skoro w poradniku jest że diody trzeba to na pewno nie bez powodu więc pewnie musisz bo albo by kiepsko świeciło albo by to miało zły wpływ na sterownik
a diody przecież za grosze można kupić
W moim sterowniku centralnego nie ma zadnych diod na przewodach od kierunkowskazow. Sa za to bezpieczniki. Chyba po 7,5A na strone.
A zamiast wpinac sie w kostke awaryjnych to wpialem sie w przewody od kierunkowskazow. Czarno-bialy i zielono-czarny. Tak bylo mi latwiej.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Z centralki? Tak.
Ale to nic nie zmienia oprocz tego, ze moge rozdzielic sygnal na strony. W Kadecie wpinalem sie w kostke awaryjnych bo bylo latwiej
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
no tak z centralki no tak jak napisałeś w przeciwieństwie do sporej liczy sterowników u Ciebie masz taką możliwość i nie musisz modzić z rozdzielaniem przewodu na 2 strony...niby nic ale jednak masz od razu sprzęt przystosowany do założenia
Akurat te od kierunkow latwo znalezc bo sa za skrzynka bezpiecznikow mniejwiecej. A te z centrala nie moglem znalezc to poprowadzilem przewody z bagaznika
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
maly66542, musisz wiadomo skrzynkę z bezpiecznikami wyjąć z tych zawiasów że tak powiem i wtedy okręcasz w lewą stronę tak aby dostać się na tył tej skrzynki z bezpiecznikami i jak obkręcisz to masz 2 kostkę od lewej od kierunków z resztą wsio na zdjęciu tylko zabezpieczenie wyciągnij bo jej nie wyjmiesz
bradley, to się naciągnąłeś przewodzików znaleźć nie problem te od centralki tylko najlepsze jest to jakie one krótkie są to masakra żeby cokolwiek polutować to się można zgrzać nieźle
Od centralki znalazłem w drzwiach reszte też tak jak opisane. Teraz tylko pozostaje kupić te diody i montować albo zostawić bez kierunków. A te diody to muszą być podłączone z jednej strony czy obojętnie? Chodzi mi o wyjscie i wejscie?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Panowie mam pytanie ... od kilku dni zauważyłem dziwna przypadłość( mam dołożony sterownic centralnego z pilota dedykowany do golfa II i vento) wszystko działa ,otwiera i zamyka bez problemu ale po zamknięciu auta bez różnicy czy z pilota czy z kluczykiem w zamku po czasie 15s słychać ponownie prace pompki i mechanizmów( coś jak by dostawało kolejny impuls by zamknąć już zamknięte auto mimo ze nie manipuluje w tym czasie przy zamku ani przy kluczyku)
Czy ktoś ma pomysł co to jest...
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
pomysłu to nie mam ale tez tak u mnie sie dzieje moze to drugie domykanie dla bezpieczenstwa bo zauwazylem wlasnie ze jak mam niedomkniete ktores drzwi to przy tym drugim domykaniu pika mi alarm ze cos jest nie tak
krzeszak, tez tak mam. Nie wiem czy to nie przypadkiem wlew sie zamyka.
MANIEK, mowi ze tez tak ma, wiec jest nas 3 a to raczej nie przypadek
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
ja też mam tak samo. tyle ze jak domknie się drugi raz to już rygielkiem nie da się wtedy auta otworzyć jak pociagne za którys rygielek to włacza sie pompka od centralnego i pompuje przez około 30sekund i w tym czasie za nic nie da sie podnieść rygielka. to pewnie cos w rodzaju jakiegoś zabezpieczenia czy jak?. tez macie może tak w swoich autach
miki9a, tak mialem, ale cos sie zepsulo pozniej i moglem otworzyc.
To jest jak zamkniesz auto a masz szybe uchylona.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
no dobra to tłumaczycie ten stan ponowne uruchomienie pompki po 15s od pierwszego zamknięcia opcja dodatkowa domykania szyb
jest problem bo ja nie mam w aucie ani jednej szyby el. tym bardziej alarmu z fuknkcja komfort
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Wczoraj Zakladalem uniwersalny sterownik z allegro bodajze 45 zeta i podlaczenie bylo wiadome + i - sterowanie centralka dwa kable (bialy i biały z czarnym paskiem tylko ze otwieranie i zamykanie mialem na zoltym kablu i zoltym z czarnym takze wszystko smiga elegancko a to zamkniecie po 15 sekundach to jest w standardzie zamka pneumatycznego
_________________ Życie jest za krótkie żeby jeździć serią
Koledzy mam pytanie właśnie jestem w trakcie podłączania centralki z pilota i mam pytanko gdzie podłączyć plus z centralki? mase znalazłem a czy (plus) to jest gruby czerwony przewód ze skrzynką bezpieczników?
Udało się jakoś tylko muszę jutro jeszcze wyregulować cięgno drzwi kierowcy bo czasami zamknąć nie chce a tak się jeszcze zapytam próbowałem podłączyć kierunki ale nie mogłem dojść które to przewody,ze sterownika wychodzą mi dwa kabelki na kierunki czyli prawy i lewy i teraz mam problem w które kable się wpiąć
hrubek18, kierunkowskazy to masz przewody: jeden zielono-czarny i drugi czarno-bialy. Te same ida prosto do licznika
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum