Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Czy tak powinien grzać silnik?
Autor Wiadomość
tomok7 
Kierowca eLki


Silnik: 1,6 benzyna
Wiek: 34
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 21
Skąd: Ełk
Wysłany: 2012-07-12, 20:54   Czy tak powinien grzać silnik?

Hey od jakiegoś czasu mam dziwne wyglądający problem,Zaczne od początku:
Przy wymianie klocków mechanik (kazalem mu sprawdzić ogólnie silnik) mówil bym wymienił czujnik temp. choć wcześniej pokazywał 90~ 95 stopni czyli niby dobrze ale silnik był bardzo gorący zawsze ,jak otworzyłem maske to uderzało ciepło
- po wymianie czujnika(tego przy silniku) ,temperatura jaką teraz osiąga to ok 100 jak widać na linku http://imageshack.us/phot.../20120710q.jpg/ ,czy to nie za dużo ?
Sprawdzałem termostat otwiera się przy ok 95 stopni a wentylator wlacza się przy takiej temp jak na zdjęciu czyli ok 100stopni,
Czyli tak wyjezdzam po 10 km mam 100 stopni potem spada do 90 i znowu 100 i tak wkoło
Ostatnio zmieniony przez tomok7 2012-07-12, 20:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2012-07-12, 21:29   

spróbuj założyć oryginalny z żółtym paskiem używany czujnik
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
tomok7 
Kierowca eLki


Silnik: 1,6 benzyna
Wiek: 34
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 21
Skąd: Ełk
Wysłany: 2012-07-12, 21:58   

Ok założe go właśnie patrze stary był z tym żółtym paskiem,ale co mi z niego jak będzie mi zaniżał faktyczną temp? ja chce by pokazywało prawdę i ewentualnie co mam zrobić by ją obniżyć (chodnica ma jakies 3 lata)
 
 
Zzzymus 
Autostopowicz


Silnik: 2E GT 2.0
Wiek: 38
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 14
Skąd: Łoniowa k/Brzesko
Wysłany: 2012-07-16, 19:06   

A z kąd pewność że ten nowy czujnik nie zawyża?

Mam podobnie, jak jadę to 90, dłuższy postój albo korek 100. Też wymieniłem czujnik na inny i podczas jazdy cały czas 100, nie schodzi w dół, myślałem że coś się stało, zatrzymuje się a tam wiatrak stoi. Coś nie teges myśle, a tu nagle wiatrak się włączył. Więc wnioskuje że czujnik który włożyłem zawyża temp bo skoro wiatrak się nie włącza to silnik nie ma 100 stopni, wymieniałem z powrotem na ten stary i teraz minie na liczniku 90 i wiatrak chodzi. Przeczytałem kilka postów o tym że czujnik temperatury kupuje się tylko oryginalny aż musiałem się na własnej skórze przekonać że tanie podróbki to syf.

A to że buch ciepłem z silnika to chyba norma, w końcu ma prawie 100 stopni, w dodatku mata wygłuszająca na masce, rozgrzana blacha i wysoka temp powietrza jakoś specjalnie nie pomagają mu się schłodzić.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2012-07-16, 21:15   

Też tak miałem.....wina czujnika....identyczne objawy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,33 sekundy. Zapytań do SQL: 12