Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
1.9TDi kopci jak dostanie kopa
Autor Wiadomość
Kapsel 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 TDi
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 13
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2010-04-05, 16:51   1.9TDi kopci jak dostanie kopa

Witam. Posiadam Vento z silnikiem 1.9TDi 110KM. Wczoraj wieczorkiem wyskoczylem na krotka rundke. Jezdzilem spokojnie, dostojnie, bez napinki. Wszystko bylo ok, silnik pracowal rowno, zbieral sie odpowiednio. Niestety w pewnym momencie zaraz po wrzuceniu na 2 bylem zmuszony dac w podloge. Bez problemowo zaczelo mnie wgniatac w fotel, ciagnal az milo, po wrzuceniu 3 spojrzalem we wsteczne, a tam w miejscu gdzie dalem buta zobaczylem chmure dymu. Z autem wszystko w porzadku , dalej smiga az milo. Zastanawiam sie jednak co spowodowalo ze jak dostal na 2 buta to tak zakopcil. Nie czulem zadnego zamulenia, auta bardzo szybko zareagowalo na moje operowanie gazem.
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-04-05, 20:23   

oczyscilo caly uklad pewnie a diselki tak maja ze zakopca przy wcisnieciu
_________________

 
 
rolz 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 tdi 1z
Pomógł: 14 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 799
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-04-07, 11:02   

Kapsel napisał/a:
dalem buta zobaczylem chmure dymu

Norma :)
Nawet nowe diesle zakopcą. Warto od czasu do czasu "przegonić" dieselka na długiej, żeby turbo popracowało na wyższych obrotach niż 2000 ;) Pozdro.
_________________
Ventura rolz on...
 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2010-04-07, 18:53   

dokładnie tak jak rolz, pisze tym bardziej że masz kolego AFN i turbo ze zmeinna geometrią i musisz raz na jakiś czas dać w palnik. w przeciwnym razie zapieką Ci się kierownice w suszarce.
_________________

 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-04-07, 19:08   

Wvojtek napisał/a:
zapieką Ci się kierownice w suszarce.

można to bezproblemowo wyczyścić ;)
Wvojtek napisał/a:
raz na jakiś czas dać w palnik.

racja :D i po takiej jezdzie pamiętać żeby auto troche poklekotało na biegu jałowym w celu schłodzenia turbiny
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2010-04-08, 21:47   

ja tam często daje w palnik :D :D :D :P :P a nie ma mi się co zapiec bo suszare mam zwykłą :P :P :P
_________________

 
 
Kapsel 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 TDi
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 13
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2010-04-25, 22:13   

Witam ponownie. Moich problemów ciąg dalszy. Miałe problemy z odpalaniem. Padał przekaźnik numer chyba 103. Wymieniłem odpala elegancko. Niestety kontrolka od świec mruga mi cały czas podczas jazdy. To był problem numer jeden. A teraz drugi. Chciałem z ciekawości sprawdzić ile mam do 100. Katalogowo jest lekko ponad 11. Mysle sobie ze jak bede mial z 13 to bedzie ok jak na ten rok. Ku mojemu zdziwnieniu licznikowe 100 osiagnalem uwaga! w prawie 40 sekund. ()*#^% sie strasznie. Wracamy na obwodnice. 1 gaz ciagnie, wrzucam 2 muli i ciagnie powoli rozbujal sie, daje 3 i powoli obrotomierz do gory. Niestety ani nawet cichutkiego gwizdniecia z trubiny mimo ze doszedlem w pewnym momencie z ciekawosci do 4tys z hakiem na 2. Auto nie kopci, w ruchu miejskim radzi sobie bardzo w porzadku. Nie gasnie, nie muli przy spokojnej jezdzie. Ktos ma jakis pomysl co robic? Jutro lece na komputer. Na co zwrocic uwage? Bede mial dostepny tez warsztat od razu, takze moge pare rzeczy sprawdzic.
Ostatnio zmieniony przez Kapsel 2010-04-25, 22:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kapsel 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 TDi
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 13
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2010-04-26, 15:57   

Wlasnie wrocilem od mechanika. Niestety zapiekły się prowadnice w turbinie. Kumpel powiedzial ze policzy mi za cala operacje 100zl.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 8