Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-11-23, 19:32 TDI traci moc, szarpie, czasami długo kręci.
Problem co prawda nie dotyczy Vento, a Bory z silnikiem 1.9 TDI (90M)....więc myslę że analogiczny problem może i Vento wystepowac, dlatego tutaj pytam.
Więc tak....wszystko pieknie chodzi....furak lata nalezycie....ale problem zaczyna się gdy licznik pokaże 150-155km/h....auto z ta prędkościę może jechać tylko kilkanaście sekund po czym zaczyna szarpać i znacznie traci moc i zwalnia.....można mieć pedał w podłodze a Vmax wynosi tylko 100km/h. W tedy trzeba zjechać z trasy....wyłączyć, trochę odczekać i jest ok....oczywiscie o ile znowu się tej felernej prędkości nie złapie czyli 1,50zł.
Do tego auto na ciepłym silniku dłużej kręci.
Kilkanaście tygodni temu auto było oddane do centrum diesel-a, gdyż wczesniej nie miał dobrej mocy i miał opuźnione przyspieszanie....wszystko było prześwietlone i furka miała ustawiony kąt wtrysku oraz pompę paliwową, a teraz od kilku dni takie cyrki odwala. Ktoś wie o co chodzi Może to być wina kiepskiego paliwa
po pierwsze ,podepnijcie gdzieś borę pod VAG-a,a najlepiej by było jak by ktoś zrobił logi i powinno wyjść jak na talerzu co ją boli.Mi to wygląda na typowy objaw trybu awaryjnego(czyt. notlauf).Na forum golfa jest tego mnóstwo,powinniście coś znaleźć ,ale jak mówię ,zacząć od zrobienia logów dynamicznych
dokładnie, też o tym czytałem sporo na golfie. Po prostu w pewnym momencie komp łapie tryb awaryjny. W czasie jazdy trzeba sprawdzić vagiem, dojechać do tej prędkości i sczytać błędy. Możliwe, że kat się posypał... Tutaj bez vaga nawet nie ma co podchodzić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum