Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 226 Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-12, 14:20
podpiolem jak napisales i nic;/ a to jak ma byc podpiete?
http://www.fotosik.pl/pok...cdb0e0ef13.html
tez gruby waz to idzie do egr,pozniej 2 waz czyli 2 idzie gdZies na prawa str silnika,a te 3 wyjscie to hdzie ma byc wpiete?
Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 226 Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-15, 21:43
wczoraj zostawilem mech auto powiedzieli ze zrobaia....dzis odebralem auto spowrotem powiedzieli ze nie idzie sie z komputerem polaczyc i nie moga nic zdiagnozowac heh a nie chce sie im dubac juz sam nie wiem ...
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2011-02-16, 07:17
i tu jest pewnie bol:/ powinno byc wejscie obdII gdzie kable prowadza to nie wiem ale zapewne do sterownika... wiec bedzie trzeba szukac wejscia obdII i jakos prezrobic stare na te nowsze
To juz tragedia. TDI z OBD1... Na szczescie sa przejsciowki OBD1>>OBD2 i mozna je kupic. Niemniej jednak jesli k-line nie jest podpiete do wiazki komputera (magiczne wiazki) to mozesz kupic krysztalowa kule i dalej wrozyc
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 226 Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-04-04, 21:34
auto juz okielznane:D wogole nie bylo lini k ,i immo trzeba bylo wyj...,i chodzilo w trybie awaryjnym poniewaz nie bylo jakis plusow podpietych wogole...i nawet ta 90 tka nie chodzi najgorzej boxa zalozylem bo gratis dostalem to ustawialem sie z kumplem passatem b5 116km to mu odchodze delikatnie a z passatem b5 110 z chipem to on delikatnie odchodzi,,,tylko mam jedem problem nie raz przy 3,4tys obrotow lapie mula gasze zapalam i jest oki ale tak zawsze jest i 160 km to maks bo odcina to zaworek n75?? i drugie pytanie autko ladnie pali gdy jest cieple a jak postoji to rano nie moze zaplalic idzie dym ale nie moze zlapac choc cieplo jest na dworze,,,,tak jakby paliwo mu przez noc wracalo sie .....moze zawor zwrotny na filtrze nie trzymac???czy trzeba jakis zalozyc?bo to denerwuje
Wrozbita Maciej czy podpiecie k-line i zvagowanie z logami?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum