Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-03, 22:57
Polecam stacje diagnostyczną analizator spalin , i na pewno przy zakupie rozgrzać auto do 90 C , na podnośniku oblukać podłoge szczególnie początek podłużnic zaraz za nadkolami przednimi , Dać w kopyto przynajmniej na 3 pierwszych biegach , sprzęgło , i pomęcz hamulce kilka razy z ok 80km/h do zera , trochę Drogo jak dla mnie
co do silnika to nie bardzo sie znam - ale na tej to mi sie nie podoba przod troszke - rok 92 a nowy gril - dokładka najweższa jak by golfowski zderzak i tabliczka nie pod pasem przednim a przymocowana na nim - ale w sumie to niuanse bo jak nawet był jakiś dzwonek - to zwrócic uwagę trzeba czy wszystko ok
szyber czy działa podłoga czy jest nadkola i tylnia klapa czy nie zaatakowana rdza
czy warta ciezko powiedziec - jak gwizda wszystko rdzy nie widac to warta ale jak nie to wogle po co kupowac
_________________ VENTOCAFE daje rade...
Ostatnio zmieniony przez zlotykamil 2010-03-04, 23:37, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum