Wysłany: 2010-08-05, 17:59 Wymiana filtra paliwa w TDI
Czy wymieniając samemu filtr paliwa w TDI, po prostu odkręcam stary, wkładam nowy, zakładam wężyki i to wszystko, czy trzeba nowy filtr zalewać ropą, czy jak?
Wystarczy tylko parę razy pokręcić by zassało paliwo?
Pytam, bo chcę samemu sobie ten filtr wymienić, a coś czytałem, że niektórzy zalewają go paliwem, że kręcenie na sucho może pompę VP uszkodzić itp.
Wiem, że jest na stronie porada jak wymienić owy filtr, ale tego konkretnego co się pytam przypadku nie ma, czy trzeba nowy zalać czy wystarczy tylko pokręcić żeby czegoś więcej nie uszkodzić...
_________________ Zielony borowik...
Ostatnio zmieniony przez sebastian 2010-08-05, 18:00, w całości zmieniany 1 raz
zalewam strzykawka ropa, zakladam wezyki, krece brum. Niech pochodzi z 2-3min bo pewnie troche go przyczka jak pojdzie babel powietrza, pozniej jest ok.
Jak go nie zalejesz to zajedziesz rozrusznik zanim przez filtr przejdzie paliwo i dalej poleci do wezow.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Aha no o to mi właśnie chodziło, bo chciałem się za to zabierać ale w ostatniej chwili coś przeczytałem, że ludzie zalewają go paliwem, to bym sobie ambarasu narobił
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
ok dzięki wielkie za pomoc
teraz myślę co zrobić by mi paliwo nie zamarzało bo po przejechaniu 40km zaczęło mi zamarzać i samochód gasł na chwile, chwile odczekałem i odpalił zrobiłem pare km i powtórka z rozrywki, z ojcem gadałem to poradził abym wymienił filtr i go zakrył czymś bo może się tak dziać jak wieje na niego zimne powietrze w czasie jazdy.
Nie masz filtra z podgrzewaczem?
W sumie ma 4 rurki. 2 od zasilania i 2 od powrotu, ktory grzeje.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
mam właśnie łącznie 4 rurki przy filtrze, dzisiaj kupiłem i wymieniłem od razu. a możliwe jest aby mi zamarzało czy ew. woda się dostawała?brat ostatnio korzystał i mi zatankował cały bak tego Bio Ester czy jakoś tak na stacji Orlen. Mam niby teraz troche ponad pół baku.
I teraz moje pytanie..
Czy wziąć i zatankować do pełna na Statoil tego diesel gold, ew. Verva na orlen. czy coś innego?
Ten BioEster może być przyczyną tego,że taka sytuacja miała miejsce?
Chcę się upewnić i wiedzieć jak działać w miare szybko, ponieważ mam tydzień dojeżdżania do pracy po 80km.
Azirafael, bioester w zimie zamarza i zycze powodzenia w dalszej jezdzie 100% bio w zimie
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum