niemam pojencia ale mam wiązke jutro popatrze moze cos wykombinujemy . male ptyanko iw tej zlonczce nad chlodnico ile kabli masz wszystkie czy jakies brak ale jutro postaram sie popatrzec
Pomógł: 7 razy Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2006 Posty: 101 Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2006-12-08, 11:21
Musisz podłączyć 3 rzeczy: potencjometr do regulacji i dwa korektory do lamp. Obytrzy urządzenia mają po trzy wyprowadzenia. Regulator, to zwykły potencjometr czyli musi być włączony do zasilania (za wyłącznikiem świateł, a najlepiej za bezpiecznikiem F1 lewego reflektora) i do masy. Trzecia końcówka idzie do korektorów. Które to końcówki są, to najlepiej sprawdź omomierzem. Korektory natomiast także trzy posiadają końcówki. Do pierwszej podłączyć należy zasilanie, tak jak do potencjometru tylko do lewego - od lampy lewej, a do prawego - od prawej. Właściwie, to zasilanie można podpiąć od żarówki. Drugi styk to masa, a trzeci styk dołączyć należy do wyjścia z potencjometru (czyli jest to styk wspólny). Nie powiem Ci który styk jest który, bo to różnie bywa. Dla przykładu korektor Hella ma inną kolejność niż Depo. Najlepiej przetestować to samemu podając do jednego styku 12V a do trzeciego niższe. Ważne żeby masę zlokalizować. Powodzenia.
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 199 Skąd: Orneta
Wysłany: 2006-12-09, 18:00
raw mondrze pisze ale ja patrzylem na instalacje od 1.9 td od swiatel i mialo wyjscie na 4 kable ale miejsza oto i cale kable idą do srodka samochodu i lonczą sie z calym niewiem jak to nazwac tam gdzie są bezpieczniki pozdowienia moge ci fotke pyknąc jak chcesz
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-12-10, 00:08
theority ale ta porada dotyczy halogenów a szatmariusz pyta o regulację wysokości lamp, a to dwie różne sprawy. Kwestia jest taka czy auto (które wcześniej elektrycznej regulacji nie miało) ma puszczone kable od tej kostki nad chłodnicą do włącznika świateł. Bo u mnie wygląda to tak, że do tegoż włącznika wpina się 2 kostki (jedna mała właśnie od regulacji lamp, a druga duża do całej reszty).
Silnik: 1Z Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 27 Mar 2006 Posty: 53 Skąd: piekary śl
Wysłany: 2006-12-10, 10:42
witam! ja u siebie nie mam regulacji wysokości lamp ale chętnie bym to założył. jeśli chodzi o elektrykę nie jest mi to straszne ale powiedzcie czy dużo jest roboty z zamontowaniem samych silniczków przy reflektorach? widziałem na allegro że silniczki nie są takie drogie tylko nie wiem jak je zamontować.
montuje siue bardzo prosto.
wymontowujesz zaslepke z reflektora z tylu lub wicinasz dziure w naciweciach ktore juz sa i wkladasz i przekrecasz w lewo lub w prawo.
chyba tak to bylo ja demontowalem je by zrobic smoked lights.
MAPET ma porade jak zrobic smoked lights ii tam masz podane jak sie demontuje.
pozdrawiam.
RYDZYKI GORA HEHEHEHEHEHEHEH
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 199 Skąd: Orneta
Wysłany: 2006-12-10, 18:28
witam jak pisalem umnie idą 4 kabelki od wtyczki do silniczka ale jak pisalem ze idą do srodka auta to sie mylilem wszystkie one łączą sie w tej zlonczce nad chlodnicą . Tylko zanim doniej doją to jeden kabel od wtyczki ( żólty ) podloncziny jest do kabla (żóltego z czarnym paskiem) i brązowy terz z brązowym a pozostale dwa wchodzą do wtyczki . z lewej strony jest podobnie tylko przewód brązowy łączy sie z tym co idzie z prawej strony i wchodza razem do wtyki. troche to zagmatwane . dlatego popatrz ile kabli wchodzi do wtyki i czy tam niczego niebrakuje najlepiej jakbys fote pykna .
Pomógł: 7 razy Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2006 Posty: 101 Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2006-12-12, 12:10
Witam. Na zdjęciu oryginalny silniczek z reflektora Hella (zepsuty niestety). Końcówki są podpisane czyli '-' (brązowy) idzie do masy, '+' (żółty) to zasilanie 12V no i 'R' (czerwono-niebieski) do podpięcia napięcia z potencjometru czyli 0-12V. Silniczek Depo natomiast miał przestawione końcówki 'R' i '+' ale kolory przewodów się zgadzały. No i wtyczka nie była na przewodzie a bezpośrednio w obudowie. Nie patrzyłem tylko jak te przewody idą we wiązce. Pzdr
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum