Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-04-22, 21:46
Jaką generację GAZu do VENTO VR6?
Autor Wiadomość
szalupez 
Autostopowicz


Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-04-29, 14:21   Jaką generację GAZu do VENTO VR6?

Witam,

Kupiłem VENTO 2,8 VR6 i zastanawiam się jaką instalację gazową założyć, drugiej generacji czy czwartej generacji?
OPINIA ZA 2 GENERACJĄ
Spotkałem się z opinią, że druga generacja wystarczy i właściwie jest nawet lepsza, bo gaz jest często zanieczyszczony i nie będzie zatykać się na wtryskach, co mogłoby powodować problemy dla silnika.
OPINIA ZA 4 GENERACJA
Spotkałem się z taką opinią, że do takiego silnika powinna być instalacja 4 generacji, nie koniecznie najdroższa (np. Landirenzo) ale zdecydowania taka. Wybuchy w instalacji drugiej generacji mogą spowodować uszkodzenie silnika. Dodatkowo zanieczyszczenia są skutecznie niwelowane w takiej instalacji.

Ciekaw jestem Waszych opinii, jeżeli ktoś miał VR6 w gazie to tym bardziej proszę o pomoc!

Pozdrawiam,
szalupez
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-29, 16:02   

Co prawda nie mam VR6, ale jak dla mnie w życiu nie założyłbym 2 generacji do silnika VR. To zabójstwo.

Ale niech MAPET się wypowie, on ma VR z gazem.
szalupez napisał/a:
gaz jest często zanieczyszczony

Jak tankujesz na stacji gdzie gaz jest bardzo tani to na pewno. Ja tankuje tylko i wyłącznie na Schellu i nigdy się nie zawiodłem. A gaz jest taki, że pierwszy raz jak wymieniałem filtr, tzn gazownic wymieniali , po 40 tys, to facet jak go wjął stwierdził, że po co ja chce g wymieniać jak on jest nowy, nie wierzył, że ja 40 tys km na nim zrobiłem. To mówi samo za siebie moim zdaniem...

Wracając do instalacji, uważam, że nie ma co oszczędzać przy takim silniku na instalacji... To wszystko wyjdzie Ci później w praniu...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-04-29, 22:19   

Ja co prawda to nie miałem vr6 a v8
I jak bym miał teraz zakładać gaz to bym założył sekwencje np.firmy BRC
W tedy co ja instalowałem gaz to koszt do v8 przekraczał ponad 10 tysięcy
A standardowa kosztowała 3 tys. wiec długo się nie zastanawiałem
Problemy ze zwykła instalacja to ze mogą wystąpić strzały no i przepływomierz nowy trochę kosztuje odbudowa filtra też
Ale to nie znaczy że to zawsze tak jest że są te strzały i ze cos się zaraz uszkodzi
Ja jeździłem długo tym autem i nie narzekałem

A silnik wcale nie dostaje szybciej w dupę
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-29, 23:57   

spyro napisał/a:
Co prawda nie mam VR6, ale jak dla mnie w życiu nie założyłbym 2 generacji do silnika VR. To zabójstwo.


dlaczego?
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-30, 10:29   

MAPET napisał/a:
dlaczego?

no bo szkoda takiego silnika do tak prostej instalacji gazowej... Jednak lepiej nie oszczędzać, bo to i tak wyjdzie w praniu, za dużo mam przykładów z życia wziętych jak znajomi przyoszczędzili na instalacji LPG w różnych autach i co potem było, jakie koszty napraw... Szczególnie, ze teraz one nie są wcale aż tak drogie...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-30, 11:35   

tak tylko na 6 garnkow to ze 3 tys to min ;)

poz atym znam kilkunastu VRowcow i troche opinii... sam mam 2 generacje.. oczywiscxie jak bym nie mial i dysponowal wolna kwota ok 4 tys to bym osobiscie wtrysk zalozyl..
ale jest tez na allegro tzw bialokur z legnicy m,a wszystko do vr6 i tylko vr6 i gadalem z nim keidys ma 2 vrki i obei na zwyklych 2 generajach gazu i np on mowil ze tylko 2 generacja!

kilak znajomych ma 2ga generacje (w tym ja bo juz z taka kupilem) a ma 2 tez sekwencje...

moje zdanie jest takei ze jak stac mnei na sekwencje to zakaldam sekwencje a jak nei to 2 gen

a w moim wypadku jak juz mialem 2 generacje to bez sensu ladowac sie w sekwencje bo bym musial roznice spalania pomeidzy zwykla a sekwencja ze2-3 lata smigac zeby sie zwrocilo ;)
teraz BLOSA bede raczej zapodawal :)
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-04-30, 14:29   

2 generacja czy 4 to jest tylko wybór finansowy
2 tańsza troszkę gorsza
4 droga trochę lepsza
ale obie tak samo dobijają silniki
więc zakładając lpg liczymy się z tym ze silnik ma krótszą żywotność niż by śmigał na benzynie
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-30, 14:52   

TEORETYCZNIE... bo to zalezy jak kto dba i jezdzi.. jesli 1 wlasciel by mial ten sam silnik i jezdizl nim bez gazu lub z gazem to moze tak

ale biorac pod uwage 2 rozne silniki w 2 roznych samochodach i 2 roznych wlascieli to 3 razy szybciej moze zostac zajezdzony ten z sama benzyna... kwestia jak kto dba i uzytkuje...

np jak odpala na gazie badz zimny silnik przelancza na gaz to wiadomo ;)

dlatego smiesza nei w ogloszeniach informacje ze odpala bez benzyny tylko na gazie... :wow:
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-04-30, 15:11   

O to mi chodzi trzeba bardziej uważać i dbać na instalacji lpg
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-30, 15:23   

DOKALDNIE... a silnik posluzy dluzej niz niejeden benzynowiec! moj golf 2 juz 300tys pyknal z gazem i nadal smiga ;)
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-04-30, 15:46   

MAPET napisał/a:
moj golf 2 juz 300tys pyknal z gazem i nadal smiga

Nie zły wynik :OK:
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-30, 17:28   

tzn z gazem od 200 tys jezdzi ;)
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-04-30, 17:44   

a to zmienia postać rzeczy
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-30, 17:57   

Ja mam gazik zainstalowny od stu tys km. W tj chwili mam nastukane 240 tys km i nie narzekam. Co prawda czeka mnie teraz prawdopodobnie wymiana uszczelki pod głowica, ale w sumie 240 tys km bez wymiany to i tak niezły wynik.
Nie zgadzam się też z opinią, że silnik zasilany gazem ma gorszą trwałość. Jeśli robi się wszystko jak trzeba nie ma takiej możliwości. Mój sąsiad ma passata z 1991 roku. Silnik identyko jak u mnie - 1,8 66 KW. Teraz zmieniał właśnie silnik po przebiegu 650 tys km, z czego 500 tys km na LPG. Facet non stop jeździ tym autem i powiedział że nie zmieni go bo tak dobrego auta nigdzie nie kupi. Także ten przebieg mówi sam za siebie.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-04-30, 18:17   

spyro napisał/a:
z czego 500 tys km na LPG.

Zgadza się ale to są sporadyczne przypadki i
nikt mi nie powie co oryginał to oryginał
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-30, 18:54   

co masz na mysli mowiac oryginal? :D
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-04-30, 21:21   

MAPET napisał/a:
co masz na mysli mowiac oryginal?

Silnik bez przeróbek
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-30, 23:08   

wg meni kwestia uzytkowania..
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-30, 23:35   

Jaca, pierwszy raz się nie zgadzam z Tobą. Silniki VW są wręcz robione pod zasilanie LPG. Naprawdę. I naprawdę trzeba się nieźle postarać żeby zniszczyć takowy silnik instalacją LPG... Za to zgadzam się, ze niektóre aut nie znoszą zasilania LPG poprzednie auto mojej Mamy zdechło przez gas, ten silnik poprostu nie trawił zasilania gazem i padło wszystko...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 9