Witam kolegów, nie długo oddam złomka do blacharza, wymiana progu, nadkola, spawanie podłogi. Żeby obniżyć koszta chce sam wyciągnąc wykładzine z pod siedzeń, ktoś może mi napisać od czego zacząc żeby nic nie zepsuć ?
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-09-14, 12:42
Pod siedzeniem na szynie masz taką zawleczkę...ściągasz tą zawleczkę i bierzesz fotel na max w tył i sam wypada i masz takie coś
Potem środkowy tunel. Ze schowka na końcu tunelu tu między przednimi siedzeniami jest gumowy spód, wyciągasz spód i masz śrube, wykręcasz i podnosisz tunel...schodzi ta częśc z hamulcem ręcznym. Potem bierzesz się za tą część gdzie jest lewarek, ściągasz do góry kondonka od lewarka i schodzi tylko nie wiem czy to jest na zatrzaski czy jak (nie pamiętam) ale podotykasz i będzie git. JAk ściągniesz środkowy tunel w całości będziesz miał blachę w okolicy prawej nogi kierowcy, musisz ją odkręcić gdyż ona zapobiega drganiom deski rozdzielczej, jest na 4 śruby, wywalasz to i możesz wyciągnąc przednią część wykładziny...zostaje tylko wygłuszenie czyli coś takiego.
W między czasie będziesz musiał zdemontować system kanałów które doprowadzają powietrze na nogi, nie jest to trudne. Potem ściągasz maty wygłuszającec (te czarne) i masz całą blachę, z tyłu podnosisz siedziska i juz będziesz wiedział jak wykłądzinę wyciągnąc i gdzie jest mocowana.
Co do progów to musisz wywalic zatrzask na łączeniu między przednią a tylną częścią, wywalasz zatrzask i plastiki pociągasz energicznymi ruchami ale tak z wyczyciem co by zatrzasków nie połamać.
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2010-09-14, 12:44
na początku demontujesz siedzenia, wewnętrzne osłony progów i cały tunel środkowy i tylna część wykładziny wychodzi bez problemu
z przodu musisz odkręcić jeszcze takie jakby płaskie kolanka które doprowadzają nadmuch na nogi i metalowe wzmocnienie i pod samą dechą tam gdzie się trzyma nogi są spinki
ja miałem jeszcze plastikową osłonę przy pedałach i to chyba wsio
wszystko w zasadzie widoczne gołym okiem i nie sprawiające większych problemów
Może mały OT, ale ile wam zaśpiewali za zrobienie? Mi za oba progi, z jednej strony podłogę, jedno nadkole to z miejsca powiedział 1300zł (z podmalowaniem progów).
Za wymiane progu, spawanie podłogi od strony pasażera, konserwacja podłogi, wymiana nadkola ale bez malowania nadkola, no i malowanie progów do połowy na czarno, to jakiś 1000-1100, ale szukam taniej.
No i coraz poważniej myśle nad pozbyciem się Ventylka, po zimie zrobić to co wyjdzie i sprzedać, a potem zbierać na coś innego, jakiś hatchback, Audi A3, Golf 4 albo VW Polo 6n2 albo nowsze, ale co z tego wyjdzie to kto wie. Zaczynają się ciężkie miesiące :/
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-09-14, 22:42
Cytat:
No i coraz poważniej myśle nad pozbyciem się Ventylka, po zimie zrobić to co wyjdzie i sprzedać, a potem zbierać na coś innego, jakiś hatchback, Audi A3, Golf 4 albo VW Polo 6n2 albo nowsze, ale co z tego wyjdzie to kto wie. Zaczynają się ciężkie miesiące :/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum