Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 14:59
znowu pompka...
Autor Wiadomość
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
  Wysłany: 2006-03-08, 00:44   znowu pompka...

pomozcie prosze... tak wiec-znowu nie chodzi na benzynie. i mam takie pytanie: czy ta pompka paliwa w baku podaje paliwo tylko na "strzal"-znaczy sie, zeyb dolecialo do gaznika, a pozniej jak juz silnik chodzi to pracuje ta pod podloga...-czy ta w baku podaje paliwo przez caly czas? bo napewno czego mnie wymiana czegos-a nie chcialbym kupi znowu niepotrzebnej czesci.... przypomne jeszcze objawy...: silnik odpala na LPG, przelacze na benzyne-gasnie. na benzynie nie odpala. nie slychac tez, aby pompka w baku podawala paliwo(nie brzeczy przy przekreceniu zaplonu...) no i wiadomo-paliwo do gaznika nie dolatuje(sciagnalem wezyk-po przekreceniu zaplonu nie leci). ta pompka co ja teraz mam juz nie dzialala raz jak rozebralem, ale dostala z piesci i dzialala 3 tygodnie. glownie zastanawiam sie nad tym, czy moze to byc wina elektroniki, czy to ewidentnie pompa. prosze o pomoc. pozdrawiam
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-03-08, 10:25   

pompa caly czas moze dobijac cisnienie tzn co jaksi czas.. jak nei masz paliwa w baku to napewno siada pompa przy jezdzie na LPG... w ogole dizwne ze odpalasz na LPG .. na gaz powinno sie przelanaczac przy temp ok 30stopni na silniku...
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
Roman 
Ventofan
ventyle ventyle


Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 156
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-03-08, 12:25   

Ja mam zawsze pół zbiornika paliwa a na LPG przełączam dopiero jak przejadę kawałek i autko troszke się nagrzeje. Inaczej można sobie zaszkodzić.
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-03-08, 14:01   

odpalam na LPG-od kiedy na benzynie nie chce(czyli od kiedy pompka przestala chodzic..) inaczej bym wogole nie odpalil.. czyli ewidentnie pompka paliwa-ta co sie w baku znajduje do wymiany i po sprawie? a co do braku paliwa-wiem, ze jest smarowana i chlodzona benzyna-nie przez jej brak odmowila posluszenstwa. moja Ventka ma juz 259 tys przkulane...-moze starosc juz jej doskwiera;). dzieki za odp. pozdrawiam
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-03-08, 14:03   

sprawdz czy pompe masz w baku czy pod autem?
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-03-08, 14:08   

wiem, ze w baku jest-przy plywaku(juz raz to rozbieralem i jak dostala z pisci to chodzila przez miesiac do teraz...:|) ale wlasnie mozesz mi powiedziec co jest pod spodem auta? czy to tez pompka jest(tam, gdzie sie filterek znajduje...)
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-03-08, 16:28   

no jak jest pompa tam tez to ja widac... albo sam filtrek... jak jest obok niego pudelko i wychodza weze tzn ze to pompa... czasm w VW sa 2 pompy ale nie wiem czy w tym przypadku tez
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-03-08, 21:24   

Nie ma co myśleć, to napewno pompa paliwa. Wymień na nową, nie kupuj żadnych używanych, nową, porządną pompę paliwa. Co do odpalania na LPG to jak najszybciej wymień pompę, odpalanie na gazie i to jeszcze zimą to zabójstwo dla silnika... Może Ci pójść uszczelka pod głowicą no i sama głowica...
U mnie pompa jest w baku, wymiana trwała całe 20 minut... A co do paliwa ja zawsze mam minimum 10 litrów w baku, ale staram się wyjeżdżać ją co jakiś czas, bo z czasem traci swoje właściwości i słyszałem od paru osób, że długo leżąca benzyna w baku też niszczy pompę.
Pompa paliwa, nawet przy LPG chodzi cały czas, dlatego zaleca się aby w baku było co najmniej 5 litrów plliwa aby nie chodziła na sucho...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-03-08, 21:28   

nowa oryginalna moze kosztowac 1300zl ! a jak mam kupic chinska to se wole darowac... jest koles na allegro co ma regenerowane oryginaly gdzie wszystko wewnatrz jest wtymienione... rok gwarancji... ja kupilem do golfa taka... chyab ze masz jakis tanszy oryginal np do 600zl to bym bral oryginal nowy
pzdr
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-03-08, 21:47   

wlasnie, bo spyro juz na starym forum o tym pisal-co do za pompki co je zewszad oferuja na allegro-i to po okolo 100 zl? bo w salonie vw 1200 zl...:| pozdrawiam
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-03-08, 21:49   

regenerowana oryginal bosh dalem 320zl
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-03-09, 21:08   

A ja jeżdżę na nowym zamianniku od ponad roku i nie narzekam. Zapłaciłem coś koło 300 zł za nówkę, jakaś amerykańska firma, nie pamiętam doładnie i jestem zadowolony, Wolę kupić nówkę zamiennik niż używaną, która nie wiadomo kiedy trzaśnie... Regenerowanych nigdy nie próbowałem, ale wynika z tego, że oryginałem jest tylko opakowanie, skoro cały środek jest wymieniony:-)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-03-10, 12:12   

Już na poprzednim forum ci doradzałem wymiane pompy tym bardziej że pisałeś że kupiłeś pompe chyba na szrocie.weż ją wymień i przestań się bawić bo szkoda nerwów i twojej syzyfowej pracy.dodam tylko że mój kolega tak długo jeżdził na kiepskiej pompie aż ta dostała przebicie i miał małą eksplozje w zbiorniku.poraz pierwszy w zyciu widziałem zbiornik paliwa 55litrów w który spokojnie można było zatankować 200litrów,ale oprócz tego podniosło mu tylnie siedzenia o jakieś 15cm do góry a podłoga to po puszczała na zgrzewach na podłóżnicach tak ze koszt naprawy wyniósł 1500zl nie licząc naszej pracy. takie ostrzeżenie dla gazowników w zbiorniku powinno być 1/3 pojemnosci benzyny.MOZE I SMIESZNA SPRAWA ALE PRAWDZIWA bynajmniej kolega sie nie smial jak podczas jazdy mial eksplozje.dzisiaj ma disla i nie chce słyszec o gazie!!!! :!:
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-03-10, 22:41   

wow:| ta pompka, ktora kupilem na szrocie byla fabrycznie nowa(taki wiekszy szrot i nowymi czesciami tez handluja) ale nie byla do mojego auta:|-jak sie zaglebilem troszke w ten temat okazalo sie, ze sprzedal mi 3 bar(a moje auto podobno ma 1.2...-przynajmniej taka inf otrzymalem od ludzi handlujacych pompkami w necie...) jesli byscie wiedzieli napewno jakie cisnienie robocze powinna miec, to prosze piszcie. 1,8 66 KW (90 KM) jednopunktowy wtrysk. pozdrawiam
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-03-11, 17:45   

widze że jesteś z leszna lub okolic w takim razie zyjemy w tych samych klimatach polecam przejedż sie na gielde w poznaniu tam dostaniesz wszystko co potrzebujesz a jak sie nie znasz to ci doradza.faktem jest ze monowtrysk nie potrzebuje dużego cisnienia 1.2 bara w zupelnosci wystarcza jednak ta z wyzszym nic by nie zepsula poniewaz masz wylacznik cisnieniowy a po za tym jest tez zawor przelewowy jezeli wzrasta cisnienie to on puszcza paliwo na przelew i nie ma problemu gorzej by bylo w druga strone.mialem taki przypadek w nexi tam pompa ma 4 bary i nic nie szlo podpasowac bo od opla vektry gt miala max 2.2 bara ale w koncu podeszla od forda ale dislowska ktora kosztowala 200zl na gieldzie a orgiunal do nexi 700zl.POZDRAWIAM
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-03-12, 09:30   

Apropos Poznania, ja swoją pompę kupiłem w firmie STACHOWIAK , któa mieści się w Poznaniu. Wszystko dokłądnie mi obajśniono, nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z wymianą pompy paliwa w sowim aucie, facet nawet mi powiedział po przegądnięciu katalogów gdzie dokłądnie w moim aucie jest pompa, bo wiecie, że w Ventkach jest różnie to rozwiązane, tak jak z komputerem.

Także polecam, ja jestem zadowolony.
Właśnie wskanowałem instrukcję do tej pompy, jest tam nawet rysuneczek jak usunąć starą pompę. Także jak ktoś by chciał to proszę o maila, prześlę Wam ją.
Pozdrówki

klub@vwvento.org

[ Dodano: 2006-03-21, 12:24 ]
W załączniku do tego postu instrukcja od pompy paliwa

pompapaliwa1.zip
Instrukcja montażu i obsługi pompy paliwa
Pobierz Plik ściągnięto 344 raz(y) 401,92 KB

_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-04-12, 21:58   

a ja dzisiaj (dopiero) zalozylem (w koncu) pompe. i jest to pompka typu "allegro"...(ceikawe czy skrecal ja chinczyk, czy moze jakis tajwanczyk... :| )no ale coz-zobaczymy jak sie bedzie sprawowac... jest jedna cos o czym mysle, ze warto napisac. elektryk, ktory mi ja wymienial zrobil przy okazji taki manewr,ze jak auta zaczyna pracowac na gazie pompka paliwa przestaje pracowac-mysle, ze to dobre rozwiazanie-jakby nie patrzec teraz bedzie mnie sie zuzywala :) -choc i tak wiem, ze poprzednia szlag trafil przez moje niedbalstwo :? ale coz-madry polak po szkodzie... :) pozdrawiam
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
limahl 
Autostopowicz
..i love my car..



Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 13
Skąd: Mielec
Wysłany: 2006-04-14, 14:55   

..Z tym wyłącznikiem to b. dobry pomysł.Pompka się nie zużywa (zreszta kiedy jeżdzisz na gazie i tak nie jest do niczego potrzebna) Co do ilosci paliwa :ja mam zawsze ponad 1/2
baka.Powodów jest kilka min: paliwo chłodzi,paliwo traci swoje parametry no i co jest dosyć istotne odparowuje się woda,która zostaje w baku :wink:

..Pozdrawiam..
_________________
..FOX Paintball Team..
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-15, 08:10   

Też mi się podoba pomysł z odłączaną pompą paliwa gdy jedzie się na LPG, w końcu większosć czasu jeździ się na LPG, więc po co ma chodzić...
CO do benzyny ja staram się mieć min 10 litrów w baku, żeby się nie zjarała pompa...Poł baku to szkoda mi kasy :-) Wolę zatankować co miesiąć, chociaż w zimę, ajk ciągle nagrzewałem go na benzynce to skubany wciągał jej tyle, że co tydzień 5-7 litrów musiałem tankować, teraz znowu co miesiąc 5 literkó tankuje...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
jamarek 
Autostopowicz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 4
Skąd: mielec
Wysłany: 2006-04-15, 12:17   znowu pomka

wszystko ok.ale przywyłączonej pompie wtryskiwacz nie jest chłodzny i też może paść .Ja też jeżdżę na LPG od ponad roku i nie mam żadnych problemów z moim autkiem.Moje Vento ma przejechane prawie 170 tys.km.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-15, 12:55   

ja mam już nakręcone koło 230000 km i jak narazie raz wymieniałem pompę, tyle, że była oryginalna z 1992 roku więc miała prawo paść po 12 latach używania :-)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-04-16, 13:27   

jamarek-robili mi to naprawde swietni fachowcy... pozatym gazownicy mowili tylko o tym, zeby miec benzyne w baku ze wzgledu na pompke paliwa...(nie wiem-moze nie jestem douczony w tej materii...) pompke paliwa wymienialem z mojej winy(choc jakby nie patrzec to tak jak u Admina miala tez juz 12 lat :) - i tak sie pocieszam ;) pozdrawiam

[ Dodano: 2006-04-16, 13:28 ]
a no i dodam, ze miala przekulane prawie 260 tys... :)
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-16, 21:30   

No to miała prawo jakbyś się nie starał to 12 lat i 260 tys km to naprawdę duży przebig jak na pompe paliwa...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-17, 21:05   Re: znowu pomka

[quote="jamarek"]wszystko ok.ale przywyłączonej pompie wtryskiwacz nie jest chłodzny i też może paść .Ja też jeżdżę na LPG od ponad roku i nie mam żadnych problemów z moim
tkiem.Moje Vento ma przejechane prawie 170 tys.km.[/quote
JUZ OPISYWALEM JAK KOLEDZE ZBIORNIK EKSPLODOWAL PRZEZ POMPKE dlatego rozwiazanie z odlaczaniem pompki uwazam za trafna a wtrysk nie jest chlodzony paliwem jezeli go nie uzywamy,dziala tu wylacznik cisnieniowy i dlatego powinno sie miec 1/3 zbiornika paliwa aby wylaczalo pompke jezeli ktos jezdzi na gazie a w zbiorniku nie ma paliwa to sie moze kiedys zdziwic tak jak moj kolega
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-17, 22:07   

jak wymieniałem pompę to powiedziano miże wystarczy 10 litrów żeby zakryło pompę to wtedy się nie zjara...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-17, 22:46   

w sumie to starczy zeby smok byl zalany ale gazowniki tak zalecaja jak pisalem wyzej
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-17, 23:01   

TO chyba zacznę więcej tankować, zeby było tak z 20 literków bo nie chcę znowu wymieniac pompy...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-17, 23:10   

no nie wiem jak u ciebie ale ja mialem w karcie gwarancyjnej tak okreslone warunki 1/3 zbiornika wiec okolo 15-20 litrow jezeli masz instalacje od nowosci a jak wiem tak jest to na pewno masz w dokumentach ten punkt programu poruszony
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-17, 23:16   

Prewnie tak, już zupełnie nie pamiętam co tam było napisane, pewnie tak napisali... Wiesz jak to jest, najpierw jeździ się zgodnie z tym co piszą a potem są już nawyki, nie zawsze dobre...

[ Dodano: 2006-04-17, 23:17 ]
I tym razem tak było. Właśnie sprawdziłem kartę i jak wół napisane, żeby w baku było około 30% paliwa. Ale mądry Andrzejek był zdziwiony że jeżdżąc z rezerwą w baku pompa się spaliła...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-04-17, 23:18   

no coż - człowiek całe życie się uczy ...
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-17, 23:22   

ano prawda. Póki samemu się nie sparzysz to nie uwierzysz...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-18, 01:28   

spalilato pol biedy kumpla nexia to na szwach puscila na tylnych podlurznicach a ze zbiornika zrobila sie beczka na 150 litrow masakra
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2006-04-18, 20:33   

ja sie ciesze, ze nie kierowalem kiedy sie spalila, bo akurat ojciec pojechal do Leszna :D chociaz raz nie bylo na mnie ;) a co do eksplozji to w sumie dziwne-chyba, ze byl rozszczelniony zbiornik... a elektryk, ktory mi wymienial powiedzial, ze widzial kiedys nawet jak z pompki zostal kawalek stopionego plastiku... pozdrawiam
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-18, 20:41   

nie mowilbys tak jak bys siedzial w tym samochodzie moj kumpel do dzisiaj ma skaze na gaz i teraz kupuje tylko ropniaki
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-18, 21:01   

U mnie na szczęście objawiło się tylko tym, ze nie mogłem odpalić auta i tyle...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 11