Silnik: 2GT ADY LPG Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Lis 2009 Posty: 474 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-11-30, 22:32
Witam. Ja osobiście polecam Mikody.
Mam w swoim Ventku z przodu Mikody wersje GT (wentylowane nacinane i nawiercane). Z tyłu tylko zwykłe ale też Mikody, Ale przymierzałem się też do GT, niestety musiało paść na kompromis a zostały zwykłe za to przyszły klocki TRW
Koledzy a co musiałbym kupić żeby mieć wentylowane z przodu i jaki jest koszt ? Dodam że mam felgi stalowe 14" Bo tak się zastanawiam właśnie co będzie lepsze i jak to wychodzi cenowo.
Ostatnio zmieniony przez Mefiusz 2010-11-30, 22:41, w całości zmieniany 1 raz
ok ok wiem dzwoniłem tam dzisiaj , ale chodzą mi po głowie jeszcze tarcze wentylowane i nie wiem jaka jest różnica i czy opłaca się wymieniać ? Z tego co pamiętam jest tam inny zacisk i jarzmo
Ostatnio zmieniony przez Mefiusz 2010-11-30, 23:12, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-11-30, 23:26
dokładnie jeżeli masz zwykłe tarcze to jeżeli chcesz zmienić sobie na wentylowane ,to niestety ale musisz zmienić tak że zaciski i jarzma ,tyle że nie jestem pewien ale w 1.9 td nie ma odkręcanych jarzm ,i niestety trza z całą piastą wymieniać ,tak samo jest np,w 1.8
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-11-30, 23:47
koszt, to zależy za ile np uda ci się wyrwać taki zestaw na przód ale komplet na przód można już dostać za 300zł ,co do opłacalności to powiem ci tak ,że każde układy hamulcowe były odpowiednio dobrane do osiągów samochodu ,z pewnym zapasem by auto skutecznie wychamować ,wentylowane jak sama nazwa wskazuje ma za zadanie dodatkowo chłodzić tarcze ,nacinane czy nawiercane w jakimś tam stopniu też chłodzą ,ale jeżeli nie będziesz miał pojęcia o normalnej jeździe to i podwójnie wentylowane tarcze i nacinane i wiercone przy tym, się zagotują i też je zajezdzisz ,tak więc jeżeli masz chęć i zachciankę aby mieć wentylowane tarcze to już zależy od ,twojego widzimisię
Masz rację, co do wszystkiego, o czym napisałeś wyżej. Założenie moje jest takie, aby zadbać o bezpieczeństwo. Mam trochę zwiększoną moc przez montaż BOOST PIN'A i w planach mam podniesienie ciśnienia na turbinie i montaż intercoolera. Zjeździłem właśnie tarcze i zastanawiam się czy zakładać MIKODY GT czy bawić się w tarcze wentylowane, bo na dobrą sprawę koszty będą zbliżone a mi chodzi o sam efekt hamowania czy będzie on porównywalny. Duża jest różnica między wentylowanymi a nacinanymi i nawiercanymi tarczami?
Silnik: 1.9 tdi 1z Pomógł: 14 razy Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 799 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-12-01, 07:58
Spraw sobie zwykłe niewentylowane ATE Power disc, do tego klocki ATE i w zupełności powinno Ci wystarczyć nawet po zwiększeniu mocy. Nacinane i nawiercane tarcze szybciej będą zużywać Ci klocki a nie jestem pewien czy jak dojdziesz do 100 koni mocy będziesz w stanie je wykorzystać.
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-12-01, 13:33
no to skoro masz podniesioną moc autka i planujesz dalsze zmiany to,jak najbardziej powinnieneś zmienić na większe tarcze przód i tył ,bo hamulce to podstawa ,dla mnie to priorytet jeżeli chodzi o bezpieczeństwo
Dla mnie też , ale na chwile obecną niestety budżet mi na to nie pozwala więc zamówiłem tarcze 239mm ATE Power Disc + klocki ATE. Po zimie pomyśle o zmianie hamulców z tyłu na tarcze tylko pytanie, z czego zrobić swapa żeby mi zaciski z tyłu nie leciały, bo o to się martwię.
Ostatnio zmieniony przez Mefiusz 2010-12-01, 16:14, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-12-02, 13:10
nie rozumiem,o co chodzi z tym "leceniem" jak znajdziesz dawcę to bierz komplet przód i tył tarcz z zaciskami,na golfie sa czeęsto autka na części i chłopaki mają nawet przystępne ceny,a na naszym forum jest tak że kolega HANSS ,on zajmuje się częściemi do vw golf i nie raz vento ,i jest pewnym żrudłem jeżeli chodzi o części
Chodziło mi o to że parę znajomych mówiło mi ze w golfie III psują się zaciski na tylnej osi. Jak to jest z ABS-em jak go teraz nie mam i wziąłbym zestaw ABS-em przód i tył to co jeszcze byłoby mi potrzebne ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum