Silnik: 2,5 V6 x25xe Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 258 Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2011-02-16, 20:11
sebastian napisał/a:
trzeszczy... taaaaa...
Jak nic od nowości ruszane nie było, to nie ma prawa trzeszczeć. Koleś ma Ibizę od nowości - 2005 rok. Nic nigdy nie trzeszczało, ani nie dzwoniło. Ale kiedyś padł mu zamek w drzwiach. A jak wiadomo, w tych autach i jego całej rodzince, aby dobrać się do drzwi, trzeba rozbebeszyć całe drzwi, łącznie z szybą (co z resztą sam u siebie to przechodziłem i nie polecam - roboty w piz...). Zamek wymienił, poskładał wszystko do kupy i co? Jak jeździ po dziurach czy kostce brukowej, cały boczek gdzieś mu tarabani z lekka. A niby wszystko poskładane tak, jak być powinno. Wniosek z tego taki, jak coś zaczyna dzwonić, to albo auto miało dzwona, albo coś było w środku rozbebeszone. Inaczej nie ma bata, to nie polonez czy maluch, że jak nie jebnye się to nie zamknie.
madrze gada dac mu ...
ja mam takie samo zdanie jak nie bylo nic ruszane przy plastikach to nie ma prawa dzwonić i trzeszczeć
_________________ Tutaj chodzi o pasje tutaj chodzi o siłę tutaj chodzi o moc...:)
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-02-21, 18:03
no teraz szukam tylko paska albo vectre!
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-02-21, 21:49
szukam szukam. teraz szukam na rynku we szwejcarii...
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-02-22, 18:53
jezeli za rozumna sume to ten b5+ (5.5) albo prosty b5 2000roczniku.
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2011-02-22, 23:08
A ja bym szukal czegoś bez aluminiowego zawiasu.....i lepiej..... chociażby w uturbionej benzynie....na paliwie wyjdzie drożej, ale na serwisie przyoszczędzisz....no i moce nieporównywalne a co za tym idzie wrażenia z jazdy także....a o gazolinie już nie mówię, gdyż w tedy to już w kazdym zakresie taniej wychodzi.
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-02-23, 19:56
ale prawie wszystko na alu zawieszeniu pasek, vectra, narazie pierszenstwo tym samochodom.
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Fable, kup Audi A6 C4 z silnikiem 2.8(chyba, że wolisz diesle to 2.5 TDI 140km) i będzie najlepiej. Zawieszenie stalowe, samochód solidny, ocynkowany, bezawaryjny i dobrze wyposażony.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Karu6 2011-02-23, 21:11, w całości zmieniany 2 razy
Poszukaj jeszcze Bory. Gabaryty podobne, zawias również stalowy, najlepiej super diesla ASZ 130 KM (w ostateczności ARL, ale lepiej ASZ). Taka po 2003 roku na prawdę dobry zakup.
nie polecam tylko benzyny 1,4 bo nie wyrobisz chopie na olej
Niestety, ale taka jest prawda. Koleś ma wersję auta z tym właśnie silnikiem i już zaczął wozić bańkę 4-litrową oleju ze sobą, a autko kupione w salonie przez niego właśnie.
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-02-27, 19:28
hmm bora... mozee ale narazie tylko Pasek
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
ludzie jakos jezdza passatami pomimo aluminiowego zawiasu i nie narzekaja
no oczywiście. Fakt, że na pewno droższe w razie napraw, no, ale przecież nie wymienia się tego co miesiąc... na dłuższy czas posłuży, ale przynajmniej lepszy komfort jazdy jest.
Ale jeśli chce kupić coś nowszego, ma kasę, to nie będzie pchał się w stare auto. Ja wyznaję taką zasadę, że skoro mam pieniądze na auto za, przypuśćmy, 30 tysięcy zł, to również i stać mnie na jego utrzymanie. Nie mówię, że C4 jest złe. Ja, natomiast, jak miałbym teraz zmieniać auto, to na pewno nie wziąłbym starszego niż mam obecnie. I generalnie taka chyba jest wszędzie reguła. A każdy jeździ tym, na co go stać. Mnie, jakby było stać na Golfa V to bez wahania bym go kupił. Swego czasu było mnie stać jedynie na Vento, to nim jeździłem. Stać było na coś nowszego, to też sobie sprawiłem. A nie sądzę, że mając auto z ok. 96 roku kupiłbyś inne, z również tego samego rocznika w podobnych pieniądzach...
Silnik: AEY Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 406 Skąd: WPU
Wysłany: 2011-03-01, 23:19
co do paska koszty wymiany zawiechy już nie są takie straszne są już bardzo dobrej jakości zamienniki wahaczy w rozsądnej cenie.
vectra też spoko ale ma problemy ze skrzynią biegów bo asr rąbie satelity na mechanizmie różnicowym na to zwróć szczególną uwagę przy zakupie jakiekolwiek trzaski i zgrzyty z okolic skrzyni są niedopuszczalne
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-03-02, 20:22
jak Seb juz pisal ze tak a6 c4 jest troche juz za stare autko, a ze jakosciowo wykonane to tak. u mnie koledzy ktorzy mieli golf II smigaja teraz na na a6c4. ale naprawde nie chce sie siadac z starego autka do takiego samego starego tylko troche wiekszego, dlaego szukam cos nowszego. juz w sklepach sa zawieszenia dla paskow w jednym pudelku, czyli kupujesz komplet full zawieszenia przod i tyl, ze wszystkimi gwintami itd, ful wszystko co mozna wymienic w zwieszeniu oprocz amorkow za 650-750lt to gdzies w przyblizeniu 800zl oraz 2letnia gwarancja na te czesci czyli gdzies oko 30tys. km. znajomi maja paski b5 98-2000 rocznikow to cale zawieszenie oddaja dla restauracji to zo mozna restaurowac sie naprawia i jedzi dalej koszty 50-80zl za 1 czesc. nysle ze nie jest tak strasznie. jasne nie trzeba porownywac z vento, gdzie stabilizator kosztuje 7.5lt czyli 8zl
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-03-30, 20:46
podejmuje temat. opinie w sprawie VOLVO S80 2.5TDI rocznik do 2001 silnik audi c4 lecz nie ten D5. i skrzynia tylko manualna. co sadzicie o tym autku?
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-03-30, 21:23
sebastian, nie niezmieniam poprostu patrze tu i tam jakos znajomu zaproponowal mi volvo... lecz jakos nie mialem nic wspolnego ani z saabem ani z volvo ... narazie ventolocik smiga jak nalezy, ptfu, to jakby nigdzie nie spiesze i lookam sobie rozne marki
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 2,5 V6 x25xe Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 258 Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2011-03-31, 16:07
kumpel u mnie w robocie ma takie volvo tylko ze w automacie i z silnikiem d5 140 km to sobie chwali bardzo, tylko jakby co to części sa dość drogie do volvo np piasta z łożyskiem na tył placil cos kolo 400 zl i podobno zamienników bardzo nie ma. a co do tych nowszych silników od audi 2,5 tdi to rożne opinie krążą na ich temat nie koniecznie dobre, ja bym wybral te d5 sprawdzona i bardzo malo awaryjna jednostka
_________________ Tutaj chodzi o pasje tutaj chodzi o siłę tutaj chodzi o moc...:)
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-03-31, 19:54
D5 jest nowszy silnik a audi starszy. a czesci zamienne sa i nie sa w wielkiej cenie. wymiana wszystkich paskow i naciaznikow razem z praca akolo 600lt. (600zlt) wymiana oleju 6ltr i filt powietrza, paliwa i oleju 150lt (150zl).
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 2,5 V6 x25xe Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 258 Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2011-03-31, 20:10
Fable napisał/a:
D5 jest nowszy silnik a audi starszy
a no to sory za wprowadzenie w błąd, ale chodziło mi o to ze Audi ma dwa silniki 2,5 starszy rzędowy który cieszy sie dobrą opinią i nowszy v6 bardziej awaryjny
_________________ Tutaj chodzi o pasje tutaj chodzi o siłę tutaj chodzi o moc...:)
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2011-03-31, 20:13
oo tak ja szukam te z silnikiem 2.5tdi 5 rzedowy 103kw i skrzynka manualna
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum