Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-01-30, 21:57 klucz Scyzoryk
Koledzy, uzprzejmie prosze o pomoc i rade chce kupic klucz scyzorek, no taki jak w golfach IV oraz Passat B5 czy ta sama A6. jak go podebrac pod zamek ventki? czyli mi nie ochodzi o zdalne sterowanie, mam alarm ktory otwiera i zamyka itd, i ma oddzielny pilot, ale chcem poprostu ten tylko kluczyk, bo jakos fajnie wyglada niz ten standartowy z zaroweczka, bo nie mam imobilizatora a tylko zaroweczka jak podebrat mi klucz by potem mi go przerobili pod moj zamek? dziekuje!
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-01-31, 13:57
nikt nic nieporadzi? moze ktos macie coa podobnego?
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3791 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2011-01-31, 15:26
w tym kluczyku scyzoryku jest wymenny grot musisz sobie dorobic zwykły kluczyk taki jak masz do auta i potem musisz odpowiednio dociąc ten dorobiony kluczyk tak żeby pasowało ci w to miejsce w kluczyku scyzoryku i cała filozofia
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-01-31, 15:40
aaaaaaaaa teraz juz jest jasne. dzieki pawelvw oraz Ferbus. ale to moga zrobic i ci ktorzy przerabiaja klucze nie?
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Fable, sam taki właśnie miałem. Kupując takiego scyzoryka musisz wziąć także i sam grot (jest kilka rodzajów do różnych aut, więc zaznaczyć musisz, że to chodzi o VW MK3.). Na allegro jest tego cała masa, ale z własnego doświadczenia wiem, że w większości są one o kant rozbić, ponieważ ten grot się odkręca co jakiś czas przez ciulowe śrubki i miękki materiał samego grota. Ja z tym odkręcaniem poradziłem sobie sklejając distalem wszystko razem, czyli grot, śrubki do tego scyzoryka. Najlepiej, jakbyś kupił taki oryginalnie od MK4. Co ori to ori, solidnie wykonany, grot się trzyma pewnie, bo specjalny nit wchodzi w środek, a nie jakieś śrubki, co odkręcać się będą...
Fable, sam taki właśnie miałem. Kupując takiego scyzoryka musisz wziąć także i sam grot (jest kilka rodzajów do różnych aut, więc zaznaczyć musisz, że to chodzi o VW MK3.). Na allegro jest tego cała masa, ale z własnego doświadczenia wiem, że w większości są one o kant rozbić, ponieważ ten grot się odkręca co jakiś czas przez ciulowe śrubki i miękki materiał samego grota. Ja z tym odkręcaniem poradziłem sobie sklejając distalem wszystko razem, czyli grot, śrubki do tego scyzoryka. Najlepiej, jakbyś kupił taki oryginalnie od MK4. Co ori to ori, solidnie wykonany, grot się trzyma pewnie, bo specjalny nit wchodzi w środek, a nie jakieś śrubki, co odkręcać się będą...
Zgadzam się w 100%. Tak się składa że pracuję w punkcie dorabiania kluczy więc wiem jakie te chińskie "scyzoryki" są do d... Codziennie ktoś przychodzi do mnie i płacze że groty pękają i śrubki wylatują i ogólnie cała obudowa się rusza!!! Oryginał do np.golfa IV jest porządnie zrobiony; grot mocowany jest na bolec rozprężny i ogólnie obudowa dobrze spasowana.
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-01-31, 22:06
ORI jest strasznie drogi... myslalem ze jakis chinski sobie zamontuje
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
co fakt to fakt scyzoryki z allegro sa delikatniejsze ,gorzej spasowane ,grot miękki, problem z luzująca się śrubka no i zamarzniętego zamka nie próbuj otwierać nim, coś pewnie by się znalazło jeszcze... kila z tych rzeczy idzie wyeliminować jak już sebastian, wspomniał , jeśli chcesz tanio to jak za taka kasę produkt nie jest aż taki zły... jeśli chcesz solidnie i na lata to szukaj nowego lub używki z jakiego rozbitka (koszt ok100zl) albo z jakiegoś innego mniej legalnego źródła nie ma co ukrywać różnica jest zacna i w jakości i w cenie ... wybór należy do Ciebie
http://allegro.pl/listing...=klucz+scyzoryk
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2011-02-01, 11:20, w całości zmieniany 1 raz
Fable, możesz sobie jakąś chińszczyznę kupić, grot dorobić, ale musisz liczyć się z tym, że coś od siebie będziesz musiał w niego włożyć, by służył dłużej, aniżeli tylko miesiąc czy dwa. Co do jakości wykonania to zastrzeżeń nie miałem, bo wielokrotnie mi kluczyk spadał na ziemię, trochę się zarysował, trochę poobijał, ale nigdy się nie połamał, ani nie rozwalił. Tylko jak już mówiłem - odkręcały się śrubki. Ale jak przykleisz na specjalny klej, to powinno to trzymać. Poza tym, lekkie naciśnięcie przycisku już powodowało, że scyzoryk się otwierał - wielokrotnie miałem sytuację, że nosząc go w kieszeni, schyliłem się i bach... otworzył się i mnie dziabnął tam gdzie nie powinien Poza tym był bardzo lekki, bo żadnych baterii nie miałem, żadnych innych dupereli, co w porównaniu do mojego obecnego, ori, to ten jest już znacznie cięższy i czuć wagę w kieszeni. No, ale samo wykonanie, bateria, układ pilota w środku itp. Tamten pilot jeszcze sobie trochę stuningowałem, bowiem zrobiłem w nim dziurkę i przykleiłem immobiliser do niego (bo miałem taki, że trzeba było nim dotknąć w taką dziurkę - taka kulka jakby). Oczywiście to do Ciebie wybór należy, jednak ja, na Twoim miejscu, pozostałbym przy tym teraz co masz, fabrycznym. Mnie ten scyzor pod koniec zaczął denerwować, bo za gruby już mi się wydawał, te kieszenie co raz bardziej zapełnione się robiły, mniej miejsca w nich, a do tego ta puszka
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-02-05, 08:29
koledzy dzieki za rady juz dostalem kluczyk w prezencie od ukochanej ale kluczyk od audi a6 original. mam nadzieje ze to bedzie to samo i podejdzie normalnie.
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
hmm ja też mam kluczyk scyzoryk kupiłem na allegro zestaw 2 kluczyki (gotowe groty od mk3 wystarczyło przeszlifowac) sterownik centralką alarm itp. przeszlifowanie grota kosztowało mnie 10zł immo 80zl (to jest drogie) uzywam go codziennnie i jakos mi sie zadne srubki nie luzują, grot sie nie łamie (sam gościu co szlifował mi ten grot powiedział ze dobry metal) guzik i sprzęzynka działaja jak ta lala , nie wiem jakiej to wszystko jest prdukcji (mozliwe że chinol) ale sie nie psuje i chyba o to chodzi
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-02-05, 13:13
no ja juz narescie zrobil kluczyk. wieczorem wloze fotki. bo teraz nie mam cyfrowki pod reka i jestem na pracy :Dcholera klucz troche jest krzywowaty to troche jakos przy skladaniu kluczyka zaczepia za plastyk a tak wszystko jest git. teraz kombinuje jak alarm wlozyc do tego kluczyku
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-02-06, 10:34
oto i foteczki, tylko niekarajcie mnie ze klucz nie od VW a od audi
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Spoko, toż to jeden grzyb
A 4 kółka ma? Ma Więc co się martwisz
A pokaż tylko jak wygląda z boku, gdzie kluczyk się chowa w pilocie, czy cuś odstaje czy nie.
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-02-06, 13:21
emm mam krzywy kluczyk oto fotka.
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-02-06, 13:30
probowalem ale boje sie ze klucz zlamie. ale jakos mi to narazie nieprzeszkadza. mi teraz glowa boli jak przeniesc elektronike z pulciku alarmu do tego kluczyku. rozmiary prawie sa identyczne tylko troche odleglosc przyciskow sie rozni
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum