Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Zwiększenie dawki paliwa na pompie a większe zużycie paliwa
Autor Wiadomość
Pablo_170 
Autostopowicz



Silnik: 1,9TD AAZ
Wiek: 35
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 13
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2012-09-19, 21:48   Zwiększenie dawki paliwa na pompie a większe zużycie paliwa

Witam,

czy zwiększając dawkę paliwa na pompie mechanicznej (BOSCH VE) i jeżdżąc ekonomicznie, bez nadmiernego "butowania" zużycie paliwa będzie przynajmniej takie samo, jak z przed operacji zwiększenia dawki, czy jednak wzrośnie? Czy zwiększając dawkę paliwa, nie zmniejsza się czasem ciśnienie na wtryskach, co powoduje gorsze rozpylanie paliwa?

Ostatnio dołożyłem sobie trochę kucy zwiększając dawkę na śrubie głównej pompy i zmniejszając jednocześnie wolne obroty, jednak zauwazyłem, że już przy deko większym przyspieszeniu zaczyna dość kopcić. Oczywiście po wdepnięciu pedała przyspieszenia w podłogę dymek idzie, a paliwo jeszcze bardziej z baku;p

Stąd moje pytanie dotyczące zużycia paliwa podczas normalnej jazdy, gdzie przy obecnych cenach paliw ekonomia jednak odgrywa dużą rolę.

Pozdrawiam!
_________________
Vento 1,9TD AAZ, po kapitalce, Boost Pin z 1,6TD >> jest Power ;)
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2012-09-21, 21:18   

Pablo_170 napisał/a:
Ostatnio dołożyłem sobie trochę kucy zwiększając dawkę na śrubie głównej pompy i zmniejszając jednocześnie wolne obroty, jednak zauwazyłem, że już przy deko większym przyspieszeniu zaczyna dość kopcić.


będzie kopcić z powodu tego że nie spala całej mieszanki zużycie paliwa teoretycznie nie powinno sie zauważalnie zmniejszyć ale przy dynamiczniejszej jeździe troche tak ale to każdy przypadek jest inny ja na przykład nie zauważyłem żeby mi "wiecej palił" jak jeżdże normalnie ale to zależy także od stopnia zużycia jednostki napędowej i stanu wtryskiwaczy i pompy wtryskowej także jak pisałem wyżej ja moge nie odczuć różnicy a Ty możesz odczuć i tyle. A co dalej po tych modyfikacjach co pisałeś trzeba przedewszystkim (najrozsodniej) dołożyć IC żeby Ci silnik nie padł bo jednak przy ostrej jeździe temperatura wzrosnie troche i może zrobić się ała później można pokombinować z turbiną i troche zwiększyć cisnienie lub jak masz troszke wiecej kasiuty i poważnie chcesz podejść do tematu kupujesz wieksze turbo np Garett T3. i kopcenia nie ma bo nadmiar paliwa ma gdzie sie podziać.
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 8