Witam
Mam taki dziwny przypadek
Wymieniałem przy kolektorze łącznik elastyczny i układ wydechowy. i po tym zabiegu dostrzegłem ze z pod maski wydobywa się dziwne syczenie właśnie z okolic kolektora, lub pod układem wtryskowy. Z tym ze układ wydechowy jest szczelny bo sprawdziłem czy gdzies uszczelka nie poszła, ale nie.
Więc teraz nie wiem co to może być. Może ktoś miał podobny przypadek
dźwięk wydobywa się wyraźnie z nad kolektora a tak jak by za układem lub pod układem wtryskowym.
Proszę o jakieś podpowiedzi
Pozdrawiam
Może przy wymianie uszkodziłeś uszczelkę dolotu lub pod Mono
No ja nie wymieniałem tego elastycznego łącznika przy kolektorze lecz w zakładzie gdzie się tym zajmują, byłem tam u nich i oni mówią że to nie rura ani nic z układu wydechowego
Też podejrzewam że to ta guma czyli uszczelka pod układem wtryskowym
Witam
W końcu zlokalizowałem syczenie to guma pod mono wtryskiem
zatem mam pytanie gdzie i za ile można kupić ta podstawę metalowo gumową pod mono wtrysk?? może macie jakieś namiary na jakaś stronkę lub jakiś sklep, bo na allegro nie mogę nic takiego znaleźć
Liczę na wasza pomoc
Pozdrawiam
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-10-21, 23:42
Jak trzy jak ja mam jedną... może i są trzy dawno tego nie oglądałem a nie ściągałem bo nie było potrzeby w sumie to dalej nie ma , ale z ciekawości pytam
masz 3 śróbki z góry mogą mieć zaślepki plastikowe ...
Dokładnie aby ściągnąć ten plastik z mono to jest jedna odkrywa śruba i dwie śruby ukryte pod zaślepkami
pierzu napisał/a:
ja kupiłem w sklepie motoryzacyjnym za 47zł czekałem dzień aż ściągną z magazynu
Dzięki za poradę Faktycznie w sklepie zwykłym motoryzacyjnym mieli i to nawet na miejscu za 50 zł
Najpierw pytałem w hurtowniach typu Fota, ale oni czegoś takiego nie mają wiec mnie wysłał do serwisu VW, a że jest niedaleko podjechałem się zapytać jaka cena, normalnie gość jak mi cenę powiedział zwalił mnie z nóg 250 zł haha masakra i to na zamówienie ;-D
A nawiązując do tego syczenia niby guma nie była przecięta ani rozszczelniona, ale wypalona od środka dość mocno wiec chyba to było powodem że zaciągało "lewe" powietrze
Po wymianie efekt niesamowity, autko pracuje równiutko i na benzynie i na gazie nic nie faluje, bo przytrafiło mi się że na gazie bardzo falował i tak spadał z obrotów ze potrafił zgasnąć.
Przy okazji wszystko sobie fajnie poczyściłem, robota prosta 11 śrubek guma wymieniona i te wszystkie syfy powyczyszczane, grunt że efekt jest więc warto tam czasem zaglądnąć, i sobie to powyczyszczać
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum