sprawdz skrzynie czy przy zmianie biegów nie szarpie bo tiptronic jest bardzo drogi w naprawie, jeśli jest ok to po zakupie sprawdz poziom oleju i go pilnuj i bedzie slużyć
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
karolek_ust Już prawie mieszkam w Ventce Nie trąb zjebie ;)
No ale tiptronic dużo lepsza i mniej awaryjna skrzynie niż multitronic . Najlepiej sto stań na jakiejś bocznej drodze , wrzuć R i depnij gaz w podłogę jak ruszy płynni to OK jak szarpnie to albo mało oleju w skrzyni albo pierwsze oznaki awaryjności ;D
no i oczywiście wiesz że a6 to zawias aluminiowy wielowachaczowy ?
komfort jest, ale przy eksploatacji to też kosztuje ...
poza tym autko super
brat ma 2.4 benzyna manual, jeździłem kilka razy i sam powiem szczerze myśle o tym aucie, ale też bym chciał w automacie, bo to już bardziej limuzyna i jak wygoda i komfort to na całego ;D
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Ostatnio zmieniony przez zeniTh 2012-10-15, 22:35, w całości zmieniany 1 raz
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9 TD
Wiek: 32 Dołączył: 16 Paź 2010 Posty: 61 Skąd: Nowy Dwór Gdański
Wysłany: 2012-10-16, 21:13
Nie no jak ją deptałem to nic nie szarpało a wiem, że droga sprawa jest z tym sterownikiem skrzyni:D Zawieszka to wiem, że droga sprawa:D Te samochody są drogie w eksploatacji ale bardzo fajne, wygodne i ładne. W zasadzie coś za coś:) Chodzi mi o awaryjność, wiem, że skrzynie automatyczne to jest ten mankament:D Autko ma przejechane 357 tyś km, oryginał przebieg. Kupiona w polsce i tylko jeden właściciel, koleś ją ma od nowości. 2.0 silnik ale ma małe spalanie:) Zastanawiam się nad zakupem i więc jakieś porady czy brać czy nie. Pozdro:)
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
no i oczywiście wiesz że a6 to zawias aluminiowy wielowachaczowy ?
komfort jest, ale przy eksploatacji to też kosztuje ...
pawelvw napisał/a:
w A6 zawieszenie jest identyczne jak Passacie B5/B5Fl
ale takiego zawieszenia nie wymieniasz co 2 lata ... i skączyly sie czasy jak było dostępne tylko w originale za parę tys. teraz można je dostać w zależności od zasobności portfela i tak :
Zestaw wahaczy lemfoder -1450zł
Zestaw wahaczy delphi - 1100zł
Zestaw wahaczy ruville - 900zł
wiec chyba tragedii nie ma a zużyte sprzedasz na złomie i na 0.7l będzie
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum