Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
egr
Autor Wiadomość
jaski82 
Autostopowicz
fiat bravo hgt


Silnik: 2.0 20v
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: kondratowice
Wysłany: 2011-01-25, 16:49   egr

jak zaślepić egr w którym miejscu wstawić zaślepkę vento 1.9 tdi
_________________
hgt power
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-01-25, 17:53   

Zaslepiajac dziure w kolektorze.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
miki9a 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 11 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1208
Skąd: Biała Podlaska/Łosice
Wysłany: 2011-01-25, 18:01   

tak sie zapytam co da zaślepienie tego egr ??
_________________

 
 
rino125 
Kierowca eLki
rino125


Silnik: 1,9 TDI
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 2011-01-25, 20:14   

zaślepienie egr-u powoduje że samochód jest mocniejszy i co z tym idzie szybszy, (miałem zaślepiony egr w toledzie 1.9 td, mocy nie odczułem a na prędkości był szybszy o 10km/h) zaślepiając wstawiasz w przewód który idzie do egr jakąś blokadę, np wkręt, bądź kulkę z łożyska.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-01-25, 20:47   

A o wrażeniach, opiniach, spostrzeżeniach, wszystko tutaj pięknie opisane:
http://forum.vwgolf.pl/vi...t=51401&start=0
_________________
Zielony borowik...
 
 
jaski82 
Autostopowicz
fiat bravo hgt


Silnik: 2.0 20v
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: kondratowice
Wysłany: 2011-01-25, 21:11   

zaślepienie jest konieczna auto powyżej 120 dostaje muła zaślepienie wyjaśni czy problem tkwi egr czy szukać innej usterki aktualnie strach tym autem autobusy pks-u wyprzedzać
_________________
hgt power
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-01-25, 23:08   

To nawet nie ma sensu zaslepiac. Zrob logi dynamiczne
A jak lubisz wrozyc z fusow to poszukaj o bajpasie n75
o diodzie zamiast przeplywomierza.
Bo to prawdopodobnie bedzie jedno z dwojga.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-01-27, 22:00   

rino125 napisał/a:
zaślepienie egr-u powoduje że samochód jest mocniejszy i co z tym idzie szybszy, (miałem zaślepiony egr w toledzie 1.9 td, mocy nie odczułem a na prędkości był szybszy o 10km/h) zaślepiając wstawiasz w przewód który idzie do egr jakąś blokadę, np wkręt, bądź kulkę z łożyska.

ciekawe jakim cudem robi sie szybszy o 10km/h przeciez to mas ztakie prezlozenie w skrzyni wiec przez zaslepienie egr nie dostanie wiekszego prezlozenia :D
z tego co czytalem to jak sie zaslepi egr to pasowaloby odrazu kolektor wyczyscic wtedy moze jakas minimalna roznica by byla...
te zczytalem ze odme trzeba zaslepic zeby spalin na turbo nie walila ale czy to prawda??oplaca sie robic takie zabiegi??
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-01-27, 22:08   

Odpowietrzenia skrzyni korbowej nie wolno zaslepiac.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-01-27, 22:16   

znacy sie zle wyrazilem zaslepic wejscie w rure do turba a odpowietrzenie puscic niech leci sobie na ziemie itp?? mozna takie cos zrobic bo czytalem ze tak robia i ze niby turba niezanieczyszcza... ale ile w tym prawdy to ja nie wiem
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
rino125 
Kierowca eLki
rino125


Silnik: 1,9 TDI
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 2011-01-28, 08:52   

lukasz17, kolego na v-max był szybszy, chyba że ślepy jestem, zawsze osiągał 190 i to max a po egr 200, no nie wiem albo ślepy jestem albo licznik zaczął przekłamywać, a z czyszczeniem dolotu to prawda, czyściłem. :mur:
:mur:
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-01-28, 09:24   

no na v-max moze i tak ale nie chche mi sie wierzyc z etyle daje... ale zobaczymy bo bede robil u siebie uszczelke pod glowica to wyczyszcze dolot i zaslepie egr to napisz eo wrazeniach z jazdy :P
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
rino125 
Kierowca eLki
rino125


Silnik: 1,9 TDI
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 2011-01-28, 10:02   

zobaczymy jak to zrobisz, ale myślę ze będzie to miłe zaskoczenie i przyznasz mi racje
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-01-28, 11:55   

zalezy tez jak kolektor bedzie zasyfiony... bo ja bardzo to napewno odczuje roznice.... a moze powiesz kolego jak czysciles kolektor i czym?? u mnie juz prawie 300tys to pewnie zasyfiony jest bardzo
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
jaski82 
Autostopowicz
fiat bravo hgt


Silnik: 2.0 20v
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: kondratowice
Wysłany: 2011-01-29, 04:13   

dziś w planach czyszczenie n75 przybliżcie mi temat z dioda zamiast przepływki pod kóre styki podłączyć i jak robi sie logi
_________________
hgt power
 
 
jaski82 
Autostopowicz
fiat bravo hgt


Silnik: 2.0 20v
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 4
Skąd: kondratowice
Wysłany: 2011-01-29, 19:29   

Baniok szczęśliwy bo problem z jego ventem rozwiązany uszkodzony zawór n75 chwilowo zmostkowane przewody do momentu aż kurier przywiezie zawór
_________________
hgt power
 
 
rino125 
Kierowca eLki
rino125


Silnik: 1,9 TDI
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 2011-01-31, 11:14   

do czyszczenia kolektora to moczysz go w benzynie przez jakąś godzinę, później ja śrubokrętem wykrzywionym wydrapywałem,a na końcu wszystko przeczyściłem środkiem odtłuszczającym i przemyłem myjką ciśnieniową ciepłą woda:)
 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-13, 09:52   

kolego jak miales n75 zepsuty to jechal wogole czy slaby jak cholera i nie ciagnol?
_________________
:)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-13, 10:10   

Grucha85 napisał/a:
kolego jak miales n75 zepsuty to jechal wogole czy slaby jak cholera i nie ciagnol?

Jakbym mial blizej to bym przyjechal i ogarnal twego bolida bo juz patrzec nie moge;)
Jak masz n75 zepsuty to auto jedzie normalnie na biegach 1-2-3. Przy koncowce 3 biegu zaszarpuje i auto wchodzi w notlaufa. To samo przy dluzszym jechaniu na 4 czy 5 biegu, z reguly przy predkosci ok 110-120km/h. Tryb awaryjny i juz na kazdym biegu do momentu zgaszenia silnika auto muli.
n75 da sie obejsc, aktualnie sam tak jezdze bo mi kolejny zawor po roku padl. Laczysz czerwony (z muszli) i niebieski (z wastegatu) za pomoca jakiegos wkladu od dlugopisu. Tak zlaczone wezyki zostawiasz, kostki elektrycznej z n75 nie wypiniasz. Auto bedzie troche slabsze, bedzie podkapcalo mocniej ale nie bedzie wpadac w tryb awaryjny.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 12