Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
ABF -->Turbo czy kompresor??
Autor Wiadomość
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-11, 23:09   

Vezet22 jak bys pół roku temu zapytał mnie o swapa to miałbym to samo pojecie co teraz na temat turbo :D . Na dzis dzien mam za sobą ok 10 swpowanych wozideł z czego 80% to VW. :oklaski:
Wszystkie chodzą a nie zawsze było to wpięcie 5 nowych kostek w miejsce starych,wiadomo ze to nie to samo ale sam doszedłem do tego ze teraz instaluje inny silnik na gotowo w przeciągu 3 dni,sporadycznie potrzebowałem jakiejs podpowiedzi z forum ale ludzie ktorzy mogliby pomóc trzymią to dla siebie(są wyjątki) i wtedy trzeba włączyc funkcje Masz głowe i h.. to kombinuj.Ja sie staram tego trzymac. Gdyby tak ktos z wiekszym ode mnie pojeciem dał pare wskazowek (Nie np TURBO U MAREK81l KROK PO KROKU)tylko wskazówki bylbym wdzięczny. Skoro nie mam pojecia to musze je jakos nabyc prawda?? Wiec nadal bede szukał turbinki i powoli zdobywał wiedze tym bardziej ze w porównaniu z innymi naprawde ządam od mojego auta niewiele.
Wiec jak pisałem chciałbym miec ok 180 moze wiecej kucyków,co dla innych magików którzy turbią auta jest bezcelowe,a dla mnie ma,bo bedzie zrobione przeze mnie i nie bedzie kosztowało 15 tys. Nadal czekam na pomocne posty.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
Ostatnio zmieniony przez Marek81l 2010-11-11, 23:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-12, 01:20   

Jakby każdy się nie tykał tego co nigdy nie robił to byśmy w jaskiniach siedzieli :D Co do uszczelek to raczej musisz odprężyć silnik , Jeżeli chodzi o trwałość silnika - chłodnica oleju , nowa pompa oleju , i bardzo dobry olej , Dużo da
_________________
Das is das ...
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-13, 23:36   

Dobra a co do samej turbiny to czego wogóle szukac. Ja sobie z resztą poradze tylko naped musi byc odpowiedni. Zaznaczam ze nie chce 300KM tylko troche wiecej niz jest.
A np. cos takiego ??
http://allegro.pl/mazda-3...1302387580.html
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
Ostatnio zmieniony przez Marek81l 2010-11-13, 23:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-14, 00:39   

To jest raczej konkretny sprzęt ... Polecam tą z TDi 90km są tanie i wystarczające 0.5 bar nadmucha spokojnie
_________________
Das is das ...
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-11-14, 08:27   

archeolog napisał/a:
Polecam tą z TDi 90km są tanie i wystarczające 0.5 bar nadmucha spokojnie



może nie wytrzymać w benzynie . poza tym ona dmucha spokojnie 0.8 .


Marek81l, spróbuj znależć cos od benzny. lepiej na tym wyjdziesz
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-14, 19:06   

No przeciez ta z tego linku jest od benziny :)
A jeszcze wylapałem z benzyny Audi 100 2,2 Turbo moze taka bylaby oki.
Poradzcie bo czas cisnie , znikają te turba jak cieple bulki :)
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-11-14, 19:36   

marek ja sie na tym nie znam ale pogadaj z karolem z passata g60 ;) moze ci cos podpowie
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-15, 14:01   

Ale czego ma nie wytrzymać ? nie rozumiem ? A co do dużych turbin z dużych silników benzynowych to hamując je do wartośći 0.5 bar więcej stracisz niż zyskasz ! to turbo będzie odbierało więcej energi do wytworzenia tego ciśnienia . Do tego każda używka w niskiej cenie jest dobita , pluje olejem, gwiżdże jak świstak mała prostą turbinę tanio naprawisz , a te kolosy są drogie w utrzymaniu , Jest na forum golfa abf czy kr z K03 z 1.6 td chyba
_________________
Das is das ...
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-15, 15:02   

http://www.racingforum.pl...showtopic=50077
_________________
Das is das ...
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-11-15, 21:01   

archeolog napisał/a:
K03 z 1.6 td chyba


niewiem czy byla taka w 1.6 ale ja taka mam w 1.9 TD :P :P :P
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-17, 15:09   

Mam pytanko
Bo w tej turbince z TDI ten cały westgate otwiera sie ale jak dmucham do szlaufika a skąd wziąsc cisnienie w silniku?? Przeciez tam wszędzie są podcisnienia no nie??
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-11-17, 16:26   

cisnienie bierze sie z turbiny, ktora dmucha ;)
Z tylu turbiny jest wezyk, ktory wpina sie do np zaworka n75 w dieslu czy DV w benzynie i/lub do czujnika doladowania a stad dalej trojniczkiem do wastegate.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-18, 15:24   

Dziekuje serdecznie.
Jak dojdzie ta z bezyny to wrzuce fotki to moze cos sie wiecej dowiem na jej temat.
Narazie to ta z Dieselka jest prawie w idealnym stanie. Tez wrzuce foto. Tak wczoraj z kumplem to oglądalismy i stąd sie wzieło powyzsze pytanie :)
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-18, 23:50   

No i pszyszła
Mam pare fotek to ta od benzyny.


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

A to ta od Diselka



Uploaded with ImageShack.us



I pytanko mam znowu do znawców tematu.
Na trzeciej fotce obok krócca do smarowania jest takie wolne miejsce na 2 sróbki m6
Co tam powinno byc??
I jak poznac ktorędy doprowadza sie olej a którędy jest powrót??
Jutro dam pare namiarow które wyczytałem z niej ale zapomniałem tej kartki :D
Moze ktos bedzie wiedzial o jakis parametrach cos ;)
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-11-19, 17:18   

Marek81l napisał/a:
I jak poznac ktorędy doprowadza sie olej a którędy jest powrót??

dopływ oleju jest zawsze z góry ,patrząc od strony kolektora
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-20, 19:02   

Dzieki. po numerach tej turbinki doszedlem ze ten wolny owal to chłodzenie cieczą i znowu sredniointeligentne pytanie gdzie jest powrot?? Bo chyba nie tym przewodem co jest do niej przykręcony?
Sław71 w tej wiedziałem własnie tylko ta druga jest taka jakas inna ale jak z gory to git.
Aha teraz z innych gratów czy IC ma duze znaczenie bo mam od Iveco Turbo Daily taki dlugi dosyc czy lepiej pakowac taki jak np w vento TDI??
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
Ostatnio zmieniony przez Marek81l 2010-11-20, 19:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-11-20, 22:04   

Marek81l napisał/a:
Aha teraz z innych gratów czy IC ma duze znaczenie bo mam od Iveco Turbo Daily taki dlugi dosyc czy lepiej pakowac taki jak np w vento TDI

ma duże znaczenie,nie wiem czy to warto wsadzać od iveco(shakur chyba miał od iveco i strasznie trzeba rzeźbić) ,oryginał od TDI jest mały ( przy nadkolu ) ja mam od megane 1.9 dci i taki podchodzi nawet z klimą,bo jak masz klimę to robi się problem z miejscem na FMIC.
Marek81l napisał/a:
po numerach tej turbinki doszedlem ze ten wolny owal to chłodzenie cieczą

jak masz foto tabliczki znamionowej to wrzuć ,zobaczymy.Są turbiny chłodzone cieczą ;)
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-22, 14:57   

Dzis wieczorem wrzuce info z tej turbinki.
Oki czyli szukam innego .
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-25, 21:25   

Dobra mam L4 to moge wiecej czasu na kompie posiedziec.
Oznaczenia z tabliczki na gorze oczywiscie VW-AUDI

KKK
KUND 034 145 701 BX
ATL 90 828 0558
AUSFUHRUNG S2249807001

Przy wydechu pisze
GGG 3552

Tam gdzie przeplywa olej chyba korpus czy cos
2490 h

I ta muszla co zasysa powietrze

1ZGG KKK53241015080

Tyle na niej pisze.
Jak by ktos mógł cos o niej napisac byloby super.
Najlepiej ze sie nada bo po L4 zaczynam.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 12