Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Zawieszenie
Autor Wiadomość
sprite 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 90KM LPG
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 71
Skąd: EBE
Wysłany: 2011-02-11, 00:25   Zawieszenie

Zawieszenie w moim aucie trochę się posypało, zaniedbania wyniknęły z braku kasy. Teraz chciałbym się zabrać za jego remont i tu moje pytanie. Czy mając możliwość wjechania na podnośnik za free można stwierdzić które elementy są do wymiany czy konieczna jest wizyta na stacji diagnostycznej na szarpakach? Na pewno biorę pod uwagę wymianę wszystkich tulei metalowo gumowych. I pewnie przynajmniej z jednego łożyska w kole. Jakie elementy układu jezdnego najszybciej się zużywają (które się najczęściej wymienia) ? W jaki sposób poszczególnych usterek na tym podnośniku szukać? I gdybym jednak zdecydował się wjechać na szarpaki - czego szarpaki nie wykażą?
Na podnośnik podjadę z teściem który jest mechanikiem, ale lubi czasem robić na odp... więc wolę patrzeć mu na ręce stąd moje pytania. Póki co z niektórych postów na tym forum zdążyłem się już dowiedzieć że dobrą firmą jeśli chodzi o zawieszenie jest lemforder.
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-02-11, 00:34   

ja bym wszystko wymienil jak jest w zlym stanie zawieszka ;)
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-02-11, 07:56   

sprite napisał/a:
Na pewno biorę pod uwagę wymianę wszystkich tulei metalowo gumowych

Jak juz wymienisz wszystkie te gumy to mało Ci zostanie...czyli sworznie, drążki i łączniki stabilizatora. Do tego zapewne takze amorki.

sprite napisał/a:
Póki co z niektórych postów na tym forum zdążyłem się już dowiedzieć że dobrą firmą jeśli chodzi o zawieszenie jest lemforder.

Pewnie.....szukaj także Febi, Ruville....
 
 
EDI_DTR 
Ventomaniak
EDI_DTR



Silnik: 1,9 TDI 90km
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 562
Skąd: DTR-DWR
Wysłany: 2011-02-11, 09:00   

sprite, napisz ile cie kosztowała taka pezyjemnosc i za co, to sie przyda a napewno mi na wiosne :P
_________________
MNÓSTWO WYJAZDÓW, TYLE SAMO POWROTÓW
 
 
sprite 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 90KM LPG
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 71
Skąd: EBE
Wysłany: 2011-02-11, 18:13   

Jasne że napiszę, nie ma problemu. Jednak chciałbym żeby ktoś kto się zna poświęcił trochę czasu i napisał mi mniej więcej w takim stylu:
- z przodu najczęściej zużywa się to i to, leży tu i tu, uszkodzenie stwierdzisz tak i tak
- z tyłu to i to....
Paweł J. napisał/a:
Jak juz wymienisz wszystkie te gumy to mało Ci zostanie...czyli sworznie, drążki i łączniki stabilizatora. Do tego zapewne takze amorki.
to jest część odpowiedzi o jaką mi chodzi, ale jak stwierdzić zużycie tych elementów na podnośniku? wolalbym nie jechać na szarpaki jeśli to nie byłoby konieczne...
lesny1982 napisał/a:
ja bym wszystko wymienil jak jest w zlym stanie zawieszka

najlepiej to kupic nowe auto ;)
Ale ja jednak byłbym wdzięczny za wskazówki jak poznać co się zużyło. Muszę znaleźć rozsądny kompromis miedzy wymianą wszystkiego a kasą niestety...
Także jak ktoś by zachciał poświęcić czas aby podszkolić laika (abym mógł lepiej patrzeć teściowi na ręce i nie pozwolił sobie wcisnąć kitu) to będę bardzo wdzięczny :)
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-02-11, 18:28   

Ale stuka Ci coś czy jak ??
Najlepiej jest ruszać kołem i wahaczami "przez wagę"...w tedy luzy wychodzą. Z tego co wiem auto musi stać na kołach żeby stwierdzić luz na łączniku stabilizatora.
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-02-11, 18:48   

no najlepiej wsio wymienic bo chyba tak nie zrobisz ze tu lozysko z drugiej sprezyne poduszke z tamtej tez cos innego bez sensu parami wymienia sie zawsze
_________________

 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-02-11, 19:03   

Szarpaki mogą, ale nie zawsze wszystko pokażą. Ja tak miałem na przykład - coś waliło, a na przeglądzie wyszło bezproblemowo, niczego się nie przyczepił, a okazało się, jak podjechałem do kumpla na podnośnik, że tuleje dwie miałem już lekko wybite. Ale wymieniłem wszystkie 4 za jednym zamachem, bo koszty te same, jak trzeba ściągać wahacz. Także radzę Ci lepiej podjechać na podnośnik, wziąć jakąś breszkę i tak najlepiej wszystko wyjdzie. Poruszasz kołem góra-dół, lewo-prawo, wsadzisz breszkę pod wahacz i naginac będziesz, to wszystko wyjdzie, gdzie jaka guma już rozwalona jest. Jeśli chodzi o producentów, to polecam Lemforder lub Moog. Febi to unikaj, bo pracując kiedyś w sklepie moto, sam widziałem jaka marna jakość wykonania jest febiego. Lepiej dać drożej, a masz przynajmniej pewność. Pamiętaj, że po wymianie tulei obowiązkowo zbieżność. Ogólnie to skoro reszta jest ok, to nie ma sensu pchać się w koszty.

Ja wymieniałem w sumie cały komplet, wszystkie tuleje, wszystkie drążki i ich końcówki, a później także i gumy stabilizatora. Części załatwiłem sobie po cenach hurtowych, robota też po znajomości, ale i tak trochę mnie to wyniosło. Dla porównania, teraz w Borze wymieniałem wszystkie tuleje i łączniki stabilizatorów. Za wszystkie części Lemfordera razem z robotą zapłaciłem bez paru groszy 600 zł (jak dobrze pamiętam)
_________________
Zielony borowik...
 
 
sprite 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 90KM LPG
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 71
Skąd: EBE
Wysłany: 2011-02-11, 20:13   

Sebastian dzięki, właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. Mówisz że dałeś 600 z robotą, ja robotę będę miał za darmo, teść ma wobec mnie małe zobowiązania. I nie chodzi tylko o to że ma dzięki mnie jedną babę w domu mniej :D
Paweł J. napisał/a:
Ale stuka Ci coś czy jak ??

No właśnie stuka. Przy ruszaniu. Tak jakby wydech bił o podłogę ale jestem prawie pewien że to pochodzi z zawieszenia. Dochodzi z przodu, bardziej z prawej strony. No i jak skręcam kołami na maksa i jadę delikatnie na jedynce to też czasem puka, ale to chyba jest troche inne stukanie, mniej intensywne. No i nie wiem czy nadal występuje bo po prostu staram się nie skręcać na maxa.
Poza tym wydaje mi się że mogło pójść jakieś łożysko, ale nie mogę podczas jazdy zidentyfikować które i czy to w ogóle łożysko. W każdym razie wrażenia z jazdy są takie jakby każde koło jechało sobie i dla siebie :)
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-02-12, 15:57   

sprite napisał/a:
No i jak skręcam kołami na maksa i jadę delikatnie na jedynce to też czasem puka, ale to chyba jest troche inne stukanie
Objaw wskazujący na przegub. No, ale wszystko wyjaśni się jak auto zawiśnie w powietrzu. Więc porządne brecha w dłoń i niech teścik działa, ale porządnie :]
_________________
Zielony borowik...
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-02-12, 17:07   

Witam mam takie pytanie jak sprawdzić stan tylnych tulei w belce?bo coś mi tam stuka a nie chce darmo pchać się w koszty:)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
Brutal 
Zapalony Ventkarz
Driver



Silnik: 1yz ?
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Gliwice / Raamsdonksveer NL
Wysłany: 2011-02-13, 00:02   

To nie sprawdza się tak ze jak się rozpędzi i szybciej się jedzie i gwałtownie się machnie kierownica to dupa pływa ?
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-13, 09:54   

Auto jest podsterowne, jak bawisz sie na sniegu recznym i idziesz bokiem i staniesz w poprzek to stuka, jak jedziesz droga i wjezdzasz tylnymi kolami na studzienki (te na srodku drogi) to dupa chodzi na boki, no i jak chcialbys zrobic test losia to dopiero dupa zarzuca.
Wymien na PU. Bedzie sztywno i spokoj do konca istnienia Vento.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2011-02-13, 10:26   

bradley napisał/a:
Auto jest podsterowne,

bradley napisał/a:
to dupa chodzi na boki, no i jak chcialbys zrobic test losia to dopiero dupa zarzuca

to raczej nadsterowne ;)
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-13, 10:31   

Tak, tak. Czlowiek mysli o jednym a pisze drugie ;) Oczywiscie nadsterowne.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-02-14, 08:36   

Niestety tez czeka mnie wymiana tylnych tulei. Siedząc wczoraj na necie i patrząc na ceny części do przedniego zawieszenia natknąłem się na taki komplet zawieszenia: http://moto.allegro.pl/tu...1423822063.html
co o nim sadzicie i czy może lepiej kupić te części w sklepie moto.?:)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
zeniTh 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 V6
Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 2171
Skąd: RSR
Wysłany: 2011-02-14, 08:48   

hrubek18, kolega wyżej właśnie pisał, że febi jest kiepskiej jakości ...
czytaj uważnie temat i poszukaj czegoś lepszego np. od Lemfordera
_________________
Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-14, 09:58   

Ja mam te: http://www.strongflex.vot...cchk=1&Itemid=1
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
sprite 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 90KM LPG
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 71
Skąd: EBE
Wysłany: 2011-04-27, 18:14   

Koleżanki koledzy no jakoś tak wyszło że jeszcze tej zawiechy nie zrobiłem ale powolutku kompletuję części. Chciałbym żeby ktoś kumaty wypunktował mi jakie części trzeba wymienić. Tzn. jakie części mają bezpośredni wpływ na jazdę (zbieżność itd... ) a zużywają się najszybciej. Na razie wymyśliłem że trzeba by wymienić:

- po 2 tuleje na wahacz
- po jednym sworzniu wahacza
- po jednej końcówce drążka
- przeguby zewnętrzne (jeden muszę, drugi dla pewności)
- po jednym łączniku stabilizatora
- z tyłu dwie tuleje belki
A trochę później:
- amory tył i gumy amorów (tzn. odboje)
- amory przód i gumy amorów.

Zależy mi na tym abyście mi powiedzieli czy nic nie przegapiłem, czy są jeszcze jakieś gumy lub inne elementy (i gdzie się znajdują), które mają wpływ na jazdę / dzięki
 
 
sprite 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 90KM LPG
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 71
Skąd: EBE
Wysłany: 2011-07-26, 11:49   

Witam po dłuższym czasie. Otóż wymieniłem tuleje w belce z tyłu (nie wiem jakiej firmy, dostałem rok i 2 mce temu kiedy kupowałem vento, od poprzedniego właściciela), oraz łozyska tylne (SKF). Z przodu wymieniłem przeguby zewnętrzne na LOBRO.
Zakupiłem i w sobotę będę wymieniał: tuleje wahaczy TRW, sworznie LEMFORDER ], koncówki drązków LEMFORDER, łączniki stabilizatora FEBI oraz gumy stabilizatora też FEBI.
I tu mój problem. Powiedzcie, zakładac te łączniki i gumy FEBI czy jednak oddać i wziąć coś lepszego, a jeśli tak to jakiej firmy? Bo febi raczej złe są opinie. chciałem lemfordera ale chyba tego nie robią. TRW? SWAG?
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-07-26, 16:57   

Jak masz możliwość, to Febiego oddaj. Kupuj tylko Lemfordera, Moog. TRW czy SWAG też w miarę jako tako, ale łączniki czy gumy Lemforder również robi, więc bierz Lema.
_________________
Zielony borowik...
 
 
sprite 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 90KM LPG
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 71
Skąd: EBE
Wysłany: 2011-07-26, 17:39   

Dzieki Seba. Jeśli tylko lem robi gumy stabilizatora i łączniki to napewno chłopaki ze sklepu mi sprowadzą. Febi wziąłem dlatego że zamawiałem w piątek żeby przyszło na sobotę (poprzednią) bo miałem robić. No i te łączniki i gumy z jakiegoś powodu nie przyszły, a najlepsze co mieli na stanie to akurat febi. np ale koniec koncow nie robilem, przesunelo sie na najblizasza sobotę. W takim razie pójede jutro do sklepu, oddam Febi i zamówie Lema. A tuleje TRW ok?
 
 
sprite 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 90KM LPG
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 71
Skąd: EBE
Wysłany: 2011-07-26, 17:40   

Rozumiem że swaga tylko w ostateczności
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-07-26, 19:27   

To znaczy jako takich zastrzeżeń co do swaga nie mam, doświadczenia też nie bo nic z tej firmy nie zakładałem, jednak nie słyszałem złych opinii na jego temat. Ja osobiście biorę wszystko lema, jeśli nie ma lema na składzie, to moog'a. Więcej nic innego nie biorę.
_________________
Zielony borowik...
 
 
kikan82 
Zapalony Ventkarz
zapalony rajdowiec:)



Silnik: 1.9 Tdi
Wiek: 34
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 306
Skąd: Łódzkie
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-07-26, 22:12   

podczepie się pod temat łatwo jest wymienic koncowki drązka przod w vento i jaki jest koszt
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-07-26, 22:18   

koszt koncowki i mlotka ;) chyba ze masz sciagacz :D
_________________

 
 
mateusz_vento 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 341
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-07-26, 22:27   

ostatnio to przerabiałem łącznie z drążkami, dałem sobie rade z jedną żabą + kobyłka :) ale nadal mnie prześladuje pewien stuk :pała:
_________________

 
 
sprite 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 90KM LPG
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 71
Skąd: EBE
Wysłany: 2011-07-27, 06:54   

no ja robocizne bede miał free akurat, ojciec mechanik :faja:
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2011-07-27, 08:12   

[quote="kikan82"]podczepie się pod temat łatwo jest wymienic koncowki drązka przod w vento i jaki jest koszt[/q24 złote końcówka ruville chwila czasu ze sciągaczem albo młotkiem tak jak pisze Leśny no i jak chcesz to ustawisz zbierznosc a jak nie chcesz to nie ustawisz i bedzie taniej :D
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
sprite 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 90KM LPG
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 71
Skąd: EBE
Wysłany: 2011-07-27, 08:57   

A, no właśnie, zbieżność. Po wymianie tych wszystkich elementów też pewnie będę musiał ustawić? i zbieżność czy geometrię? a jeśli wymieniałem z tyłu tuleje i łożyska to też tam się coś powinno zrobić w kierunku zbieżności/geometrii? No i jeszcze chciałem nadmienić że jeżdże na zimówkach. Są to opony na dotarcie, jak przyjdzie zima to zmienie na nowe zimówki a te pojdą na śmieci. Czy w związku z tym zbieżność/geometrię ustawia się inaczej pod letnie i pod zimowe? bo jeśli inaczej to poczekałbym z ustawieniem do zmiany opon na właściwe zimowe.
Ostatnio zmieniony przez sprite 2011-07-27, 09:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-07-27, 09:47   

sprite, Nie ma znaczenia na jakich oponach ustawisz czy to będą zimowe czy letnie,zbieżność i geometrie ustawiasz po to żeby nie ścinało opon i nie ściągało auta :) Z tyłu nic nie ustawiasz bo masz belkę i nawet jak ją ściągniesz z auta to nic nie trzeba ustawiać :)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-07-27, 11:06   

hrubek18, chyba sie mylisz kolego, w sumie to tez zalezy jak belke tylnia wyciagniesz jak z tymi uszami to tam jest chyba regulacja
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-07-27, 11:19   

wymieniałem ostatnio tuleje w belce i ściągali ja żeby było łatwiej i nic nie musiałem ustawiać ale może się mylę :) człowiek uczy się całe życie ;)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-07-27, 11:24   

jak sciagasz sama belke a nie ruszysz tych mocowac co sa przykreone do podwozia... bo na nich raczej napewno bylaby regulacja ...
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
sprite 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 90KM LPG
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 71
Skąd: EBE
Wysłany: 2011-07-27, 11:55   

No to troche lipa. bo po prostu oddałem auto do mechanika, który ściągał belkę. szczegołów nie znam. więc wychodzi na to jak pojadę na zbieżność to po prostu powiem żeby tył sprawdzili najwyżej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 8