_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Chyba cos pokickales z podlaczeniem. Gdzie sie wpiales trojnikiem?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
No to dobrze podlaczyles. Zeby wyeliminowac wskaznik (ze jest wadliwy) dmuchnij w niego lekko kompresorem albo pompka samochodowa.
Jak bedziesz sprawdzal pozniej to 3 bieg, but w podloge i patrz sie na wskaznik. Automatycznie jak zdejmiesz noge z gazu albo ujmiesz gazu to cisnienie spadnie.
Jak bedziesz pewny wskaznika, ze dziala to mozesz zaczac krecic przy WG. Tylko nie przesadz. 1 obrot - test itd.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Moze jest to malo wiarygodne ale zeby sprawdzic czy dziala to dmuchalem ustami ( potrafilem wycisnac ponad 1 kreske, prawie 2 ;d) wiec chyba dziala. Moge sprawdzic jeszcze kompressorem ale nie wiem czy juz bedzie to potrzebne. Sprobuje moze jutro na 3 z butem w podlodze, jak nic to rusze WG. Jak cos sie zmieni to napisze
Dziś przeprowadzałem testy na turbo. Niestety, odmawia posłuszeństwa.
Jezdzilem na obrotach 3,5tys.-4tys. na 2 i 3 biegu, przyhamowywalem podczas jazdy.
I próba- bez żadnych zmian, po prostu ganiałem patrząc na wskaźnik. wskazówka dochodziła do 0,1..
II próba- podkecenie o 3 obroty- na początku stopniowe sprawdzanie ,żeby turbo nie poszło w zaświaty. Jednak ostatecznie skończyło sie też na ok. 0,1.
III próba- podkręcenie prawie na max. Ten sam efekt, dochodzi do 0,1, a moze nawet do 0,1-0,2.
IV - odkręcenie o 2 obroty wiecej od pierwszego testu , tez dmuchało 0,1
Jestem w kropce. Bo skoro jakieś tam ciśnienie idzie to musi troszeczkę dmuchać. A że dmucha ciśnieniem porównywalnym do tego, jakie można wytworzyć dmuchając w przewód to inna kwestia.
A może to coś z tym wastegate ? Regulacja nie działa?
Może całą przyczyną jest to, że te cięgno dokręcam czy odkręcam, to i tak to nic nie daje, bo one stoi w miejscu? Ktoś pisał że powinno w miarę luźno chodzić. U mnie chodzi to bardzo tęgo.
Najpierw podlacz wskaznik pod kompresor albo pod pompke ze wskaznikiem cisnienia i podpompuj do okolo 1atm a sprawdz czy na obu wskaznikach jest to samo. jesli tak to proponuje poszukac najpierw nieszczelnosci w ukladzie dolotowym. Tez najlepiej zaslepic caly uklad przy turbo i kolektorze ssacym i napompowac okolo 1-2atm i potrzyc na wskaznik czy ubywa powietrza lub na sluch szukac wtedy skad uchodzi. Jesli wskaznik jest dobry i uklad szczelny to zostaje juz tylko turbo niestety.
Jestem zielony z turbo moze mi pomożecie ... Podpiąłem manometr do węża miedzy pompe a torbo zrobiłem jazde próbną na 3bieg noga w połoge - pokazało mi 0,9 na 4biegu 1.4 czy to jest w moim przypadku dobrze czy za dużo dmucha,bo powiem ze niewiem...Może żle to robie mierząć ciśnienie???
_________________
Ostatnio zmieniony przez Paco75 2011-04-05, 15:29, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum