Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Jak ustawić obroty gazu
Autor Wiadomość
Witek84r 
Ventofan



Silnik: 1,8 AAM+LPG
Wiek: 41
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 139
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-02-21, 11:56   Jak ustawić obroty gazu

Witam wczoraj sobie ustawiłem silnik chodzi jak zegarek ale na benzynie, jak tylko przełączę na gaz i przegazuje to obroty nagle spadają i po czasie się normuja ale co pewien czas zafaluje. A w pewnym momencie tak go przydławi że gaśnie.
Jest może gdzieś jakaś sróbka pokrętło aby to podkręcić ?? bo to tak jakby za niskio było na gazie.
_________________

 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2010-02-21, 12:06   

wkreć mu śrubę na wężu do oporu i wykręć dwa i pół obrotu albo tyrzy tylko pełne obroty każdy obrót 360stopni a poznięj wyreguluj go mała srubą na reduktorze tak zeby miał wmiare równe obroty ale nie spodziewaj sie niewiadomo jakiej poprawy ;)
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
Witek84r 
Ventofan



Silnik: 1,8 AAM+LPG
Wiek: 41
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 139
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-02-22, 20:24   

piechu43 napisał/a:
wkreć mu śrubę na wężu do oporu i wykręć dwa i pół obrotu albo tyrzy tylko pełne obroty każdy obrót 360stopni a poznięj wyreguluj go mała srubą na reduktorze tak zeby miał wmiare równe obroty ale nie spodziewaj sie niewiadomo jakiej poprawy ;)


Tylko o to chodzi że ja nie mam żadnej śruby na wężu, tam jest coś elektronicznego, coś silniczek krokowy.
A na parowniku nie ma gdzieś jakiejś śruby gdzie się ustawia wolne obroty ??
_________________

 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2010-02-22, 20:35   

Witek84r napisał/a:
mała srubą na reduktorze
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-02-22, 23:16   

nie małą na reduktorze tylko wiekszą, a i to nie da się napisać nie widząc typu reduktora. Małej na ogół mosiężnej nie ruszać poza wyjątkowymi przypadkami.Witek84r, masz instalację drugiej generacji, ożesz próbować tak poderegulować ale temat jest raczej dla gazownika z odpowiednim interfejsem dla Twojej instalacji.
_________________

 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2010-02-23, 07:15   

pablomed napisał/a:
temat jest raczej dla gazownika z odpowiednim interfejsem dla Twojej instalacji.


dokładnie tak, dlatego wyżej napisałem żebyś się nie spodziewał wielkiej poprawy. Zobacz w dokumentach gdzie ten gaz był zakładany i najlepiej jechać tam na regulację, o ile to nie jest gdzieś na drugim końcu Polski
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
Czarnyduch 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 B+G
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2010-03-09, 23:55   

Witam.Mam instalację sekwencyjną koltec necam w silniku 1.8 .Czy jest możliwość samodzielnej regulacji obrotów na gazie?? Bo na środku parownika jest śruba typu imbus i czy wolno ją ruszać?
 
 
brave 
Zapalony Ventkarz
170 kucyków



Silnik: 2,5 V6 x25xe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 258
Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2010-03-10, 09:20   

ta sroba nie jest od regulacji obrotów, wiem bo przerabiałem ten temat z tą instalacja i skonczyło sie na wymianie parownika na normalny widze ze jesteś kolego z białej podl wiec jedyny serwis jaki zajmuje sie instalacjami koltec necam w okolicy to jest w lublinie na ulicy szewskiej. (wiem ze zajnują sie tego typu instalacjami ale czy sie naprawde znają to nie wiem... bo u nich nie byłem ale podjedź do nich to przynajmniej podepną sie pod kompa gazu) jak chcesz uratowac tą instalacje to tylko do nich chyba ze zrobisz przerobke jak ja to już jakiś ogarnirety gazownik ci to powinien zrobic
_________________
Tutaj chodzi o pasje tutaj chodzi o siłę tutaj chodzi o moc...:)
 
 
Czarnyduch 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 B+G
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2010-04-17, 18:22   

Niestety wolałem nie męczyc się z tą instalacją i założyłem nową sekwencją.Polską, zwłaszcza że jej serwis mam 2km ode mniei koszt wyniósł mnie 1300zł .
Gazownik u którego zakładałem nową instalacje powiedział że jakaś gościówa niedaleko mnie była u niego z koltec-iem ale nic nie poradził więc zdecydowała się pojechać do lublina z jakimś drobiazgiem.Nazbierali jej rzeczy do naprawy prawie na 2 000 zł.Więc pewnie u mnie by tak było:D ... i jestem teraz w pełni zadowolony z nowej.A tak apropos to mam kolteca do sprzedania :) Jeśli ktoś by chiał to proszę pisać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 8