Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vento 1.8 B+G
Autor Wiadomość
MihasZiom 
Niedzielny kierowca


Silnik: AAM 1,8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 60
Skąd: CK
Wysłany: 2010-12-27, 03:39   Vento 1.8 B+G

Witam. Mam Vento 1,8 B+G i mam parę problemów.

1) Bardzo cieżko pali jak jest zimny, nie wiem czemu, cofa się paliwo? coś zamarza? Wcześniej doraźnie pomagał Samostart ale dzisiaj nawet nie zareagował na niego, dopiero DWA CZAJNIKI gorącej wody na silnik pomogły.

2) Na benzynie chodzi dobrze póki się nie zagrzeje troszkę, potem falują obroty, gaśnie, nie jedzie tak jak powinien. Na gazie nie ma takich objawów.

3) Nie dogrzewa do 90 stopni. Przy 70 załącza sie wentylator.

4) poprzedni właściciel wymieniał pompkę paliwa i od tej pory nie pokazuje wskaźnik paliwa, mówił ze zwarły mu sie jakieś kabelki i coś się zjarało.

5) Ta pompka nie była nowa i możliwe ze nie daje dobrego cisnienia i dlatego tak kijowo pali ?

6) Ubywa płynu chłodniczego, nie dużo ale ubywa.Padła uszczelka pod głowicą czy gdzieś ucieka ??


7) Głośno chodzi wspomaganie, na skręconych kolach (nie do oporu) pompa od wspomagania dość głośno buczy.


Ogólnie wcześniej jak nie było mrozów to przekręciłem rozrusznikiem z 5 sekund na benzynie i przełączałem na gaz i odpalał elegancko. A teraz jakaś lipa jest.
To chyba tyle. Mam nadzieje że ktoś z was mi pomoże :) Z góry dzieki i pozdrawiam.
 
 
panzer jager 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1,8 AAM
Pomógł: 7 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 81
Skąd: Bytów
Wysłany: 2010-12-27, 08:05   

ad 1
Sprawdź filtr paliwa. Możliwe, że nigdy nie był wymieniany i teraz gdy jest mróz zamarzła w nim woda :D

ad 2, 3
Sprawdziłbym czujnik temperatury. Może pokazywać błędne odczyty.

ad 6
Witam w klubie posiadaczy silników ze znikającym płynem chłodniczym :0
http://forum.vwvento.org/...d85a0d80#186263

ad 7
Możliwe że wymiana płynu wspomagania pomoże.
_________________

Ostatnio zmieniony przez panzer jager 2010-12-27, 08:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wąski 2 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 VR-6
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2400
Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-12-27, 20:10   

Ad 1-Wadliwe paliwo co powoduje że przy takich temp ,ciężko pali ,albo filterek paliwa do wymiany
Ad 2,3 -prawdopodobnie czujnik cieczy ,tak jak kolega wyżej pisze
Ad 4-Możliwe ze w zegarach się opornik sfajczył jeżeli było zwarcie ,albo cosik nie łączy przy wtyczce od pompki na zbiorniku
Ad 5- Odniesienie do pierwszego punktu
Ad 6- Prawdopodobnie kruciec na głowicy od węża chłodniczego (standard w 1.8) płun delikatnie się "poci" i wyparowuje ,dlatego nie widać na silniku zacieków płynu
Ad.7 - Na początek zaczoł bym od zmiany płynu wspomagania ,no i sprawdził bym stan poziomu tego płynu
_________________
-GRUPA MAZOWIECKA-
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56

NOWE GG SŁAĆ NR BO SKASOWAŁA SIĘ LISTA
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-12-27, 20:14   

MihasZiom, jezeli bedziesz wymieniał płyn wspomagania to wymyj układ. najlepiej denaturatem potem wlej płyn odpal auto pokrec kierownica pare razy zgas auto i spuść cały płyn. zalej nowym i powinno byc git
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Wąski 2 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 VR-6
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2400
Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-12-27, 20:40   

ventylek86 napisał/a:
wymyj układ. najlepiej denaturatem


nie nie polecam ,ani się nie zaleca,jedyne co można ułatwić sobie przy wymianie to rozgrzać silnik i wtedy ciepły płyn zlać ,a denaturat jest suchy i może to tylko pogorszyć sytuację ,to tak samo jak by przy wymianie oleju w silniku zlał olej i odpalił silnik na sucho ,wiadomo ,może się nic nie stać ,a może to zapoczątkować zatarcie się pompy ,zwłaszcza ze części nie są pierwszej młodości
_________________
-GRUPA MAZOWIECKA-
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56

NOWE GG SŁAĆ NR BO SKASOWAŁA SIĘ LISTA
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-12-27, 20:43   

mam tak zrobione u siebie i chodzi bardzo dobrze pompa ucichła i jest git
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Wąski 2 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 VR-6
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2400
Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-12-27, 20:46   

no ja nie muwię nie ale po prostu się tego nie poleca bo u ciebie jest wsio sii ,a u kolegi może się cosik zesrać :(
_________________
-GRUPA MAZOWIECKA-
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56

NOWE GG SŁAĆ NR BO SKASOWAŁA SIĘ LISTA
 
 
Brutal 
Zapalony Ventkarz
Driver



Silnik: 1yz ?
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Gliwice / Raamsdonksveer NL
Wysłany: 2010-12-27, 21:20   

Jak piszczy z pompy wspomagania to weś naciągnij pasek na nowo miałem to u siebie
 
 
MihasZiom 
Niedzielny kierowca


Silnik: AAM 1,8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 60
Skąd: CK
Wysłany: 2010-12-28, 17:28   

Dzisiaj Vento postało pół dnia na mrozie -10 stopni i kaplica. Odpalanie z innych kabli, samostart, gorąca woda itp nie pomogło. Jutro będę chciał zobaczyć ten filterek paliwa, on jest niedaleko baku tak ?? czy pod maską ??
 
 
Wąski 2 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 VR-6
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2400
Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-12-28, 17:59   

zgadza się filterek paliwa znajduje się pod autem przed zbiornikiem bodajrze po lewej stronie ;)
_________________
-GRUPA MAZOWIECKA-
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56

NOWE GG SŁAĆ NR BO SKASOWAŁA SIĘ LISTA
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2010-12-28, 18:37   

Filtr paliwa (od benzyny) znajduje się pod samochodem, zaraz za bakiem (taka puszka, będziesz ją widział, rzuca się w oczy). natomiast filtr od gazu znajdziesz gdzieś pod maską, tam gdzieś w okolicy parownika najprawdopodobniej. W większości przypadków będzie on mały w jakiejś obudowie metalowej...
_________________
Zielony borowik...
 
 
MihasZiom 
Niedzielny kierowca


Silnik: AAM 1,8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 60
Skąd: CK
Wysłany: 2010-12-29, 15:03   

No więc dzisiaj bak wyleciał z samochodu, było w nim troche syfu i trochę zamarzniętego "czegos". Pompka niby dobra ale nie wiem czy jest dobrze podłączona, po wsadzeniu jej do butelki z benzyną sączy się z niej paliwko górą wiec chyba coś jest nie tak. Ale cisnienie jakieś tam podaje. Jutro będę składał i sie zobaczy. Mam jeszcze pytanko :

Czy jak rozrusznik czasami nie załapuje(kreci ale nie obraca silnikiem) to da sie cos z tym zrobić czy trzeba nowy ??
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-12-29, 15:06   

Cytat:
Czy jak rozrusznik czasami nie załapuje(kreci ale nie obraca silnikiem) to da sie cos z tym zrobić czy trzeba nowy ??

Pewnie bendix do wymiany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 8