Witam po raz kolejny ,mam problem z moim ventylem a mianowicie wymieniłem przeczyściłem już wszystko chyba w nim co z tą usterką jest związane .
A dzieje się coś takiego że mi przerywa (dusi.krztusi) i już wszystko przejrzałem
świece wymienione na nowe ,,kopułka palec rozdzielacza i przewody WN. również nowe ,filtr paliwa nowy ,pompka paliwa która jest w zbiorniku przeczyszczona i działa jak powinna działać trochę syfu było ale czyszczenie nie pomogło dalej przerywa ,immobilajzer odłączony ,filtr powietrza wymieniony, gaźnik dla pewności cały wymieniony z innego auta jeżdżącego i też nie pomogło ,cewka z innego przekładana taka sama ten sam model i nic nie pomogło , pozostał jedynie aparat zapłonowy do wymiany ale jak na razie nie mam skąd podmienić żeby nie ładować się w koszty bo to również może być nie to a pali ładnie bez problemów zima czy nie zima brak zastrzeżeń ,spalanie benzyny normalne nie zauważyłem żwiekszonego apetytu na paliwo ,auto było podłączane pod Vaga też nic nie zostało wykryte wszystko ok.
Znajomi mi mówią tyle wymieniłeś i brak skutku to wytnij katalizator bo może być zapchany i dlatego sie dusi autko ,,
pomózcie w jakiś sposób zdiagnozować co w nim może siedzieć że tak szarpie ii sie dusi strasznie jest to męczące podczas ruszania np na krzyżówce
Witam
powiem tak szarpanie to jest takie jakby i paliwo nie dochodziło albo iskra zanikała wciskam np w trakcie przerywania pedał gazu to nic się nie dzieje nie przyspiesza autko tylko się krztusi i za chwilę mu przejdzie i jedzie kawałek i znowu ,,,dodam ze aparat zapłonowy tez wymieniłem właśnie wczoraj ale nic nie dało to znowu ,już nie wiem co może być najchętniej to bym go chyba sprzedał a nie się bawił,
Ale ja bym postawił tutaj raczej na brak paliwa dlatego te szarpania są pomyślałem sobie może by tak podłączyć bezpośrednio zasilanie do pompki paliwa może tam coś jest nie tak trzeba w jakiś sposób wyeliminować po kolei może właśnie akurat przekaźnik od tej pompki szwankuje doradźcie coś forumowicze i ventomaniacy ..
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-08-08, 11:46
No to moze podmień od kolegi przekażnik (pierwszy po prawej na dole) na prób albo podłącz pompę na krótko - to coś wyjaśnij, może wyjmij jeszcze wtyczkę od spryskiwacza, obejrzyj wtyczkę halla, cewki, może tam gdzieś kabel pękniety albo złacze wtyczki zaśniedziałe i chwilowo prądu nie przewodzi.
Witam koledzy wszystkie wtyczki sprawdzałem nie są poprzecierane jest wszystko ok z zaplonem tez raczej jest wszystko ok ponieważ jak mi się krztusi zaczyna przerywać i wcisne gaz do oporu to zamulony taki ale jedzie czyli wyglada na to ze iskra jest a nie ma wystarczająco paliwa i dlatego muli nie wiem teraz gdzie jest problem pompka paliwa czy ten wtryskiwacz albo ten moduł co jest za przegroda ,ale przypomne z egaznik przekladalem z innego takiego samego w calosci i tez szarpie i przerywa co byscie poradzili jak podać paliwo bezpośrednio aby wykluczyć pompke paliwa
kolego FWD350 już dawno wpadłem na taki pomysł nic to nie daje nawet kupiłem drugi nowy czujnik nic nie pomogło i zmieniałem z drugiego autka jeżdżącego to samo nie w tym rzecz
Witam jeśli ktoś mógłby mi powiedzieć jak ustawić te ustrojstwo od regulacji położenia przepustnicy ,jak to pomierzyć ustawić żeby było dobrze może to w jakiś sposób się przyczynia do tej usterki bo jak tym kręce to silnik zaczyna inaczej chodzić ,mam książkę serwisową ale akurat w niej nie jest opisane jak to sprawdzić i ustawić o silniczku krokowym i o reszcie jest opisane a o tym nie ma jeśli ktoś się orientuje prosił bym o poradę albo jakiś opis.
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-08-16, 19:16
Takie szarpanie to raczej zapłon wiec tego sie nie czepiaj Może coś nie tak z przesunięciem zapłonu nie wiem jak ty to masz u siebie u mnie przychodzi taka wtyczka do aparatu zapłonowego
chyba każdemu przychodzi taka wtyczka do zapłonu ,bo u mnie tez jest i są aż 3 przewody (do czujnika Halla) nic więcej nie ma oprócz tego i właśnie tym ustrojstwem w w/w poście ponoć się ustawia ,ale jak do czego brać jakąś bazę jak to ma być
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-08-17, 08:25
zwirek2, opis ustawiania "ustrojstwa" - raczej szukaj po silniczkiem krokowym lub TPS- - masz bardzo dokładny na golf3.pl albo vwgolf.pl, niema sie co powtarzać. A jesli chodzi o zapłon to potrzebna jest lampa stroboskopowa do ustawienia zapłonu, a ustawia się świecąc nią na znaki na kole zamachowym i kręcąc całym aparatem zapłonowym
Wydaje mi sie ze problem koledze zniknie po ustawieniu zapłonu.
Objawy wskazują na mocno opozniony zaplon,bo jesli te mozliwosci ktore kolega zwirek2 wymienił tutaj są sprawdzone to cały układ musi byc oki. Co do TPS to raczej jest to element ktory funkcjonuje poprawnie do konca zycia silnika ale jak wiadomo medycyna notuje i takie przypadki.
Zwirek2 sprobuj popuscic te srube co trzymie aparat zapłonowy i jak go popuscisz to kręc nim powoli w strone przeciwną do wskazówek zegara. mozesz sobie zaznaczyc ceche zeby w razie klapy wrocic do wczesniejszego ustawienia.
I przejrzyj podcisnienia choc na monowtrysku az tak one nie dają sie w znaki.
Kolego Marek81l powiem ci tak ustawialem zapłon na lampe u mechanika i jest nada to samo a jak go jeszcze mocniej przyspiesze tak jak ty mowisz to zaczynaja mi zawory grać jak wcisne gaz wiec niewiem czym to jest spowodowane czy to juz jest spalanie stukowe czy co
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum