Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
brak mocy
Autor Wiadomość
Adacho 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 39
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: Bartoszyce/Olsztyn
Wysłany: 2011-06-24, 20:01   brak mocy

Pojawił mi się kolejny problem, tym razem z silnikiem
Otóż na biegu 4 przy prędkości około 100 km/h oraz na biegu 5 przy prędkości około 140 km/h ( ogólny przedział między 90 a 140 km/h) przestaje przyspieszać i po chwili prędkość bardzo powoli się zwiększa.

Mój mechanik podłączył go pod komputer i oto co wyswietliło:
Ciśnienie w kolektorze dolotowym 575
Czujnik obrotów silnika g28 513

Wykasowanie tego nic nie dało.
Czy to te 2 rzeczy są tego przyczyną i jakie należy podjąć czynności do naprawy tego.
Z góry dziękuję za pomoc
_________________

 
 
lukasz3k007 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1,9 TDI
Wiek: 41
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 75
Skąd: Krzyż Wielkopolski
Wysłany: 2011-06-24, 20:55   

Mam podobny problem przy 120-140 silnik słabnie tak jakby odcinało dawke paliwa, a ponowne nacisniecie gazu powoduje iż auto zaczyna jechac swoim rytmem. I tez nie mam pojęciaco to jest, a boję sie jechac do zwykłego mechanika bo może mi wszytstko powymieniac a i tak nie bedzie działało!!!!
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-06-25, 00:54   

Koledzy miałem kiedyś podobny problem tylko że powyżej 130 nie chciał jechać z czytałem błędy i wyskoczyło mi właśnie
Adacho napisał/a:
Ciśnienie w kolektorze dolotowym 575

i była to wina odpiętego przewodu co wchodzi w podszybie do komputera :) popatrzcie te przewody mogą być dziurawe ;)

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=7012
W tym temacie jest napisane trochę o tym błędzie.Miłej lektury ;)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-06-25, 08:34   

ja kiedys w audi mialem podobny problem ze przestawalo jechac i bylo trzeba puscic gaz i eszcze raz nacisnac znajomy mowil ze to nastawnik do wymiany lub do czyszczenia... ale ja bym zaczal od logow dynamicznych cos by wyszlo
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
Adacho 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 39
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: Bartoszyce/Olsztyn
Wysłany: 2011-06-26, 10:54   

lukasz17 napisał/a:
ja kiedys w audi mialem podobny problem ze przestawalo jechac i bylo trzeba puscic gaz i eszcze raz nacisnac znajomy mowil ze to nastawnik do wymiany lub do czyszczenia... ale ja bym zaczal od logow dynamicznych cos by wyszlo


pytanie brzmi co to są logi dynamiczne?


hrubek18 napisał/a:
była to wina odpiętego przewodu co wchodzi w podszybie do komputera popatrzcie te przewody mogą być dziurawe


to ewentualnie 1 punkt zostaje jeszcze
czujnik obrotów silnika
sprawdze z tym podszybiem :)
_________________

 
 
adamwwy 
Ventofan


Silnik: 2.0AQY
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 166
Skąd: Wwy
Wysłany: 2011-06-26, 15:57   

Jak dla mnie to przepływomierz do czyszczenia na początek...
_________________
Zapraszam na tanią wymianę opon: http://forum.vwvento.org/...p=215524#215524
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-06-26, 20:06   

Adacho, jaki masz silnik?
Jesli 575 w 1Z to najczesciej pada zaworek n75. Robi sie bajpas (opisane juz na forum) i jesli bedzie niedoladowanie to n75 trzeba zmienic na nowy. Jesli dalej bedzie przeladowanie... to tutaj nalezy sprawdzic szczelnosc przewodow (lub je wymienic) oraz sprawdzic ich poprawnosc zamontowania. czyli niebieski z wastegatu, czerwony z turbiny, czarny z dolotu i wszystkie dobrze podlaczone do n75.
Jesli silnik AFN to 575 najczesciej oznacza zapieczone kierowniczki w turbinie.


Logi dynamiczne zrobic.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Adacho 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 39
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: Bartoszyce/Olsztyn
Wysłany: 2011-07-04, 21:27   

bradley napisał/a:
Adacho, jaki masz silnik?
Jesli 575 w 1Z to najczesciej pada zaworek n75. Robi sie bajpas (opisane juz na forum) i jesli bedzie niedoladowanie to n75 trzeba zmienic na nowy. Jesli dalej bedzie przeladowanie... to tutaj nalezy sprawdzic szczelnosc przewodow (lub je wymienic) oraz sprawdzic ich poprawnosc zamontowania. czyli niebieski z wastegatu, czerwony z turbiny, czarny z dolotu i wszystkie dobrze podlaczone do n75.
Jesli silnik AFN to 575 najczesciej oznacza zapieczone kierowniczki w turbinie.


Logi dynamiczne zrobic.




Silnik to 1.9 TDI a te 575 to nawet nie wiem co to oznacza.
Jestem laikiem jeżeli chodzi o silniki i terminy, których używasz są dla mnie zupełnie nieznane:/.
Jeżeli dobrze patrzyłem w silniku to zaworek n75 znajduje się między filtrem paliwa a filtrem powietrza. Chciałem go wyjąć ale jakoś dziwnie jest on tam zamontowany ( na jakieś gumeczki), że go poprostu nieruszałem.

Ale wydrukuję sobie wasze rady i pokaże swojemu mechanikowi. On pewnie będzie wiedział o co chodzi :P
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 8