Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-04-22, 21:26
jak chce to sobie zgaśnie...
Autor Wiadomość
Waldek 
Ventofan


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 137
Skąd: Jasło
Wysłany: 2007-04-06, 09:42   jak chce to sobie zgaśnie...

Wczoraj jadę sobie do pracy a tu nagle furka zgasła i już nie odpaliła :(
Holowanie do mechanika i diagnoza.... nie działa pompa paliwa. Pojechałem, kupiłem nową (170 zł). Nowa pompa założona, pojechałem d pracy. Wracam potem do domu....zgasł, ale przekręciłem zapłon - załapał.
Potem jeszcze trochę jazdy i co się okazuje jak na moją obserwację.... silnik po prostu czasami nie dostaje paliwa. Czasem gaśnie i trzeba go odpalić z kluczyka, a czasem gaśnie ale jeśli jest na biegu sam odpala i jedzie. Przyczyna jak dla mnie to pompka ma czasem przerwy w dostawie prądu i po prostu nie "pcha" momentami paliwa - a jest nowa więc to wina elektryki.
Gdzie i czego szukać...?? POMÓŻCIE bo święta za pasem i nie mam zamiaru spędzać ich w domu bo furka "jak chce to nie jeździ"... :(

Dzięki z góry za sugestie....

Pozdrawiam
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2007-04-06, 09:59   

skoro masz "przerwy" w dostawie paliwa to oprócz pompki zainteresuj się też filtrem paliwa - może dawno nie wymieniałeś :mysli:
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
Waldek 
Ventofan


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 137
Skąd: Jasło
Wysłany: 2007-04-06, 10:03   

Filtr wymieniany jakieś 4-5 miesięcy temu. Filtr wykluczam.
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-04-06, 10:06   

Ja bym nie wykluczał. Jak tankowałeś ciulowe paliwo to nawet i po miesiącu mógł się zapchać. A tak a pro po to pompa brałeś nówkę z ASO czy używkę ?
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Waldek 
Ventofan


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 137
Skąd: Jasło
Wysłany: 2007-04-06, 10:20   

A ja będę się upierał przy tyż że filtr OK. Paliwo zawsze tankuję na sprawdzonej stacji.
Pompę kupowałem (nówkę) w sklepie z częściami do VW, Audi. To jest jakaś polska firma (nie pamiętam nazwy).
Opis na opakowaniu - "VW wtrysk jednopunktowy." - Kształt identyczny jak oryginalna którą wyjąłem z baku.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-06, 12:35   

Waldek napisał/a:
To jest jakaś polska firma

nie wiedziałem, że ktoś w PL robi pompy paliwa...

A patrzyłeś przewody paliwowe?
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Waldek 
Ventofan


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 137
Skąd: Jasło
Wysłany: 2007-04-06, 13:28   

Elektryk miał wątpliwości co do jakości kostki przy stacyjce (duuuuża biała). Sprawdził całą pozostałą elektrykę która ma cokolwiek wspólnego z pompą paliwa i stwierdził że to ta kostka jest winna (była trochę zaśniedziała). Wymienił kostkę na nową i autko hula.
:]
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-04-06, 19:22   

i masz oryginalna pompe pliwa w zapasie :D
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
Waldek 
Ventofan


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 137
Skąd: Jasło
Wysłany: 2007-04-06, 21:25   

otóż to.... :OK:
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-07, 14:26   

hehe, kostka stacyjki, tez to przechodziłem u siebie, dużo nerwów mnie to kosztowało...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Waldek 
Ventofan


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 137
Skąd: Jasło
Wysłany: 2007-04-08, 12:12   

to fakt, tyle że mnie oprócz nerwów kosztowało to jeszcze 200 PLN (pompa + kostka). :[
Ale przynajmniej mam nową pompę i jeszcze jak zauważył marmarmarek oryginał w zapasie :OK:
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-09, 20:59   

Waldek, Mam identyczny problem jak ten ktory opisujesz Jutro moja kolej na walke z "kostką stacyjki" Podziekowania tez dla Spyra za podpowiedz na GG
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-10, 00:23   

Niepolski, nie ma za co :-)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-11, 22:39   

Panowie Gdybyscie mieli takie objawy jak ja to zarknijcie jeszcze na CEWKE ja to własnie miałem nie tak... juz opisuje Po wymianie kostki stacyjki odpalił a potem znowu zgasł potem znowu oki i znowu lipa raz iskra była raz nie Były jak dla mnie dwie ewentualnosci -aparat zapłonowy -cewka okazało sie to drugie po parogodzinnej wymianie jest juz oki i autko żyje ale zeby Wam ułatwic głowkowania opisuje moj przypadek w tej kategorii -jak chce to zgasnie- Własnie wróciłem z patrolu po miescie ;) i jest :OK:
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
Waldek 
Ventofan


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 137
Skąd: Jasło
Wysłany: 2007-04-13, 09:01   

No i znowu lipa !! !! :[ :nerwus: :dół: :beczy:
Po wymianach (jak w poprzednich postach) problem zniknął...do wczoraj !!
Delektuję się jadąc sobie moim Ventylem a tu nagle....zgasł. Próba odpalenia...i nic. Kręci ale nie łapie. Dokładnie tak samo jak kiedyś.
15 min i kilkanaście prób odpalenia i nic. Holowanie pod dom ok 10 min. Próba....zapalił. Chodzi normalnie. Podjechałem do mojego elektromechanika, posprawdzał. Wszystko OK. Powiedział że może coś znaleźć tylko jak nie będzie chciał odpalić. Jak na złość już nie chciał zgasnąć. :[

Powiedział że mogą być jeszcze 2 przyczyny: czujnik Halla w aparacie lub moduł (który jest połączony z cewką). Co myślicie na ten temat?

Pozdrawiam
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2007-04-13, 15:45   

Waldek a nie masz przypadkiem zamontowanego jakiegoś "sprytnego" alarmu, który się po prostu psuje i dlatego masz przerwy w dostawach paliwa?
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
Waldek 
Ventofan


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 137
Skąd: Jasło
Wysłany: 2007-04-13, 16:29   

Nic takiego nie ma.
Nie wiem co robić. Nie chciałbym kupować "na chybił trafił" czujnika i modułu bo torchę kosztują. Gdyby nie odpałał wogóle to jeszcze pół biedy bo możnaby coś wziąć ze sklepu "na próbę" i sprawdzić. A w takim przypadku jak tu, że nie odpala tylko czasami to nie wiadomo co kupować..........
Szlag mnie już trafia (przepraszam za wyrażenie) bo auto bardzo potrzebne a nie wiadomo kiedy i gdzie nawali!! :[ :beczy: :nerwus:
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-13, 17:26   

Waldek, powiedziano mi prawie to samo czujnik Halla w aparacie lecz nie moduł a cewka.Okazała sie cewka koszt80zł to własnie ona powodowała przerwy w dostawie prądu i nagle..swiecy niet i autko "umiera" To była przyczyna u mnie ale mysle ze gdy nie mogłeś odpalic nie było świecy spowodowanej cewką tak obstawiam na 90%
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-04-13, 17:37   

nie mam poejcia-ale modul to bardzo zdradliwe urzadzenie-przyajmniej tak mialem w simsonie (byl zaplon elektroniczny) i tez-raz odpalil, pozniej nie chcail, pozniej nagla zapalil i chodzil pieknie-pozniej znowu nie chcial... i wkolo macieju...
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
Hektor 
Zapalony Ventkarz
VENTO 1.9 TDI 90KM


Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 242
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2007-05-21, 18:19   

Byłem dziś u mechanika i wytłumaczyłem mu ten problemik ponieważ mam coś podobnego i on stwierdził że to jakiś zapłonnik - czy to może być to ??
 
 
Stopa 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 270
Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: 2007-05-21, 21:35   

Stawiam na halla - to typowe dla tego rodzaju awarii - nagrzany nie "tryka". A wymiana czujnika halla według mnie nieopłacalna - lepiej kupić nowy aparat zapłonowy (czyli używany :mrgreen: ).
P.S: Witam wszystkich Ventoposiadaczy po długiej nieobecności :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 9