Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
usunięcie katalizatora
Autor Wiadomość
wojtek 
Ventofan


Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-04-15, 15:51   usunięcie katalizatora

wiec jak w temacie,chodzi o usunięcie zbędnej masy w samochodzie,co na ten temat sądzicie,czy wyczuwalny jest wzrost mocy,dynamiki za i przeciw...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2006-04-16, 09:59   

Mój kumpel (mechanik) ostatnie usuwał komus katalizator i wrzucił strumienicę, ponąć atko miało mieć większego kopa, ale co z tego wyszło tego nie wiem.
 
 
marecki2R 
Ventomaniak
Jetta 2.0 16v



Silnik: ABA
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 505
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2006-04-16, 20:25   

Nie polecam dla aut które mają 2 sondy przed katem i za 8) . Natomiast jesli będziesz jezdzil na gazie i posiadasz kmputer w instalacji gazowej to nie ma większego znaczenia , możesz odczuć nawet wzrost mocy przy wyżuceniu katalizatora, jesli natomiast za instalujesz strumiennicę w miejsce kata.. to powinieneś mieć większy momęt obrotowy na niskich obrotach a na wyższych obrotach zanotujesz spadek w mocy i możesz doprowadzić do zniszcenia silnika w skutek jazdy na wysokich obrotach bo będziesz poszukiwał mocy której tam nie będzie . tzn: przegżania silnika upalone tłoki itd..

" przytoczyłem tekst z forum eiptuning.com"

Jest to go wykonania ale po tzw strojeniu silnika :|
_________________

 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-16, 21:41   

Czytaem gdzies ostatnio, że nieumiejętnie założóna strumienica moze rozpitolić silnik. CO do katalizatora, pierwsze co zrobiłem po kupnie Ventki to wywaliłem katalizator. Nie dośc, ze nie czuć żadnego przyrostu mocy to auto bardziej truje środowisko, także ja osobiście nie polecam...

[ Dodano: 2006-04-16, 21:42 ]
Jak chcesz dodać parę koników to zamontuj sportowy wydech (cały) wtedy to ma sens w połączeniu z dobrze zamontowanym filtrem powietrza da CI parę kucy, ale czy to warte takich wydatków dla paru kucy?
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
wojtek 
Ventofan


Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-04-16, 21:53   

Spyro mnie chodziło tylko wywalenie kataliztora bo jak przypuszczam na pewno nie działa a kilku moich kolesi w każdym "nowo" kupionym autku usuwa katalizatory i twierdzą że to daje kopa , ile w tym jest prawdy a ile subiektywnych odczuć to nie wiem zastanawiam sie i pytam.Na pewno strumienice i sportowe wydech mnie nie interesują bo nie lubie chałasu...i zbędnego wydawania pieniędzy.Pzdr
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-16, 21:58   

No ja właśnie tak zrobiłem, nie mam żadnych strumienic itp, mam porprostu wywalony katalizator i nie daje to nic, przynajmniej odczuwalnego...
Muszę kiedyś pojechac na hamonię i zobaczyć ile naprawdę kucy mam oja furka... Ogólnie podobno z wiekiem silniki tracą swoją moc, robili kiedyś test na paru furkach m.in. BMW z początku lat 90-tych , które do dzisiaj straciło ponad 15 kucy, także mozliwe, że mój 90 konny silniczek ma już ich 80 :-(
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
wojtek 
Ventofan


Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-04-16, 22:05   

Co do "gubienia" kucy to ja się z tym nie zgadzam ale to moje prywatne zdanie.A nad katalizatorem się bebe jeszcze zastanawiał bo skoro nic nie daje to po co wycinać :?
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-16, 22:07   

Ja nie mam zdania na ten temat bo nie widziałem nigdzie pomiarów opieram moją wypowiedź o artykuł z któejśc gazetki motoryzacyjnej.
Ogólnie żebym znalazł hamownie w Łodzie gdzie bym mógł sprawdzić swoją furkę za prę groszy to bym pojechał od rrazu ale nie wiem czy jest wogóle jakakolwiek a jak jest to podobno strasznie to drogie jest, ale nie wiem, bo nigdy nie byłem...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-17, 15:50   

po wywaleniu kata w opelku odczulem spadek mocy w dolnych partiach obrotow jednak na wysokich lepiej sie wkreca ale w sumie to kicha , nastepna sprawa to ze w miejsce kata najlepiej wspawac rore to nie ma zawirowan ja zostawilem puszke po katcie i dzwiek mial troche podchodzacy pod LASSERA ale poza tym to kicha i to wielka,jak juz to wstawic rore o takim samym lub troche wiekszym przelocie.pozdrawiam
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-17, 21:45   

ja zamiast kata mam tłumik... Chodzi normalnie, bez różnicy w porównaniu z tym jak miałem kata. Ogólnie teraz bym go nawet założył, ale są drogie jak cholera, tłumik kosztuje trochę ponad stówkę a katalizator to już porządny wydatek...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-17, 22:37   

szwagire ostatnio bo bmw e 30 1.8 b zalorzyl ostatni tlumik od poloneza za 30pln ale to byla fura na chandel wiec wszystko po kosztach
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-17, 22:58   

i weź teraz kup takie auto, cały uradowany, że ma BMW a tu tłumik od poldencjusza...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-17, 23:21   

normalnie wiejski tuning!!!!!he he he!!!!!!!!!!!!!!!!!!tak sie robi sprzety na gielde!!!!!!!
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-17, 23:24   

Dlatego nigdy w życiu nie kupiłbym auta na giełdzie!
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-17, 23:30   

nie jest tak zle trzeba miec sie na bacznosci i dokladnie ogladac nasze wybrane cele a idzie znalezc rodzynki i nie raz za nnie zla kase
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-17, 23:43   

Ja szukając 2 miesiące temu auta dla matki, jej polonez niestety już zdechł i remont był nieopłacalny, najpierw pojechałem na giełdę zobaczyć jakie ceny itp. Potem przelukałem komisy w Łodzi iw końcu ogłoszenia w internetowej gratce, bo na otomoto ceny były bardzo wysokie. Znalazłem fajny egzmplarz, oglądnołem, na oko był OK, pojechałem następnego dnia na stację diagnostyczną, wyfaliśmy 200 zł i sprawdzili wszystko włącznie zlakierem itp, poprostu wszyściutko co tylko się da, okazało się tak jak stwierdziłem na oko, że jest w idelanym stanie i tak stała się szczęśliwą posiadaczką matiza... Nie chciała się dac namówić na Ventkę, stwierdziła, ze za stare i ma już dośc starego auta po poldku, który był z 1995 roku... A tak miałbym już 2 Ventki w domu... Tak myślałem, że jej wcisnę moją a kupie sobie VR6, a tu nici z planów...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-18, 01:22   

no ja moja chce wcisnac zonie a mazy mi sie tdi a jesli bym odlorzyl to nastepczynie czyli bore w tdi ale to za pare lat
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-04-18, 01:42   

wojtek napisał/a:
Spyro mnie chodziło tylko wywalenie kataliztora bo jak przypuszczam na pewno nie działa a kilku moich kolesi w każdym "nowo" kupionym autku usuwa katalizatory i twierdzą że to daje kopa , ile w tym jest prawdy a ile subiektywnych odczuć to nie wiem zastanawiam sie i pytam.Na pewno strumienice i sportowe wydech mnie nie interesują bo nie lubie chałasu...i zbędnego wydawania pieniędzy.Pzdr



taaaa... pozdrow kolegow! maja zadne pojecie o tej sprawie!!! montuja strumiennice bo tak gdzies cos uslyszeli i robia wielki tuning... po 1 strumiennica powinna byc liczoan pod auto i silniak jak i obliczane powinno byc to gdzie ja najlepiej wsadzic.. jak juz to daj zamiast kata zwykla rure a nie strumionke.. bo ona czasem wiecej szkod narobi niz doda mocy.. a koledzy niech pojada na hamownie i dopiero niech mowia o przyroscie mocy.. zadne gadanie ze cos dalo mu kopa bez zhamowania auta przed i po to wg mnei sciama.. moglo dac mu w wysokoch obrotach np a w niskich pogorszyc moc.. i co z tego ... jak musi krecic auto na max obroty co mu m.in wiecej pali .. a od dolu nie chce jeachac...
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-18, 11:10   

mapet, może wiesz gdzie w Łodzi jest jakaś hamownia?
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
wojtek 
Ventofan


Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-04-18, 15:38   

Mapet gdybym miał tych kolesi za autorytet to bym nie pytał na forum i zrobił jak radzą,to co piszesz o strumienicy jest prawdą ja o tym wiem i wogóle ani przez chwile nie myślałem o montowaniu jej w samochodzie, natomiast jak już pisałem,miałem na myśli wycięcie kata i wstawienie w jego miejsce zwykłej rurki i stąd moje pytanie czy to w ogóle się opłaca i czy tym nie zrobie więcej szkody niż pożytku.Pzdr
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-04-18, 16:54   

admin napisał/a:
mapet, może wiesz gdzie w Łodzi jest jakaś hamownia?



sa 2.. u roberta na 1go maja czy tam 3go amja nei pamietam ktory to maj ;) oraz w zastecu na puszkina w prawo... koszt hamowania 1 auta okolo 100zl jak by bylo kilak moge zalatwic rabat np u roberta jedrasika..
pzdr
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-04-18, 16:59   

Odebrałem dziś furke po wymianie silnika od mechanika i zasugerował mi że przydałoby się wyrzucić katalizator i wstawić strumienice. Ja mądrzejszy o przeczytane posty z tego tematu pytam go czy nie lepiej wstawić samą rurę. Stwierdził że można tak zrobić ale chyba lepiej byłoby wstawić jednak strumienice. I tu moje pytanie: jak się liczy tą strumienice aby dobrze dobrać lub czy mi to dobrze dobiorą w jakimś dobrym zakładzie gdzie robią tłumiki itp. rzeczy :?:
Dodam że katalizator wawalić raczej muszę bo pozbierał zapewne trochę oleju przez tą "awarię" silnika i przez to zamula pracę nowego :(
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-04-18, 17:45   

co z niego za mechanik.. zapytaj czy lepiej łuskowa czy Jonesa strumiennice czy rotacyjna i zobaczysz czy sie kolo zna! wg mnei cos gdzies slyszal i udaje ze wie.. uklad ci wg mnei jedynie dobrze zrobia nei tam gdzie tlumiki montuja bo oni to moga wiedziec tylko jak to wspawac i nic wiecej.. ale w ulterze, eltecu i firmach produkujaych te rzeczy do sportu.. ew u chojanckiego i tym podbnych tunerach!!
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-18, 19:50   

wspawaj rurke i bedzie git na 100% bedzie lepiej diesel lubi miec przelot zobaczysz jakiego dostanie kopa.pozdrawiam
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-04-18, 23:56   

Dzieki za odpowiedz. Nie jest to bardzo pilna sprawa więc jeszcze się pozastanawiam troche nad tematem ale od początku jakoś nie byłem przekonany do strumienicy i na razie jestem nastawiony na zwykłą rurke choć jakoś wątpie w tego kopa o którym pisze Banderas :)
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-04-19, 23:17   

kop a kop to roznica ale odczuwalna w dieslu liczy sie dlugosc ukladu wylotowego ale przelot to wrecz pomaga tym bardziej przy turbo,no ale zeby nie bylo ze obiecuje ci 3 sek do setki tak dobrze to nie ma

[ Dodano: 2006-04-19, 23:18 ]
a jak masz zasrany kat to nie bedzie sie silniczek zbieral
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-06-13, 15:33   

Troche to trwało ale wczoraj w końcu się zebrałem i wyrwałem tego chwasta :mrgreen:
Wspawanie rurki w miejsce kata kosztowało mnie całe 34 złote.
Niestety ta operacja spowodowała że autko ciut głośniej chodzi ale jako że lubie warkocik diesela to mi to nie przeszkadza a narzeczona nic nie mówiła więc zmiana nie jest aż tak wielka skoro nie wyczuła (nie usłyszała) różnicy :)
A sam silnik chyba faktycznie lepiej się zbiera - szczególnie do 2000 obrotów czyli zanim do akcji wkracza turbinka :)
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
marecki2R 
Ventomaniak
Jetta 2.0 16v



Silnik: ABA
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 505
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2006-06-13, 20:45   

Gavel napisał/a:
wyrwałem tego chwasta


Oj czy chwasta to bym się sprzeczał :D

A jak poprawiło ci się coś Gavel oprócz chałasu i lepszego samopoczucia
:mrgreen:
_________________

 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-06-13, 20:54   

No raczej chwasta bo tak jak pisałem wcześniej - nazbierał oleju i pożytku to z niego nie było a tylko raczej przeszkadzał.
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
marecki2R 
Ventomaniak
Jetta 2.0 16v



Silnik: ABA
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 505
Skąd: Nowogard
Wysłany: 2006-06-16, 00:37   

Tylko pytanie :!:
Dlaczgo nazbierał oleju :?:
Przecież nie powinien zbierać oleju i to w katalizatorze. Coś miałeś uszkodzone .

A ten nowy silnik jak lepiej pracuje :?:
_________________

 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-06-16, 00:52   

marecki2R napisał/a:
Coś miałeś uszkodzone
No miałem miałem...
Pisałem na forum już o tym wcześniej: w starym silniku była dziura w tłoku więc olej walił praktycznie wszędzie :(

Nowy działa bez zarzutu (odpukać) no i pewnie lepiej bo w końcu jest cały i zdrowy :mrgreen:
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
Polibo 
Ventomaniak
Vento rządzi !!!


Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 530
Skąd: Jelenia Dziura
Wysłany: 2006-07-31, 01:38   

Ja raz do benzyniaka nalałem ropy 13 literków ten to dopiero się zafajdał olejem.
miałem POLO z 89 roku ale miesiąc na ropce pojeździłem
i prawie 1000zł naprawa mnie kosztowała
_________________
vw vento 1.8 (55Kw) glx
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-07-31, 04:25   

Cytat:
i prawie 1000zł naprawa mnie kosztowała

to rzeeczywiście lepiej kupić drugi silnik...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,68 sekundy. Zapytań do SQL: 8