Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
jak zimny to gaśnie na gazie:/
Autor Wiadomość
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-03-02, 17:13   jak zimny to gaśnie na gazie:/

Witam mam taki malutki problem bo gdy zapalam zimny silnik i odrazu przerzucam na gaz to obroty sa ok tysiaca ale gdy rusze i ujade jakies 400M i wcisne sprzeglo to gasnie i nie trzyma obortow:/ musze ujechac ok 1Km zeby dalej obroty trzymal:/ na cieplym silniku obr ok800... silnik to 2.0 2E instalacja gazowa IIgen z silniczkiem krokowym...
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
piotrek/wawa 
Ventofan
glizda


Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 150
Skąd: janowek/tarczyn/wawa
Wysłany: 2010-03-02, 20:57   

po mojemu to normalna reakcja na gazie jezeli jest zimny silnik
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-03-02, 21:08   

piotrek/wawa napisał/a:
po mojemu to normalna reakcja na gazie jezeli jest zimny silnik

mnie to troche martwi bo mialem vento i byly mrozy -20 i odrazu je prezlaczalem i chodzilo czasmi przez jakis 1km lubilo pare razy przerwac ale jechalo i obroty zawsze trzymalo
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
ferdek_lublin 
Zapalony Ventkarz
Golf mk4


Silnik: 1.8T
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 334
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-02, 22:17   

Dokladnie to jest najgorsze co mozna zrobic, odrazu na zimnym przerzucac na gaz...
_________________

 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-03-02, 22:36   

to czxyli rozgrzewac go na benzie i sie nie przejmowac??
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-03-03, 09:33   

Pewnie reduktor przymarza to jest taki efekt. Musisz trochę rozgrzac silnik...chodź delikatnie. jeśli reduktor nie jest należycie rozgrzany to także nie "przerabia" odpowiednio gazu. Oczywiście nie mówię o jakiejś długiej jeździe na benzynie...wszystko uzależnione od temperatury.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2010-03-03, 09:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
RafalKarwo 
Autostopowicz
'93 1.8 90KM B+LPG


Silnik: 1.8 (90KM)
Wiek: 37
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 13
Skąd: woj. lubelskie
Wysłany: 2010-03-03, 19:49   

dokładnie tak, przejedź trochę na benzie w zależności od temperatury i dopiero przełącz, u mnie czasami jest podobnie, ale to chyba na gazie tak jest, bo już kilka przypadków takich spotkałem
_________________
pozdrawiam RafalKarwo
 
 
qbas190 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1.9 D
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 64
Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2010-03-03, 20:02   

sprawdz tez filtr powietrza ja mialem kiedys tez ze powcisnieciu sprzegla odrazu gasl silnik pomogla regulacja gazu z wymiana tego filterka kolo parownika i nowy filtr powietrza
_________________
byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-03-03, 21:09   

lukasz17, w zasadzie rzecz jes prawie normalna, ale napiszę ci że jak masz już stary parownik to wymiana membran minimalizuje ten efekt, oraz dobra regulacja. Chodzi o to żebyś miał właściwe PWA aktuatora do odpowiedniej regulacji parownika. Gdybyś sobie zakupił testerek sondy lambda AFR choćby najtańszy http://www.allegro.pl/ite...ndy_lambda.html
to po jego podpięciu na zimnym zapalonym silniku na lpg odpinasz wtyczkę sondy (wtedy aktuator ustawia się PWA sam) i kręcąc w prawo i lewo śrubą na parowniku regulujesz go tak żeby mieszanka była optymalna czyli żółta dioda na testerze)
Ostatnio zmieniony przez pablomed 2010-03-03, 21:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 8