Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-23, 09:51
Silniczek krokowy
Autor Wiadomość
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2007-04-09, 23:54   Silniczek krokowy

Czy posiadacie w instalacji gazowej sliniczek krokowy? Ja takowego właśnie nie posiadam, mam zwykłą, najzwyklejszą instalację (chyba :) ), a powiedzieli mi mechanicy na warsztacie, że przez to, że takowego nie posiadam, to dtalego dziwnie mi rano na benzynce silnik chodzi. Bo bardzo szybko się przyzwyczaja do zasilania gazem, przez co na benzynie jest gorzej - i będzie jeszcze gorzej...(objawy takie, że rano po prostu szarpie i nie da się jechać na benzynie, później już jest oki, jak się rozgrzeje), i to w głównej mierze zależy od tego właśnie silniczka krokowego, któwy powinien być w tym miejscy, gdzie jest ta śruba do regulacji gazu.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Gunship 
Niedzielny kierowca
Vento 1.6 CL 1993



Silnik: ABU
Wiek: 42
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 61
Skąd: Grotniki k/Łodzi
Wysłany: 2007-04-10, 01:39   

Ja stosuję taką metodę że te kilka chwil przed wyjazdem oraz po powrocie (otwarcie bramy i garażu a potem ich zamknięcie) przerzucam na benzynę i nie mam problemów.
_________________
Stowarzyszenie Eksploracyjno-Historyczne "Grupa Łódź"
www.lodz-eksploracja.org
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-10, 10:05   

Zmień mechanika w takim razie. Jeżdżę już tyle lat na najprostszej instalacji gazowej, bez kkomputera i innych bajerów i jakoś do tej pory nie mam żadnych problemów z jazda na benzynce, także to na bank jest inny powód...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-04-10, 11:53   

Moim zdaie fakt że żle chodzi na benzynie nie jest wina silnika krokowego a w Twoim przypadku jego braku. Kumplowi kiedys padł silnik krokowy o bjawiało się to tym że na gazie były duże obroty, które nie spadały. ja też bym zmienił mechanika.
 
 
bebos 
Ventofan



Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2007-04-11, 09:53   

Wiam prosze o wytlumaczenie bo ja nie rozumiec. Silniczek krokowy przy śrubie od gazu?? Ja myslalem ze silniczek krokowy steruje przepustnicą tą nad kolektorem wlotu powietrza. Moze i w leprzych instalacjach gazowych cos takiego wystepuje ale w najprostrzej podcisnieniowej takiego czegos nie ma i nie ma to raczej nic wspolnego z odpalaniem na bęzynie. Ale i tak nie rozumiem po co silniczek krokowy skoro doplyw gazu regulowany jest przez ta śróbe, co on mial by regulowac?? thx za odpowiedz :D
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2007-04-11, 18:21   

Słuchajcie, mi to dwóch czy trzech mechaników to powiedziało, poza tym samochód był podłączany pod komputer i nic nie wykryło, wszyscy załamują ręce, bo nie wiadomo jaka może być przyczyna tego... była nawet sonda lambda odłączana i ponownie podłączona i dalej to samo, żekomo już tak będzie, ale będzie jeszcze gorzej... (niby najprostrza przyczyna - spieprzona instalacja gazowa - no nie wiem, ja jej nie zakładałem..)

[ Dodano: 11-04-2007, 18:25 ]
Z jednego jestem nawet bardzo zadowolony - bo udało mi się zejść pon. 6 literków gaziku na 100 :] Zaleję za 10 zł i jeżdżę i jeżdżę :lol2:
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-04-11, 20:32   

a może coś nie tak z czujnikiem temp-----tak mi się wydaje, bo jakies podobne objawy....
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2007-04-11, 21:48   

Czujniczek wymieniałem niedawno, więc nie sądzę... Kable W/N, świece, palec, filtry też i dalej to samo... Niby wszystko oki, pięknie się jeździ, spalanie przepiękne, ale rano już nie jest tak bajecznie.. Pierw myślałem, że to problem ze ssaniem jest, teraz zgłupiałem :bezradny:
_________________
Zielony borowik...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-12, 20:12   

a pompe paliwa sprawdzałeś? U mnie takie objawy miałem na początku jej końca...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2007-04-12, 20:27   

Ale co, że rano kiepsko chodzi na benzynce na zimnym silniku, a później już oki, jak się rozgrzeje, albo jak przełączy się na gaz ?? Hmm, no nie sprawdzałem, ale sprawdzę...
_________________
Zielony borowik...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 9