Silnik: AHU+ Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 1278 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-27, 22:57
kafell11, 2 do 3 tys. obrotów.... a jak więcej to nie przez odcinek 50km tylko co jakiś czas trzeba dać dieslowi"odpocząć"
ale ogólnie auto jest po to żeby nim jeździć
Z ciekawosci, czy 1Y ma chlodniczke oleju (ta wodna na podstawce filtra jak TDI). Co prawda w TDI olej grzeje sie bardzo od turbiny wiec w 1Y pewnie inna bajka. Jak jechalem autostrada 150-160 (w niemczech:P ) to olej mial 102-106C i kontrolowalem temperature by nie przekroczyc granicy 110. Jadac powyzej 160 km/h przez dluzszy czas gotujemy olej.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: AHU+ Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 1278 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-27, 23:27
bradley, popatrzę jak będe miał dostęp do auta taty.... a mam pytanie, gdzie można zamontować czujnik temperatury oleju?? w mocowaniu filtra oleju jest jedno wolne miejsce, ale jaki czujnik i gdzie najlepiej go dać?? chodzi o to żeby czujnik nie przekłamywał.
mile widziane linki do aukcjii z takim czujnikiem
ja to podpinalem pod licznik z MFA. Jesli masz AHU to w podstawce masz miejsce na czujnik. To jest sprzedawane pod roznymi nazwami, czujnik temp oleju, wody. Wykrecasz zaslepke na klucz torx i wkrecasz zamiast tego czujnik, pozniej podlaczasz i gotowe.
Nie wiem w ktorym miejscu temperatura jest najbardziej miarodajna. Pewnie w bloku tylko gdzie sie wkrecic
Ludzie tez wkrecaja czujnik zamiast korka spustowego w miske, ale wtedy temp jest troche nizsza niz w podstawce z racji lepszego chlodzenia od powietrza.
http://allegro.pl/czujnik...1667400239.html
tak to wyglada w oryginale.
Kabel juz masz pod czujnik z wtyczka, pozniej urywa sie w okraglej czarnej kostce kolo weza odpowietrzenia skrzyni korbowej, dalej prowadzisz sam kabel
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: AHU+ Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 1278 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-27, 23:37
no tak bradley, tylko ja mfa nie mam a nie wiem jaki wskaźnik dać do tego czy coś elektronicznego czy jakiś zwykły "analogowy"??... myślałem o tym miejscu tam w podstawce filtra, jakiś kabelek wolny tam jest więc montaż trudny nie powinien być...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum