Wysłany: 2010-06-12, 20:28 Wybor tarcz i klockow hamulcowych
Patrze sobie pod wieczor zeby sprawdzic grubosc klockow a tutaj piekna rysa na tarczy. Na drugiej tez. Diagnoza: pekniete.
No wiec kupuje nowy zestaw. Mam takie propozycje cenowe:
tarcze:
ATE - 132 zl / szt
brembo - 102 zl / szt
lucas 100 zl / szt
klocki:
ATE - 125 zl
ferodo - 95 zl
lucas - 128 zl
Brembo+Ferodo bedzie ok?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
I ja się zapytam. Będę wymieniać cały komplet kamulców (tarcze i klocki P+T). Jaką najlepiej firmę polecacie? Za ATE muszę dać w sklepie jakieś 750 zł, zaś na allegro 600 zł. Natomiast za BREMBO w sklepie 615, na allegro natomiast 500 zł. Czy warto dopłacić i wziąć ATE, czy lepiej zaoszczędzić na rzecz BREMBO? Co się kogo zapytam, nawet w boxie mi jedna osoba poleciła, że lepiej wziąć BREMBO i za zaoszczędzoną kasę kupić sobie piwko. Niby i jedno i drugie jest bardzo dobre, że niby Brembo jest lepsze od ATE, a tańsze. Sam nie wiem... Na co wy byście się zdecydowali? A może jeszcze jakieś inne propozycje? Kasa nie gra roli (tylko żeby po prostu nie przepłacać), musi być tylko dobre. I nie chcę żadnych nacinanych, ani nawiercanych itp. Zwykłe seryjne.
Wiem, ze narzekali na bebny Brembo. Bo latwo dostac podroby
Ja mam ATE PD i nie zwichrowaly sie od czasu zakupy, wiec chyba dobre.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
trw są bardzo miękke 2 razy miałem tarcze i klocki trw 2 razy się pokrzywiły musiałem toczyć, teraz mam ATE i klocki ferrodo od 2 miesięcy i jest ok. Piszcie co chcecie a trw i tak już nie kupie.
ja polecam Brembo miałem w cieniasie kiedyś tarcze i bębny tej firmy i byłem zadowolony teraz jak będę mieniał to też kupie Brembo,a tak przy okazji zapytam jaka jest min. grubość tarczy zwykłej
Srednio 2mm ze srednicy bazowej kwalifikuje tarcze do wymiany.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
U siebie mam ATE z przodu i klocki TRW Bardzo dobrze zdają egzamin.. tył Brembo i klocki TRW.. Hamulec elegancki.. nawet na 16" się zatrzymuje.. Za przód klocki i tarcze płaciłem 250zł po zniżkach.. a tył jakoś 200zł wychodził..
no ja w sierpniu zmieniałem w pasku i założyłem komplet ATE (o cenę nawet nie pytaj) na razie wszystko w porządku sprawdź tez czy nie ma potrzeby zakupu zestawu naprawczego zacisku i tloczeka zacisku hamulcowego nie wiem jak w borc ale w pasku to zmora
odpusc sobie na pewno Lukasa i TRW podobno strasznie sie wichrują BOSCH-a tez nie polecam przynajmniej tarcz rdzewieją na potęgę.
bliżej lata czeka mnie wymiana kompletu tarcz i bebnow w vento i tez mam dylemat co wybrać na przód chyba pójdzie coś nacinanego ... więc chłopy pisać jak najwięcej co kto poleca co by było mi łatwiej coś wybrać
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2012-03-06, 22:35, w całości zmieniany 1 raz
No to jak na razie mamy remis. 1:1 dla Brembo i ATE
Też chcę jeszcze więcej, jak najwięcej komentarzy
krzeszak napisał/a:
sprawdź tez czy nie ma potrzeby zakupu zestawu naprawczego zacisku i tloczeka zacisku hamulcowego
Ja tego sam nie sprawdzę. Będą wymieniać, to sami zobaczą i w razie potrzeby kupią i założą. Ja w ciemno takich rzeczy kupować już nie będę. Co prawda może i drogie to nie będzie, ale sklep dobry jest nieopodal mojego warsztatu, więc nie ma chyba problemu. Aha. A za wymianę kompletnych hamulców, wraz z wymianą płynu hamulcowego w porządnym warsztacie, cena 260 zł to dużo, mało, czy w normie?
A za wymianę kompletnych hamulców, wraz z wymianą płynu hamulcowego w porządnym warsztacie, cena 260 zł to dużo, mało, czy w normie?
no nie wiem mi za regeneracje zacisków hamulcowych i za wymianę tarcz i klocków na przedniej osi zaśpiewali 230zl bo to stawki jankes godzinowe wiec wymiana kompletu u ciebie nie wypada zle .
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
jak masz jeszcze dobre klocki to bierz same tarcze, te w komplecie z "dobrej jakości klockami" to lipa może być . A tak na marginesie to masz takie małe tarcze w TDIku
niestety mam takie małe bo wcześniej siedział goły 1.9 D i ktoś wymienił sam silnik a heble zostały stare ale nie mogę narzekać na nie bo dają radę chciał bym wsadzić takie jak powinny być ale to już trzeba dużo $ a klocki wymieniałem na jesień i są w dobrym stanie wiec chyba same tarce kupie
Epic. Na zdjeciu tarcza wentylowana, a sprzedaja niewentylowana
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Zdjęcie zdjęciem, wiele ogłoszeń przeglądałem i spotkałem się z czymś takim, że na opisie co innego, a co innego na zdjęciu. Najważniejsze, żeby tylko opis się zgadzał, bo na większości aukcji mają tylko zdjęcia podglądowe. Ale żeby wymienić same tarcze nie wymieniając klocków to czyste sknerstwo...
A jeszcze spytam przy okazji... Gdyż wyieniając klocki i tarcze wymieniony zostanie u mnie również płyn hamulcowy. Czy wymieniał ktoś u siebie płyn na ATE SL6 Co prawda normę on spełnia, aż za bardzo nawet, ale czy nie będzie to za "dobry" płyn do borki? Nic nie stanie się gdy go zaleję? I czy wymiana płynu maszynowa, podciśnieniowa, jest w pełni bezpieczna, w porównaniu do tej tradycyjnej
I czy wymiana płynu maszynowa, podciśnieniowa, jest w pełni bezpieczna, w porównaniu do tej tradycyjnej
Nie wiem co na to pompa ABSu bo jesli oni wysysaja plyn do cna a nastepnie wtlaczaja nowy to pompa moze jednak byc dalej zapowietrzona i bedzie wymagac procedury odpowietrzenia w VAGu. Zawsze mozna tradycyjnie przeplukiwac uklad dolewajac co jakis czas do zbiornika tak aby byl ciagle poziom. Wtedy nie ma stresu, ze pompa ABSu sie zapowietrzy.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Jakby co mają kompa na warsztacie to na pewno odpowietrzą. Aczkolwiek nie pierwszy i nie ostatni raz tak robią, więc pewnie jakieś doświadczenie mają w takich wymianach, tym bardziej, że nie byle jakie furki do nich przyjeżdżają
pany, do tdi tarcze wentylowane mają średnice 156 takie podejdą?
http://moto.allegro.pl/ta...2192261083.html
i co one mają za jakieś dziwne dołki po przeciwległych stronach tarczy ?!
Kiedyś kupiłem tarcze Bremo i właśnie czytałem co to może być i gdzieś wyczytałem że to taki wskaźnik zużycia tarczy ale dokładnie nie pamiętam trzeba było by poszukać bo może coś pomieszałem
jak kupowalem do siebie w lipcu to zakupilem caly zestaw BOSCHa czyli tarcze i klocki. za calosc zaplacilem 160zl z tym ze ja mam tarcze lite a nie wentylowane. co do tarcz nie moge narzekac ale klocki juz sie koncza a mam na nich moze 20kkm zrobione.
w sluzbowym nie wiem jakiej firmy mam tarcze ale zalozylem rok temu klocki HART i bardzo dobrze mi sie na nich jezdzilo tylko na poczatku strasznie piszczaly. kilka dni temu je wymienialem zrobilem na nich 40kkm i bylo jeszcze 2mm klocka. teraz mam METELLI. hamuje bardzo dobrze nie piszcza ale zobacze jak bedzie pozniej.
BREMBO osobicsie bym nie zalozyl. mialem w seicento i i hamowaly gorzej niz stare oryginalne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum