Wczoraj miałem drobny incydent, musiałem awaryjnie hamować i przejechałem przez lekki rów, zaryłem podwoziem ale ogólnie nic się nie stało.... na pierwszy rzut oka :/
Niestety skrzynia odmówiła posłuszeństwa,1-2-3 bieg dobrze ale 4 zaczęła zmieniać przy 4-5k obrotów/min a jak zmieni to wydaje mi się że te obroty też są jeszcze za duże.
Nie wiem co tu poradzić, to uderzenie coś zmieniło ale co?
Komputer zawiesił się czy jak ? :/
Idę zaraz do warsztatu oglądać ale brak mi niestety wiedzy z tej dziedziny aby coś samemu naprawić także proszę was o pomoc w zdiagnozowaniu usterki.
Nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego ale dodam że LPG też przestał działać, nie przełącza :/
Po dokładnym sprawdzeniu/pojeżdżeniu okazało się że niestety każdy bieg przerzuca na dużo wyższych obrotach (4-5k).
Do przodu do tyłu ładnie nic nie szarpie przy zmianie biegu ale reszta to katastrofa, spalanie podskoczy o 100% :/
Poziom oleju w normie, kolor tak samo, nie śmierdzi spalenizną ani nic...
Może ten cały tryb sportowy się jakoś zablokował czy coś?
Wstawiam fotke miski olejowej która ucierpiała na uderzeniu, ma to jakiś związek ze skrzynią?
Gaz zrobiony, zawiesił się przekaźnik + wypadł jeden kabelek.
Kurde co tu poradzić, przyzwyczaiłem się już do tego Ventyla i szkoda go kroić na złom :/
W mercedesie w124 jest taka specjalna śrubka która odpowiada za moment (obroty silnika) i przerzucanie biegów, można sobie ustawić żeby szybciej albo wolniej przeskakiwały, jest też coś takiego w Vento?
Ostatnio zmieniony przez LvR 2011-09-19, 12:36, w całości zmieniany 1 raz
Tak poza tematem mozesz zrobic zdjecie licznika? Masz tam wyswietlacz biegow?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum