Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Czujnik temperatury wody, jaki kolor ???
Autor Wiadomość
grzesiek88 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 48
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2011-12-08, 21:07   Czujnik temperatury wody, jaki kolor ???

Witam. Vento 1.8 90km silnik ABS. Musiałem wymienić czujnik temperatury wody gdyż stary już padł, niestety nie można było dostrzec jakiego jest koloru i sprzedawca dał mi SWAGA z niebieskim pierścieniem, niestety teraz wskazówka ledwo przekracza 70stopni, na zimnym strasznie długo sie grzeje i mam wrażenie że lekko go przylewa ale tylko jak zimny, czy jest możliwe że mam zły kolor i po prostu czujnik oszukuje silnik pokazując mu niższą temperaturę niż jest w rzeczywistości ? A jaki kolor wy macie ? Dodam że mój czujnik ma 4 bieguny. ( *termostat jest nowy )
Ostatnio zmieniony przez grzesiek88 2011-12-08, 21:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-12-09, 06:35   

U mnie jest jeden jak i drugi żółty.
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2011-12-09, 11:14   

koledzy a czy do AAM tez idzie czujnik z żółtym paskiem ?? czy z jakim innym ??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
adamwwy 
Ventofan


Silnik: 2.0AQY
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 166
Skąd: Wwy
Wysłany: 2011-12-09, 12:27   

Żółty ma być.
_________________
Zapraszam na tanią wymianę opon: http://forum.vwvento.org/...p=215524#215524
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-12-09, 16:38   

Ja kiedyś miałem z żółtym, później założyłem z niebieskim i nic się nie działo.
grzesiek88 napisał/a:
sprzedawca dał mi SWAGA
grzesiek88 napisał/a:
wskazówka ledwo przekracza 70stopni

To nie kolor będzie miał aż takie znaczenie, tylko sam fakt, że jest to czujnik nieoryginalny. Prawidłowe wartości będziesz miał z czujnika, który kupisz w ASO VW. Koszt w granicach 80 zł, ale problem z pokazywaniem błędnej temperatury zniknie.
_________________
Zielony borowik...
 
 
grzesiek88 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 48
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2011-12-09, 21:53   

Miałem możliwość i zmieniłem na żółty i nic się nie zmieniło wiec znów włożyłem stary niebieski swaga.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-12-10, 19:34   

grzesiek88, a jaką masz temperaturę na wskaźniku gdy Ci się wentylator odpala ?? obserwowałeś czy Ci się termostat otwiera, czy może przepuszcza na cały układ ??
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2011-12-10, 19:38   

Panowie a czy ten oryginalny czujnik ma jakiś numer ?? czy tylko te pasek żółty lub niebieski ??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-12-10, 19:45   

Coś bankowo ma wybite, ale to jest na tej metalowej części, która jest schowana w trójniku.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-12-10, 19:49   

357 919 501A
lub
6U0 919 501 B

Oba występują zamiennie, ale to jedno i to samo i chyba mają niebieski pasek... Taki ja kiedyś w ASO kupowałem.
_________________
Zielony borowik...
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2011-12-10, 20:18   

I mówicie ze tylko podmianka na oryginalny z ASO da rezultat ?? woda ma zaledwie 70C jak się nagrzeje silnik (ogrzewanie jest po przejechaniu 2km) a auto zaczęło więcej palić :(
a żeby wymienić ten czujnik trzeba wodę spuszczać ?? on tam siedzi na wcisk czy jak ??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2011-12-10, 20:29   

sebastian napisał/a:
To nie kolor będzie miał aż takie znaczenie,

tu nie przyznam ci racji.u znajomego żeśmy do 1Zeta założyliśmy czujnik z żółtym paskiem i licznik zero wskazań . założyliśmy z zielonym paskiem i od razu wskazówka pokazała temp
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-12-11, 00:27   

krzeszak napisał/a:
woda ma zaledwie 70C jak się nagrzeje silnik (ogrzewanie jest po przejechaniu 2km) a auto zaczęło więcej palić :(

Ze sprawnym termostatem powinno byc lepiej.

krzeszak napisał/a:
a żeby wymienić ten czujnik trzeba wodę spuszczać ??

Nie......mi sie udało w ubiegłym tygodniu podmienic czujnik bez utraty kropli płynu.

krzeszak napisał/a:
on tam siedzi na wcisk czy jak ??

Wyjmujesz zawleczkę....wyciagasz czujnik......i tyle.....dobrze jest tez wymienic oring na czujniku.

krzeszak, ale to co opisujesz pasuje mi do termostatu......wieć jesli mówisz o tych 2 km........jeśli przejedziesz te 2 km to jaki masz dolny wąż od chłodnicy......zimny czy letni/ciepły........jeśli tam wyczujesz ciepło a na zegarze bedziesz mial 70 stopni to na 100% termostat.......termostat otwiera sie przy 87 stopniach i dopiero w tedy w dolnym wężu powinno byc ciepło.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-12-11, 09:35   

ventylek86 napisał/a:
założyliśmy z zielonym paskiem i od razu wskazówka pokazała temp

Nie wiem, możliwe. Wprawdzie wiem jak u mnie to było - wcześniej siedział z żółtym paskiem, ja kupiłem w ASO, z niebieskim, założyłem i wszystko dobrze działało.

A wymieniając czujnik wystarczy zaraz po wyjęciu kciukiem zatkać dziurę, żeby woda nie wyleciała za bardzo i zaraz włożyć nowy. Oczywiście, najlepiej to robić na zimnym silniku. A oring nowy to obowiązkowo trzeba założyć, to jest chyba rzecz oczywista. Z resztą, ja, kupując nowy czujnik, oring miałem w komplecie.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2011-12-11, 10:19   

dla benzyny są przewidziane kolory niebieski żółty a dla diesla czarny zielony
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2011-12-11, 14:20   

Paweł J. napisał/a:
to co opisujesz pasuje mi do termostatu......wieć jesli mówisz o tych 2 km........jeśli przejedziesz te 2 km to jaki masz dolny wąż od chłodnicy......zimny czy letni/ciepły........jeśli tam wyczujesz ciepło a na zegarze bedziesz mial 70 stopni to na 100% termostat.

dziś robiłem testa przejechałem ok.3km ogrzewanie zaczęło dmuchać letnim po 1.5km po 3km grzało ukropem , co do węży górny tuz za czujnikiem był dosyć ciepły czym bliżej chłodnicy robił się chłodniejszy a przy samej chłodnicy był zimny, dolny waz zimny jak dup...umarlaka (skazówka wody nie drgnęła), po ok.godzinie odpaliłem auto i wracałem spowrotem po 4km zatrzymałem się znowu (na liczniku skazówka od wody zaczęła się budzić) górny szlauch był już po całości ciepły, przejechałem jeszcze ze 3 km pod domem następny pomiar skazówka zaczęła dobijać do 70C szlauch górny gorący
dolna zaczynam wyczuwać delikatne ciepło, po kilku minutach pracy na parkingu skazówka dobija do 90C włącza się wiatrak górny waz ukrop dolny tez ciepły ale nie tak
jak górny.
Jak mówicie termostat czy czujnik temperatury wody do wymiany ??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-12-11, 17:08   

krzeszak, dziwna sprawa z tym wszystkim.....musiałbym te przewody wymacać osobiście....

ale skoro....

krzeszak napisał/a:
skazówka zaczęła dobijać do 70C szlauch górny gorący
dolna zaczynam wyczuwać delikatne ciepło

Przy tej temperaturze termostat powinien byc zamkniety, czyli na małym obiegu i idąc dalej tym tropem, dolny wąz powinien byc zimny......to że był lekko ciepły teoretycznie świadczy o tym, że termostat przepuszcza na duży obieg.

chodź z drugiej strony

krzeszak napisał/a:
robiłem testa przejechałem ok.3km ogrzewanie zaczęło dmuchać letnim po 1.5km po 3km grzało ukropem , co do węży górny tuz za czujnikiem był dosyć ciepły czym bliżej chłodnicy robił się chłodniejszy a przy samej chłodnicy był zimny, dolny waz zimny jak dup...umarlaka


czyli to wskazuje na czujnik......który tez jest odpowiedzialny za odcinanie ssania, czyli za teoretycznie duże spalanie.....

Może jakims cudem masz układ zapowietrzony.....u mnie po wymianie termostatu, układ się tak perfidnie zapowietrzył, że ogrzewanie było, jednak ciśnienie rozerwało trójnik przy głowicy.......odpowietrzyłem tak jak Pan Bóg przykazał czyli z odkreconym zbiorniczkiem wyrównawczym do momentu aż odpali sie wentylator i wszystko lata git. Dodam tylko że na nowym termostacie w minutę potrafi juz dmuchac miłym powietrzem.....tak się złożyło że rok temu podjechałem do mechanika aby termostat wymienił.....orzekł że termostat jest git....wina czujnika.....czujnik podmieniłem i było ok.....jak się okazało termostat lekko przepuszczał, że temperatura była o 10 stopni za niska, za to czujnik temperaturę zawyżał o 10 stopni i wszystko to grało, ale motorek wolniej się grzał......przykre, że trzeba do tego samemu dochodzić i się tym zajmowac a mechanicy dają ciała a tak błahych sprawach. :mur:
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2011-12-11, 17:20   

no a jak Paweł J., wytłumaczyć dlaczego wentylator załącza się przy 90C ??
A czy u Ciebie po postoju (po całej nocy) temperatura szybko rośnie czy potrzeba na to dużo czasu ?? No i na ilu się skazówka zatrzymuje ?? Pawełku ty kupiłeś orginalne graty czujnik i termostat czy jak ??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-12-11, 17:47   

krzeszak napisał/a:
no a jak Paweł J., wytłumaczyć dlaczego wentylator załącza się przy 90C ??

Według mnie przekłamanie czujnika.....


krzeszak napisał/a:
A czy u Ciebie po postoju (po całej nocy) temperatura szybko rośnie czy potrzeba na to dużo czasu ??

Dużo nie śmigałem, gdyż mechanikę robiliśmy z kumplem po tym jak furaka rozebrałem i zrobiłem tylko kilka km bez zderzaka i błotników.....na nowym termostacie po ok 300-400m zaczyna lecieć ciepłe powietrze......do 1 km i już miło dmucha......ale na złym czujniku jeszcze ssanie miałem......na dobrym....jak się okazuje oryginale z 1993 roku szybciej się ssanie wyłącza.....ale ocenię to jak furkę poskładam i wyskoczę na trasę. ;)

krzeszak napisał/a:
No i na ilu się skazówka zatrzymuje ??

NA złym czujniku wentylator odpala sie przy prawie 100 stopniach :mur: za to rosnie powoli......na moim starym wentylator odpala sie przy ok 94 stopniach.

Cytat:
Pawełku ty kupiłeś orginalne graty czujnik i termostat czy jak ??
_________________

Czujniki mam oryginały....jeden z 1993r a drugi z 2001 czy 2002r, a termostat, po lekturach wujka google, zamieniłem Wahler-a na Verneta i juz widze że jest lepiej.....motorek żwawiej się grzeje.
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2011-12-11, 18:01   

Paweł J. napisał/a:
Czujniki mam oryginały....

no to i tak dup... nie mam dostępu do oryginału a to musi być wina czujnika bo jak był kupiony venciak 5lat temu to trzymało tak 85C i tak po trochu obywało aż stanęło na 70C i widzę ze spalanie wzrosło do tego dochodzi jazda na krótkim odcinku ... przynajmniej wiem co jest do wymiany.
Paweł J. napisał/a:
termostat, po lekturach wujka google, zamieniłem Wahler-a na Verneta

ile VERNET kosztuje ?? bo cena orginalu to pewnie kosmos :(
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-12-11, 19:45   

krzeszak napisał/a:
ile VERNET kosztuje ??

W pierwszym lepszym sklepie....25 zł
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2012-06-09, 23:28   

odkpię :)
mam dziwny problem z czujnikiem temp kupiłem nowy czujnik temp. z żółtym paskiem bo taki był założony wytrzymał 2 tygodnie zaczął ciężko palić więc odpiąłem go i pomyślałem że kupie ori w ASO bo nie ma wyjścia innego auto ładnie odpaliło jak było zimnie pojechałem na miasto silnik się zagrzał ładnie zgasiłem autko i za parę minut chciałem odpalić i tutaj miałem zdziwko rozrusznik ledwie kręcił więc pierwsza myśl akumulator padł ale jakim cudem :mysli: poszedłem pod maskę i zrobiłem eksperyment podłączyłem kostkę od czujnika myślę spróbuje zapalić i ku mojemu zdziwieniu zaskoczył z wielkim bulem :[ pojechałem do domu postał jakieś 2 godziny silnik zimny auto odpaliło na dotyk i teraz się zastanawiam co to może być :mysli: skoro na odpiętym czujniku powinien palić dobrze a on ledwo co kręci :( pomóżcie koledzy bo ręce mi już opadają :( a jak będzie tak jutro do auto idzie do mechanika
a tak na boku zapytam ile kosztuje ori czujnik w ASO? i jakiego koloru powinien byc czujnik w moim aucie?
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
Ostatnio zmieniony przez hrubek18 2012-06-09, 23:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawlunio1987 
Zapalony Ventkarz
VENTOFAN



Silnik: 2.0 GT
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 290
Skąd: ZaMoŚć / HrUbIeSzÓw
Wysłany: 2012-06-09, 23:41   

hrubek18, dziwie sie ze masz z zóltym bo ja mam taki u siebie w benzynie, ale to cos jest chyba namieszane u wujka w sharanie diesel i mial niebieski a powinien byc chyba zielony.
_________________
FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2012-06-09, 23:53   

właśnie też mi się tak wydawało że w benzynie jest żółty ale pomyślałem że skoro taki był założony i wytrzymał prawie 2 lata to taki powinien być ale poczekam na wypowiedz kogoś kto ma diesla i powie jaki ma czujnik u siebie chyba że idzie w etce sprawdzić jaki powinien być :)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-06-10, 09:32   

Ja kiedyś w vento (1.8) miałem żółty, ale po paru latach nawalił i kupiłem w ASO niebieski - taki mi dobrali. Założyłem i też nie narzekałem - przejeździłem z nim prawie dwa lata, potem sprzedałem auto i wszystko było ok.
_________________
Zielony borowik...
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2012-06-10, 10:12   

czyli kolor nie ma takiego znaczenia jak widzę.Mógł by ktoś z Kolegów dowiedzieć się ile kosztuje ori i dać mi znać? :) bo do najbliższego ASO VW mam jakieś 110km i nie kalkuluje mi się jechać trochę :)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2012-06-10, 12:23   

Mam oryginał z ASO z 2002 roku, zawyża temperaturę o 10stopni, ale auto normalnie na nim jeździło. Jak chcesz to mogę Ci go oddać, muszę tylko zaślepkę dorwać bo puki co zatyka mi jedna dziurę w trójniku, a ja nadal śmigam na swoim 19-sto letnim czujniku.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-06-10, 12:49   

hrubek18 napisał/a:
Mógł by ktoś z Kolegów dowiedzieć się ile kosztuje ori i dać mi znać?
parę lat temu ja za swój razem z oringiem, który był w komplecie dawałem w ASO nieco ponad 70 zł. Jak jest teraz to nie wiem, ale jak masz telefon do nich to zadzwoń i Ci powiedzą bez problemu bo ja tak zrobiłem właśnie zanim osobiście się do nich wybrałem, bo też wcale ja nie mam tak blisko żeby tylko zajechać i zapytać. Ale pogadaj z jakimś lokalnym sprzedawcą w sklepie moto, być może któryś współpracuje z ASO i bez problemu sprowadzą Ci daną część prosto do sklepu i nie będziesz musiał specjalnie do nich jeździć. Ja tak ostatnio właśnie zrobiłem, jak sprzedawca mi sam zaproponował, że po co mam specjalnie jechać, skoro oni mogą go dla mnie prosto z serwisu ściągnąć. Zapłaciłem taką samą cenę, jaką mi sprzedawca w dziale części powiedział w ASO, żadnych dodatkowych opłat, żadnej dodatkowej marży ze strony sklepu nie płaciłem, a i tak mój sklep na mnie zarobił, bo ASO sprzedało dla sklepu moją część taniej, sprzedawca dołożył tą różnicę, którą mi w ASO powiedzieli i wyszli na plus. Tak więc popytaj, może akurat zaoszczędzisz na paliwie.
_________________
Zielony borowik...
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2012-06-10, 14:00   

jutro pochodzę po sklepach i się popytam co i jak :) wielkie dzięki za pomoc ;)
ma ktoś numer ori czujnika żeby w balona nie robili i nie wcisnęli zamiennika :]
Paweł J., ile byś chciał za ten czujnik?jaki kolor masz? :) odezwij się do mnie na PW ;)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2012-06-14, 15:45   

Paweł J., dzięki za czujnik :)
Koledzy został jeden problem auto ładnie pali ale mruga kontrolka od płynu szperałem po necie poczytałem zrobiłem mostek na wtyczce od zbiornika wyrównawczego i dalej mrugała przejrzałem kable są w porządku czy to może być wina licznika?bo ma jeszcze odchyły że wskazówka od prędkości skacze podczas jazdy czy to może być rypnięty licznik a może zimne luty?
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2012-07-29, 00:14   

sorki że tak jeden po drugim ale znowu problemy z odpalaniem i teraz inne :( czujnik od Paweł J., ładnie działa i normalnie mi pokazuje tem. i nie miałem problemu do dzisiaj pojechałem do kumpla postaliśmy z godzinę i już nie chciał odpalić to ja pod machę wtyczkę od czujnika zdjąłem i tu zonk też ledwie co odpalił :( wróciłem do domu zgasiłem i odpalił normalnie już nie kumam tego auta :evil: raczej nie możliwe żeby przez godzinę grania radia tak rozładował się aku o chyba że padł znowu czujnik :( poracie co mogę jeszcze sprawdzić :)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-18, 23:51   Problem ze wskaznikiem tęmpertury

Witam Panowie... Jestem tutaj nowy więc jak byście mogli mnie łagodniej potraktować to będę wdzięczny... :) A więc mam tak problem ze swoim ventem a sprawa wygląda tak że wskazówka temp na zegarze zle mi pokazuje, wsadzałem ten czujnik w gorącą wodę (woda się gotowała) a na zegarze pokazywało mi nie całe 80'C i co to może być czujnik czy coś z zegarami...?? Wentylator włacza się przy nie całych 70'C (według wskaznika na zegarze) Dodam że jak wentylator się załacza to dolny przewód jest ciepły.... Czekam na waszą pomoc... ;)
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-04-19, 08:03   

Jedź gdzieś na szrot, podstaw inny czujnik i inny zegar wtedy sie okaże. A swoją droga wypadało by sie przywitać w odpowiednim dziale. Druga sprawa jaki silnik w autku ?
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-19, 09:30   

Silnik 1.8 Benzyna+LPG,
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-04-19, 17:54   

Masz czujnik z żółtym paskiem? Jak tak to spróbuj zmienić na taki z zielonym i powinno być ok.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,37 sekundy. Zapytań do SQL: 9