Silnik: 1.8 Pb +LPG Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 353 Skąd: WG
Wysłany: 2010-10-14, 20:19 Silnik 1.8 ABS Bierze olej. Jakis Ratunek?
Witam. Trafila mi sie okazja kupna venta. 1.8 Benzyna z gazem.. Podobno silnik lubi łyknąć olej i kopci troche.. Czy jest jakis ratunek dla tego silnika czy tylko wymiana na inny/sprawny silnik da ventylowi pelną sprawność??
_________________ SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2010-10-14, 20:53
A tego to już Ci nie powiem jaki koszt.... bo u mnie to było robione 4 lata temu i nie pamiętam..... Vento za 1400 Pokaż to nam to Ci powiemy co dalej z tym fantem zrobić
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-10-14, 21:25
czarne blachy czyli auto przejchało w polsce troche czasu zawiecha napewno bedzie wymagała ingerencji niewiadomo jak buda ale podejrzewam ze podłoga tez bedzie dawac sie weznaki no lekko pukniety z przodu jakbys chciał go wyprowadzic na prostą to podejrzewam ze koszt by sie zakonczył w granicach 5-6 tys zł ale to tylko moje zdanie
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-10-14, 21:35
Słuchaj nie mowie ze tak musi byc moze wlasciel dbał ale jakby było eleganckie to nei za 1400 zeta jak piszesz tanio dobrego nie kupisz i jesli nie chcesz kazdego wolnego grosza pakowac w auto no to wiesz ale jedno moje vento z silnikiem diesla zwyklym wedlug mnei najlepszym lata juz kupe czasu po kraju w rodzinie od 12 lat i wiem jak wyglada takie auto
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Silnik: 1.8 Pb +LPG Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 353 Skąd: WG
Wysłany: 2010-10-14, 21:44
Ja mam zwyklego diesla i szlak mnie trafia;) Klekocze, duzo pali.. Nie ma mocy.. Masakra:P A furaka chce zmienic i szukam cos w nie duzych pieniadzach..
_________________ SKUP TELEFONÓW: NAJLEPSZE CENY!! DOJAZD DO KLIENTA. NAPRAWA, SIMLOCKI ETC.
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-10-14, 21:54
ja mam zwyklego i TD i powiem ze zwykly D mimo ze moca nie grzeszy to jest elegancki zero problemów na TD-eka tez nie moge narzekac no ale pali ciutek wiecej od zwyklego ja samochodu szukałem dobre 3 miechy jezdzenie tu i tam i wiem ze szybko i tanio to kupisz tylko g*wno człowiek kantuje człowieka niestety tak jest chce tylko sprzedac a ze Ty sie bedziesz bujał z lipą to go juz nie obchodzi on sie musi pozbyc problemu takie byly moje odczucia kiedy jezdzilem ogladac samochód gdzie sprzedawca mnie zapewniał ze 16 letnie auto jest idealne w co ja nie wierze bo to normalne i nie szukałem idealnego auta tylko w miare jezdzacego
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-10-14, 22:09
witam tak jak koledzy piszą ,prawdopodobnie do wymiany uszczelniacze zaworów ale z reguły jak poleciały uszczelniacze to by to porządnie zrobić trza by było prowadnice zaworów wymienić ,a co za tym idzie to nie wiadomo jak gładzie uszczelniaczy wyglądają ,ja u siebie jak robiłem głowice to za wsio zapłaciłem z planowaniem i dotarciem zaworów ,nowe zawory,prowadnice i uszczelniacze ,na parowcowej w wawie płaciłem 1700 zł ,ale co do "brania"oleju to może się okazać że pierścionki mają dosyć ,nigdy nie wiadomo ile tego oleju bierze bo koleś prawdy ci nie powie ,po za tym tak jak chłopaki piszą auto na czarnuchach czyli ma kilka latek w PL i zawieszka podwozie może być w opłakanym stanie ale nie zobaczysz to się nie przekonasz ogulnie to 1400 zł za auto to ,albo okazja ,albo nie zły kotek w worku może się okazać osobiście bym dokładnie obejrzał i sam ocenił ale raczej nie będzie z tego nic dobrego
Na moje to są pierścienie do wymiany , sprawdziłbym ciśnienie na cylindrach czy gra jest warta zabawy , a koszty ? Ja za cały remont silnika 1.8 z nowymi pierścieniami, szlifem,panewkami itd zapłąciłem ponad 700 pln ale u znajomego z robocizną. Teraz zasuwa jak oszalały
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum