Pierwszy raz vento odmowilo posluszenstwa. Moze od poczatku . Jade spokojnie ulica i nagle na 3 biegu uderzenie (odglos urywajacego sie kola , uderzenia mlotka w silnik) auto wpadlo w wibracje jakbym jechal po zwirze i spokuj . Za 20 metrow znowu i cisza .Kasekwencje nagly intensywny zapach oleju przepracowanego i wszystko jasne peknieta skrzynia . jadac z powrotem do domu stracilem caly olej , czulem sie jakbym prowadzil motocykl slyszalem kazde lozysko ale biegi wchodzily wszystkie . Mam vento 1.8 66kw na 100 flanszy . Zakupilem skrzynke od 2.0 ale musialem przelorzyc polosie bo frez od 2.0 nie pasowal na piaste kola . Moze ktos probowal wymienic skrzynke samemu na plaskim betonie pod chmurka bo mnie sie udalo najgorzej bylo ja wrzucic na auto . Wyobrazcie sobie , ze lezycie na glebie pod autem za glowa macie skrzynke no i co heya porywacie ja do gory kladziecie na klacie i probujecie obsadzic poduszke minac dyfer i trafic wielowypust .Powiem tak gdyby ktos byl tam obok mnie to bym go pogryzl , ale piwko po wszystkim bezcenne Mam wrazenie ze na tej skrzyni jest slabszy albo sie przyzwyczailem do tych oszalamiajacych 93 koni . A przy okazji zmienilem tarcze sprzegla bo juz byla licha
Szczerze to wolał bym wypożyczyć kanał na 2 h i po sprawie.
Wracając do zmiany pół osi ITD to wałka środkowego nie musiałeś zmieniać??
od 2,0 jest grubszy...przy zmianie skrzyni z 2,0 do 1,8 nie ma róznicy w osiągach,
ale od diesla jest tak ze przyspieszenie kiepskie ale max jest większy nawet do końca
220.
cala skrzynia kpl jest od 2.0 przelozylem tylko same polosie i jedyna rzecza , ktora nie pasowala to byly otwory pod mocowanie oslonek kola zamachowego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum