Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z przyśpieszaniem
Autor Wiadomość
Domaniak 
Niedzielny kierowca


Silnik: AAM
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 64
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-10-13, 09:30   Problem z przyśpieszaniem

Witam.
Od momentu kupienia sobie Venciaka mam same z nim problemy :( Otoż teraz problem jest następujący. Z samego rana gdy odpale samochód, zeskrobie szyby itp jest wszystko pięknie przejade z kilkaset metrów i samochód mimo ze naciskam gaz do dechy to cos tak jakby chcial a nie moze przyśpieszyć(Jest to tak na partiach 2-3 tys obrotów). Wciskając mniej gazu przyśpiesza powoli. Jest tak do momentu az przejade z 2-3 km i zawsze na tym samym skrzyżowaniu od tak sobie gaśnie. Odpalam i samochód chodzi jak nowy. Ciągle ciągnie na każdych partiach obrotów itp mimo ze wciśniety jest pedał do końca(czasami jest cos takiego na granicach 2-3tys parti obrotów tak jakby przez chwile niechcial isc a potem idzie) a nie ze jak wczesniej wciskalem a on nic tylko obroty spadały.. Z tego co wiem mechanik powiedział, ze moja cewka zapłonowa ma przebicie gdy jest wilgoć itp(założona tak aby teraz jeździć bo czekam na nową, gdyż moja nowa cewka co miałem po 3 dniach siadła), kable wysokiego napiecia wymienione, kopułka też to co może być? Z góry dziekuje za odpowiedzi
 
 
Adacho 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 39
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: Bartoszyce/Olsztyn
Wysłany: 2010-10-13, 09:41   

spróbuj na prostej poprzyspieszać,redukcja na niższy bieg i duzo gazu (na cieplym silniku oczywiście)na przyklad jak przy wyprzedzaniu. Jeżeli bedziesz mial wyższe obroty a słabo przyspieszał to moim zdaniem sprzęgło mogło ci nawalić. Miałem coś takiego w Citroenie ZX.

Nie jestem pewien na 100% czy to to ale dużo na to wskazuje.
_________________

 
 
Domaniak 
Niedzielny kierowca


Silnik: AAM
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 64
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-10-13, 09:46   

Na cieplym silniku chodzi normalnie. Na każdych partiach obrotów przyśpiesza itp jak szatan(dosłownie :P ) Tylko zawsze zrana gdy go odpale i jade te kilka km to jest coś nie tak;/
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2010-10-13, 09:53   

Domaniak napisał/a:
Na każdych partiach obrotów przyśpiesza itp jak szatan(dosłownie :P )

silnik AAM i ta niezbadana moc drzemiąca w nim :diabełek:
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Domaniak 
Niedzielny kierowca


Silnik: AAM
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 64
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-10-13, 10:08   

krzeszak, HeHe a jak..;] Więc co z tym moim problemem robic :P
 
 
arthurek20 
Ventofan



Silnik: 1,8 B+G
Wiek: 36
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 103
Skąd: Zagórze/Radomsko
Wysłany: 2010-10-18, 22:21   

mam ten sam problem ale rowniez nikt nie jest w stanie nic kakretnego mi powiedziec co jest grane :(
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-11-09, 17:25   

hmm jak sie nie myle to chyba silniki tak maja ze jak sa zimne to nie maja takiego samego przyspieszenia jak cieply
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-11-09, 19:41   

Krzysiek9042 napisał/a:
hmm jak sie nie myle to chyba silniki tak maja ze jak sa zimne to nie maja takiego samego przyspieszenia jak cieply

I gasną?? :co?:
Benzyniak czy zimny czy ciepły, nie ma napewno znacznej różnicy na przyspieszeniu.
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-11-10, 08:18   

Domaniak, czytam temat który napisałeś w dziale LPG i nie widzę ani słowa czy problem jest na benzynie czy już po przełączeniu na LPG, czy występuje na obu paliwach?
_________________

 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-11-22, 20:34   

pawel39106 napisał/a:
Krzysiek9042 napisał/a:
hmm jak sie nie myle to chyba silniki tak maja ze jak sa zimne to nie maja takiego samego przyspieszenia jak cieply

I gasną?? :co?:
Benzyniak czy zimny czy ciepły, nie ma napewno znacznej różnicy na przyspieszeniu.

Mi akurat chodzilo o LPG
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-11-22, 20:36   

A jak mam tak w swoim ventku ze jak na te 1.8 to wolno sie zbiera. dopiero jak przekroczy 3tys obr. to chce dopiero isc a do tych 3 strasznie wolno. Problem na LPG. a na benzynce nie wiem.
gdy wcisne pedal gazu to go strasznie zmuli i gazu trzeba delikatnie dodawac zeby nabieral szybkosci
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-11-22, 22:09   

Masz zwykłe LPG? Jeśli tak to podkręć go trochę tym pokretłem które jest na wężyku idącym od parownika do przepustnicy. Powiedzmy przekręć nim 3/4 obrotu wsiądź w auto i sprawdź czy się poprawiło. Najlepiej sprawdzać jadąc pod górkę.
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-11-24, 16:45   

wiem krece ta sruba i troche lepeij. Ale jak minimalnie pokrece nia to jest wielka roznica w spalaniu. Wystarczy delikatny ruch obojetnie w jakim kierunku
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-11-24, 20:05   

No a ile Ci spali? Przy Twoim silniku 9,5 - 10,5 to norma.
Ja swojego przykreciłem że poniżej 7 brał ale toczył sie a nie jechał.
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2010-11-24, 20:17   

krzysiek9042 na 99% masz żle rozrzad założóny, przestawiony o ząbek na wałku pośrednim :P
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-11-24, 21:11   

aro1120 napisał/a:
krzysiek9042 na 99% masz żle rozrzad założóny, przestawiony o ząbek na wałku pośrednim :P
wtedy i na benzynie byłoby tak samo, dla pewności sprawdź.
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2010-11-24, 21:34   

nie koniecznie gaz jest duzo bardziej czuły na ustawienie zapłonu, a przestawienie na kole pośrednim to przestawienie na aparacie zapłonowym
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-12-11, 20:03   

palic to i spali mi 12 litrow przy delikatnej jezdzie.
Hmm to wystarczy ze ustawie tylko zaplon ?? czy trzeba bedzie caly rozrzad??
A teraz jak sie juz rozgrzeje np. po przejechaniu 2 km gdy puszcze mu gazu i bede chcial dodac ponownie to spada z obrotow i gasnie :( Albo gdy stoje na skrzyzowaniu chodzi normalnie na wolnych obrotach bede chcial dodac gazu zacznie parkotac spadac z obrotow i znowu gasnie :(
jesli mozecie prosze o porady.
A tak dobrze nawet chodzil
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-12-11, 21:18   

ja bym najpierw zajol sie kopolka i kablami i swiecami no i sprawdzil czy faktycznie dobrze masz zaplon ustawiony
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-11, 23:05   

Kup sobie stroboskop i sprawdź , wygląda raczej na zapłon ale nigdy nie wiadomo
_________________
Das is das ...
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-12-12, 18:46   

ale co sprawdze Tym stroboskopem??
No w tygodniu mam zamiar jechac na ustawienie zaplonu. W Poldziunie tam samemu sie ustawialo na sluch
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-12, 19:38   

Stroboskopem sobie ustawisz zapłon ... a kosztuje nie dużo i będziesz miał na przyszłość
_________________
Das is das ...
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-12-12, 20:19   

ale jak nim ustawie bo nie rozumiem.

W poldziunie to sie wykrecalo jedna swiece wlaczalo bieg i sie nim bujalo przy ustwianiu
Ostatnio zmieniony przez Krzysiek9042 2010-12-12, 20:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-12, 20:44   

To naprawdę nie jest trudne poradniki są w necie ... opłaca się kupić zwróci ci się z czasem jak znajomi zaczną przyjeżdżać ;) masz korek w skrzyni przez niego widać znaki lub ustawiasz do koła wałka rozrządu ...
_________________
Das is das ...
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-12-12, 21:32   

kurcze no nie wiem nie mam pojecia jak to zrobic.
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-12, 22:03   

http://audi.auto.com.pl/f...30361f5d2daa688
_________________
Das is das ...
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-12-13, 17:03   

a i dodam jeszcze ze jak jest mroz to samochod chodzi dobrze. A jak jest teraz temp dodatnia albo zerowa i jest troche wilgotno to chodzi wlasnie jak pisalem wyzej
Ostatnio zmieniony przez Krzysiek9042 2010-12-13, 17:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-13, 17:06   

Z tym morzem to już nie wiem ... ale pierwsze co to zapłon
_________________
Das is das ...
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-12-13, 17:14   

a i jeszcze dodam ze zimny nawet dobrze odpala jak jest cieply juz i np. po odpaleniu ciezko ma wejsc na obroty zeby sie przelaczyc na gaz bo chodzi tak strasznie nierownie i ciezko ma dojsc do 20 tys. Ale jak przeskoczy na gaz to juz dobrze chodzi.
Tylko ze teraz zaczal tak gasnac :(

a wiesz ile moze kosztowac ustawienie zaplonu?
Ostatnio zmieniony przez Krzysiek9042 2010-12-13, 17:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-13, 19:04   

To odpal na lpg i jeździj na lpg i powiedz jak auto sie zachowuje
_________________
Das is das ...
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-12-13, 19:15   

ale na lpg. go nie odplae zawsze musz na benzynce. A teraz na lpg chodzi tak jak pisalem ze gasnie i spada nieraz w trakcie jazdy z obrotow jak bede chcial gwaltownie przyspieszyc i zgasnie tylko trzeba tak delikatnie i najlepeij na pol sprzegla
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-13, 19:36   

No no jak jesteś kumaty kup storoboskop a jak nie to pojedzi niech ci go ustawią
_________________
Das is das ...
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-12-13, 19:48   

no tam na mechanice sie znam. ale na mechanice elektronice to juz nie az tak tzn. zrobic moze bym zrobil ale sie boje ze cos zepsuje.
Remont skrzyni albo silnika to az nie taki problem.
Ja jestem wsiowy chlopak czyli aby najwiecej to grzebioe w maszynach roliczych traktor kombajn i inne bo tam one sa toporne.
A tutaj jakos teraz z tymi nowszymi autami jakos sie nie tykam ostatnio zeby czegos bardziej nie rozdupczyc
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-13, 20:00   

Jedz to mechanika nie powinien łyknąć więcej niż 30 zł polecam jeszcze analize spalin na każdej Okręgowej stacji kontroli pojazdów
_________________
Das is das ...
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 35
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-12-20, 20:21   

mam taki problem ze jak jest mruz to samochod na gazie chodzi ok idealnie. Ale jak jest odwilz i jest teraz temp. 0 w trakcie jazdy gasnie i nie ma w ogole mocy. Np gdy jade i skrecam na skrzyzowaniu przelaczam na bieg 2 to spada z obrotow i gasnie :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 9