Wysłany: 2011-10-16, 15:20 Uszczelka pod glowica co i jak?
Hey.. Niestety przed godzina zaliczylem uszczelke... jako ze VW jeszcze nie robilem pod tym kontem tu mam pare pytan...!
Czy do zrobienia uszczelki pod glowica musze sciagać wałek rozrządu i zawory czy moze moga zostać na glowicy??
Czy ktos moze mi napsiać jak sie za to z grubsza zabrac bo wiem jak sie robi uszczelke pod glowica ale VW jeszcze nie robilem nigdy i nie wiem na co uwzac???!! Czy pozniej cos musze odpowietrzać odtykać?
Co wymieniac przy walnietej uszczelce pod glowicą? Uszczelka, szlif glowicy i szpilki glowicy czy cos jeszcze?
POZDRO
Ps. PROSZE O SZYBKIE I KONKRETNE ODPOWIEDZI Z GORY DZIEKUJE!
_________________
Ostatnio zmieniony przez RedRace 2011-10-16, 15:22, w całości zmieniany 2 razy
a na grzyba Ci wyjmować wałek i całą resztę? zdejmiesz głowice to się dowiesz czy masz jakieś nierówności lub wżery na głowicy i czy zawory są całe i to wszystko a no i zacznij od ustawienia silnika tak jak do wymiany rozrządu
a dla pomocy radzę poszukać książki sam naprawiam vento golf III wystarczy wpisać w google i tam jest krok po kroku co i jak
teoretycznie za kazdym razem jak zdejmiesz glowice powinno sie ja oddac do planowania a do tego raczej trzeba ja rozebrac. ale niech sie wypowiedza jeszcze inni.
tak jak napisal kolega wyzej, sciagasz jedynie głowice, proponował bym jedynie oddac glowice do planowania, koszt niewielki, ale zawsze dodaje kompresji,
widze ze na gazie nie frygales
takze zawory powinny byc ok, po dłuzszej jezdzie na gazie gniazda sie wypalaja,
ale to mniejsza z tym, zakładasz nowa uszczelke i smigasz dalej,
powodzenia i pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum