Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
odpalanie
Autor Wiadomość
raf 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1,9tdi
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 71
Skąd: kraków
Wysłany: 2011-02-19, 17:30   odpalanie

witam ma taki problem mam juz 3 lata aku w swoim vencie było sprowadzony nie wiem ile on siedział juz w nim i juz nie jest za wspaniały przy -3 jak poł dnia nie odpalam czy jezdze to nie moge odpalic a i jeszcze dzis jak kreciłem i stał poł dnia to spróbowałem pompowac gazem (pedałem) i zaraz złapał co moze sie dziac prosze o pomoc ja mysle ze to moze przez ten akum... jest juz słaby i słabo kreci i pompka wolno podaje paliwo co wy o tym sadzicie ?? ??????????? lub moze sie myle POMOCY silnik 1.9tdi 90km
Ostatnio zmieniony przez raf 2011-02-19, 17:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-02-19, 18:19   

Kurna, używaj znaków interpunkcyjnych, bo na trzeźwo to się cholernie źle czyta, a tym bardziej jak już jest się po kilku... To na prawdę nie gryzie, a ułatwi innym zrozumienie tego bełkotu...

Oczywistym jest, że skoro piszesz, iż akumulator jest już wiekowy, że może to on być przyczyną ciężkiego odpalenia silnika. A szczególnie do diesla dobry akumulator to podstawa. Ponadto, sprawdź też, czy nie masz zapowietrzonego układu paliwowego, tzn., czy w przewodach nie ma pęcherzyków powietrza. Bo to też ma ogromny wpływ na problemu z odpaleniem. Kolejną, również bardzo istotną sprawą są świece żarowe. Co prawda, na ciepłym silniku nie odegrają one znaczącej roli, jednakże po długim postoju na mrozie lub po całej nocy, w przypadku, gdy nie grzeją dobrze, również może być problem z odpaleniem.

Także, podsumowując to wszystko:
-akumulator
-świece
-w pełni odpowietrzony układ paliwowy

na te rzeczy musisz zwrócić szczególną uwagę.
_________________
Zielony borowik...
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2011-02-19, 18:57   

raf, zacznij od najprostszej sprawy sprawdź miernikiem ile zostało prądu w aku powinno być tak 12,5V ... dodatkowo jak akumulator padnięty kasują sie zegar na wyświetlaczu licznika jeśli to nie trafiona usterka warto sprawdzić jeszcze to o czym wspomniał przedmówca ;)
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Brutal 
Zapalony Ventkarz
Driver



Silnik: 1yz ?
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Gliwice / Raamsdonksveer NL
Wysłany: 2011-02-20, 11:05   

Ewentualnie aerometrem gęstość elektrolitu w akumulatorze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 9