Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Nie chcą spadac obroty
Autor Wiadomość
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2011-11-08, 19:10   Nie chcą spadac obroty

Posiadam vento 1,8 b+g. Mam problem z obrotami mianowicie nie chcą spadac. Czasem zejdzie ale najczęściej zatrzymuje sie na ok2 tyś delikatnie falując.Obejrzałem cały wtrysk jest ok,podstawa też.Co moze byc przyczyną? Silniczek krokowy? jest jakiś sposób żeby go sprawdzic?

szukałem ale nie mogłem znaleźć...prosze o pomoc:)
 
 
krzys9262 
Ventofan
vento mój drugi dom



Silnik: 2.0 2E 116km
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 141
Skąd: Mrozy
Wysłany: 2011-11-08, 20:19   

a linka gazu sie cofa do końca? :) podczas pracy silnika na biegu jałowym odepnij wtyczke od silniczka krokowego... jeżeli nie bedzie róznicy sprawdz bezpieczniki czy nie ma żadnego spalonego, a jeżeli silnik po odpięciu kostki spadnie z obrotów znaczy to że coś sie stało z silniczkiem krokowym,jesli zgaśnie krokowiec bedzie oki....
Ostatnio zmieniony przez krzys9262 2011-11-08, 20:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2011-11-08, 21:07   

Kolego rozgrzałem silnik i tak...jak odepne silniczek krokowy obroty ładnie spadają tylko ma wysokie wolne około 1,1tyś jak go spowrotem podepne to nie chcą spadac.
Jak odpiełem TPS silnik zgasł...
czyli krokowy do wymiany pewnie tak?
 
 
krzys9262 
Ventofan
vento mój drugi dom



Silnik: 2.0 2E 116km
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 141
Skąd: Mrozy
Wysłany: 2011-11-08, 21:58   

jeśli korkowiec jest ok to szukamy czy czasami wężyki podciśnieniowe nie są dziurawe np od wspomagania hamulcy czy od sterowania klapki ciepłe- zimne
jeżeli nadal trzyma wysokie obroty przyglądamy się tps czy niema śladów uszkodzeń iczy się nieprzestawił,przejżyj też przepustnice czy żaden paproch tam nie siedzi i jej nie blokuje...
ewentualnie pomoze diagnoza vag ;)
a co najważniejsze dzieje sie tak na benzynie i na gazie czy np tylko na gazie? bo jezeli nagazie to masz zbyt uboga mieszanke gazu... :)
Ostatnio zmieniony przez krzys9262 2011-11-08, 22:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2011-11-08, 22:24   

dzieje sie tak i na benzynie i na gazie...
ale jak odłącze silniczek krokowy to silnik ładnie chodzi a jak go podłączam to nie schodzą obroty...
 
 
krzys9262 
Ventofan
vento mój drugi dom



Silnik: 2.0 2E 116km
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 141
Skąd: Mrozy
Wysłany: 2011-11-08, 23:02   

najlepiej jak byś miał na podmianke krokowca, wkręcił byś inny i wtedy się okaże :)
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-11-09, 19:24   

Drongal92, na początek odepnij baterie na jakiś czas, np. około 20minut a następnie po podpięciu go spowrotem przeprowadź adaptację przepustnicy. Zapal samochód i bez żadnego gazowania i jeżdzenia czekaj aż się włączą a następnie wyłączą wentylatory.
Aha i zrób to na benzynie!
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2011-11-09, 21:31   

pawel39106 a taka operacja to co mi da?
 
 
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2011-11-10, 16:32   

Pomodziłem dziś z tą zapadką w filtrze powietrza która steruje zimne/ciepłe powietrze...to było przyczyną najpewniej bo teraz dużo lepiej spadają obroty :]
 
 
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2011-11-29, 23:00   

Koledzy zablokowałem tą zapadkę w filtrze powietrza i zdjełem wogóle rure od ciepłego powietrza. Jak auto sie rozgrzeje to ładnie spadają obroty ale jak jest zimne dalej trzyma wysokie....ma ktoś jakiś pomysł?
 
 
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2011-12-05, 22:25   

widzę że coś chyba brak pomysłów;p albo chęci pomocy ;p;p
 
 
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2012-01-03, 18:07   

koledzy cały czas mam problem z tymi obrotami. Czy przyczyną może być czujnik halla?
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2012-01-04, 08:03   

nie czujnik hala napewno nie przepustnica zasyfiona nie jest, czujnik tem. płynu chłodzącego??? silniczek krokowy???
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
KondziorR 
Ventofan



Silnik: 1.8eLPeGie
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 128
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2012-01-04, 08:46   

U mnie kolego w tym samym motorze też bieda+gaz miałem podobny problem, obroty cały czas 2.5 jak silnik rozgrzałem spadały do około 1k sprawdzałem wszystkie przewody, miałem lekkie lewe z pompy hamulcowej, łatwo to sprawdzić, odpal poczekaj nich się pompa załaduje, zgaś silnik i pod maską poruszaj tym wężem ( słychać w pewnym momencie syk przepuszczanego powietrza ), u mnie wyrobił się trochę przy mocowaniu bo gaziarze tak fachowo zakładali rury od gazu, że była ta od podciśnienia do pompy napięta cały czas. No i życzę powodzenia z szukaniem usterki :)
_________________

 
 
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2012-01-10, 15:45   

Ogólnie wyczyściłem cały monowtrysk,zmieniłem silniczek krokowy i czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Jak zimny dalej ma wysokie ok2,5tyś a jak ciepły to ok...nie mam pojęcia co jest :mur:
 
 
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2012-01-11, 17:46   

panowie walcze z tym problemem cały czas jakiś trop może by mi ktoś jeszcze podrzucił?
 
 
garsija100 
Ventofan



Silnik: 1.8 75hp aam
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 193
Skąd: gdynia
Wysłany: 2012-01-13, 18:01   

jaki ty masz gaz?? sekwencje??
 
 
garsija100 
Ventofan



Silnik: 1.8 75hp aam
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 193
Skąd: gdynia
Wysłany: 2012-01-13, 18:06   

zobacz czy kabli nie masz poprzecieranych, bo ja w swoim mialem kable poprzecierane i też chodzil jak chciał, :)
 
 
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2012-01-13, 20:22   

mam zwykły gaz :] o jakich przewodach piszesz kolego??
 
 
garsija100 
Ventofan



Silnik: 1.8 75hp aam
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 193
Skąd: gdynia
Wysłany: 2012-01-15, 00:40   

wysokiego napiecia i te które idą do krokowca
 
 
Drongal92 
Kierowca eLki
1.8



Silnik: Benzyna+LPG
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2012-01-16, 17:59   

a tak normalnie zobaczyłeś że przetarte są? oblukam tam wszystko jutro:)
 
 
garsija100 
Ventofan



Silnik: 1.8 75hp aam
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 193
Skąd: gdynia
Wysłany: 2012-01-16, 22:18   

mi auto jak je kupywałem w marcu chodziło na jakis obrotach chciał raz trzymało na 4 tys a raz normalnie jakoś dojechałem do domu i patrze że kable porozwalane i przetarte wszystko na nowo popodlaczałem i rodzi to tej pory:)
 
 
adamwwy 
Ventofan


Silnik: 2.0AQY
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 166
Skąd: Wwy
Wysłany: 2012-01-19, 04:38   

Przypuszczam, że TPS do regulacji lub wymiany skoro silniczek ok... Ja bym pod VAGa podłączył i będzie wiadomo. Latem w ojca Passacie B4 1.8 ABS też z tym walczyłem, wymieniłem silniczek krokowy (używany) i nic to nie dało, zamontowałem drugą używkę bo mam ich kilka/kilkanaście i zaczął działać. Później regulacja TPS i jest o po dziś.
_________________
Zapraszam na tanią wymianę opon: http://forum.vwvento.org/...p=215524#215524
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 13