Silnik: AAM 1,8 Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 60 Skąd: CK
Wysłany: 2010-12-13, 01:30 AAM na ADZ
Witam. Mam Vento z silnikiem aam 75 km, myślę nad swapem na jakiś silnik 90 konny, np ADZ. I tu pytanie, bardziej opłaca się kupować silnik ADZ czy przerabiać AAM na 90 KM czy cały osprzęt od AAM pasuje do ADZ Co z programem kompa Ogólnie czy to bedzię łatwy swap Plug&Play Myślałem nad zakupem gołego silnika ADZ i zrobieniu jakiegoś małego remontu przed wrzuceniem w rame. I kolejne pytanie: jaki koszt remontu? (silnik za 500 zł kupie spoooookojnie).
Sorry ze tak chaotycznie:P Czekam na odpowiedzi. Pozdro
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-12-13, 15:22
pawel39106 napisał/a:
Nie wolałbyś już 2.0 wrzucić?
Chyba nawet w tej samej kasie by to wyszło....ze swapem AAM na ABS/ADZ byłoby wszystko pieknie, ładnie poza tym że trzeba wymienić komputer i jakis kawałek elektryki czyli ingerencja w auto zbliżona do swapowania na znacznie mocniejszy motor.
Silnik: AAM 1,8 Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 60 Skąd: CK
Wysłany: 2010-12-13, 20:09
Właśnie wolałbym zostać przy tej samej pojemności. A jaki jest koszt doprowadzenia silnika do dobrego stanu?? ten co mam nie jest zły, pali, jeździ ale już jakiś czas lata na gazie co pewnie miało spory wpływ na jego kondycje.
Najpierw to wymiana wszystkich płynów, olejów. pasków i filtrów
Moj lata na gazie już 9 rok Wymieniłem nie tak dawno wszystko to co napisałem wyżej i na światłach wy*ebałem vento szwagra z takim samym silnikiem ale jego auto jest młodsze 3 lata od mojego no i jego na gazie chodzi dopiero drugi rok.
_________________ Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
Ostatnio zmieniony przez pawel39106 2010-12-13, 20:45, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: AAM 1,8 Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 60 Skąd: CK
Wysłany: 2010-12-13, 20:41
Ogólnie problemem mojego samochodu jest to ze długi czas stał niejeżdżony u poprzedniego właściciela, nie wiem jak to sie miało do parownika itp itd, najwiekszym kłopotem sa dla mnie falujące obroty na benzynie, i zbyt małe obroty jak jest zimny ( gaśnie) a zbyt wysokie jak sie zagrzeje, około 1500 obr/min. No i troszki doskwiera brak mocy stąd pomysł na silnik 90 km.
Ostatnio zmieniony przez MihasZiom 2010-12-13, 20:42, w całości zmieniany 1 raz
No fakt że czasami te 75KM to stanowczo za mało ale z drugiej strony według mnie na 15KM więcej szkoda zachodu Jak już zmieniać motór to przynajmniej na 2.0 115km takie jest moje zdanie.
Jeśli chodzi o Twoje dolegliwości to ja miałem podobnie jak kupiłem vento i w moim przypadku wystarczył preparat do czyszczenia przewodów paliwowych który się wlewa do baku. Spróbować Ci nie zaszkodzi
_________________ Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum