Witam wczoraj uszkodziłem sobie lewarek zmiany biegów a mianowicie lewarek po wrzuceniu luzu nie wraca do swojej pozycji. Nie wiem czy lewarek jest na jakiejs sprezynie ktora powoduje ze lewarek na luzie wraca do pozycji czy moze to jeszcze jakis inny mechanizm ale jest to troche uciazliwe bo galka zminy biegow lata sobie luzno.
Ma ktos juz jakies doswiadczenia?
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-12-19, 18:47
ventylek86, dobrze prawi...jest taka gumowa tulejka, która że tak powiem trzyma lewarek w pionie i dzięki tej tulejce lewarek ma miłe opory. Sam to kiedyś zgubiłem i lewarek miał ogromne luzy, latał gdzie chciał i nie wracał do swojej pozycji. Oczywiście ta tulejka jest przy skrzyni biegów i ja nie bawiłem się w kupno oryginału, gdyż nawet nie wiem czy jest dostępny i dorobiłem z pewnej części od kombajnu zbożowego o nazwie amortyzator podsiewacza.....jest to większa guma niż oryginał i przez to lewarek ma mniejszy skok...taki minimalny short shifter w stosunku do serii oczywiście.
argo, napisz jeszcze jaki masz silniczek bo jeśli TDI to nasze domysły po części nie mają sensu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum